Jump to content

Gunners Post 09/10


jule3

Recommended Posts

Hoppet rett til dekningen av treningsleiren! Alltid litt ekstra morsomt å lese om treningsleirene synes jeg, og spesielt når kvaliteten er så gjennomført bra! Bare bra det ble flere sider enn tiltenkt ;)

 

Nå blir det å lese resten til noen kopper kaffi ! Et fantastisk blad

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Hei,

 

Det er bare å betale inn ved å vise til medlemsnummeret ditt eller bruke KID-nummeret fra siste faktura for fornyelse av medlemsskap, så blir medlemsskapet ditt videreført.

Jeg betalte kontigenten for en uke siden, men det står fremdeles "medlemsskap utgått!" ved innloggingsforsøk på forsiden. Er dette normalt, eller har det skjedd noe feil?

 

Ellers har jeg også (gledelig overraskende) fått det nye bladet (dog med purring) og er foreløpig veldig fornøyd. Godt jobbet igjen til alle bidragsytere, vi har landets beste supportermagasin!(selv om nok ikke alle er like enige ;) )

Link to comment
Share on other sites

Jeg betalte kontigenten for en uke siden, men det står fremdeles "medlemsskap utgått!" ved innloggingsforsøk på forsiden. Er dette normalt, eller har det skjedd noe feil?

 

Ellers har jeg også (gledelig overraskende) fått det nye bladet (dog med purring) og er foreløpig veldig fornøyd. Godt jobbet igjen til alle bidragsytere, vi har landets beste supportermagasin!(selv om nok ikke alle er like enige :P )

 

Det kan ta litt tid før det blir oppdatert på gunners.no, men det bør være oppdatert nå?

 

Hvor er mitt? :D Jeg vil også lese! Regner med at alle blad blir sendt ut samme dag?

 

Bladene blir sendt ut over et par dager, men de fleste burde ha fått bladet nå. Send meg en e-post på kontakt@gunners.no hvis du ikke har fått bladet i løpet av uken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ikke bare jeg som ikke fikk det altså! ;)

 

Hei.

 

Hvis dere ikke har fått medlemsbladet, så sjekk at dere står oppført med riktig adresse ved å logge dere inn på deres personlige sider på www.gunners.no. Hvis adressen er riktig, vennligst ta kontakt på kontakt(at)gunners.no.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Legger denne her; I videoen Fans From Afar - Kenya and ... nederst i 'skjermen' blir bl.a. vår egen Bård Heggset intervjuet som representant fra landet Norge.

 

"Fans From Afar" er et prosjekt som nylig har startet og vil sikkert bli 100 ganger større i fremtiden, så kanskje også flere av oss havner på førstesiden til Arsenal.com en dag! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...