Jump to content

Gunners Post 09/10


jule3

Recommended Posts

Jeg ville bare si at det hadde vært fint vis ledelsen kunne oppdatere hva som kommer i neste blad på Gunners Post. hadde vært fint me en liten smakebit så vi vet hva vi har i vente ;) . det er ikke å veldig interrisangt hva som kom ut i april i fjor akkuart :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply
Jeg ville bare si at det hadde vært fint vis ledelsen kunne oppdatere hva som kommer i neste blad på Gunners Post. hadde vært fint me en liten smakebit så vi vet hva vi har i vente :huh: . det er ikke å veldig interrisangt hva som kom ut i april i fjor akkuart :P

37209[/snapback]

 

Det blir ikke det samme hvis vi vet hva som kommer....la det være som det har vært sier da jeg! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg ville bare si at det hadde vært fint vis ledelsen kunne oppdatere hva som kommer i neste blad på Gunners Post. hadde vært fint me en liten smakebit så vi vet hva vi har i vente :D . det er ikke å veldig interrisangt hva som kom ut i april i fjor akkuart :huh:

37209[/snapback]

Vel, når jeg tenker meg om, så har det kommet nyhetsmailer til meg fra AN, hvor det står hvem det er intervjuer av i neste TGP osv. Fikk en sånn idag faktisk!!

Link to comment
Share on other sites

hvis jeg har abonnemert meg nå:P får jeg bladet som kom i januar:P?

39672[/snapback]

Hvis "abonnemert" betyr "ha betalt medlemskontigenten på kr. 175," så vil du ikke få noe TGP fra janauar, for det kom ikke noe TGP da. Siste TGP som kom ut var i desember.

Men det er mulig du får det helt nye TGP for februar ja.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry ArIon
hvis jeg har abonnemert meg nå:P får jeg bladet som kom i januar:P?

39672[/snapback]

Hvis "abonnemert" betyr "ha betalt medlemskontigenten på kr. 175," så vil du ikke få noe TGP fra janauar, for det kom ikke noe TGP da. Siste TGP som kom ut var i desember.

Men det er mulig du får det helt nye TGP for februar ja.

39726[/snapback]

ok:P d var berre d jeg ville vitexD

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Mulig det bare er jeg som er sær, men jeg ønsker meg den gamle terminlista tilbake. Den som hadde alle kampene på én side - som skapt til å henge på veggen som en ryddig oversikt over tidligere og kommende kamper!

 

Etter et ørlite søk på forumet ser jeg at kalenderen som kom til sesongen i fjor var ønsket, så den (gode?) gamle terminlista må gjerne komme i tillegg :-)

Link to comment
Share on other sites

Mulig det bare er jeg som er sær, men jeg ønsker meg den gamle terminlista tilbake. Den som hadde alle kampene på én side - som skapt til å henge på veggen som en ryddig oversikt over tidligere og kommende kamper!

 

Etter et ørlite søk på forumet ser jeg at kalenderen som kom til sesongen i fjor var ønsket, så den (gode?) gamle terminlista må gjerne komme i tillegg :-)

skal tas opp til vurdering. takk for innspillet:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jo, jeg står ved det skrev. Helheten, spesielt design- og layout messig i det siste bladet er superb. Bruken av spesifikke farger og symboler er tilnærmelsvis 100%. Artiklene er gode, det eneste som "irriterer" meg er at de megalange artiklene til Norges svar på Myles Palmer, den aldri så lite sjøldiggende Egersunderen, Jens Petter Leidland får stå bortimot ubesvart. I sin "hets" av Arsene Wenger, i nærmest hvert eneste TGP, er han selmotsigende til det ekstreme. Han fører en vanvittig proper penn, noe også Stein Eriksen gjør, men slik artiklene blir i TGP, så er troverdigheten og substansen i disse artiklene til Leidland heller liten. I hvertfall for en Arsenal supporter. My opinion, that is! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...