Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Okei, klar for en spennende dag! Blir nok et argusøye på div.sider samtidig som jeg jobber...

 

Hvilket klokkeslett i dag er det den vanlige fredags-pre-match-pressekonferansen er?

Tobias: Håper du har rett!

Virker som Wenger (hvis dette er riktig) er usedvanlig keen på å signe Walcott hvis han var villig til å gi £12m med en gang... Jeg synes sånne dealer som er prestasjonsbaserte er glimrende for oss. Hvia spillere virkelig slår til, er de med på å tjene inn sin egen kostnad før det må utbetales.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

 

Må si at han virker som en oppegående og fornuftig gutt. Han kommer til å bli godt tatt vare på hvis det ender med at han kommer til oss. Blir spennende å se hva som skjer utover dagen, men når Wenger regner med en avklaring i løpet av 24-timer så bør vel det kunne bety at han er på vei til oss, hvis det da ikke er noen andre klubber som fortsatt er inni bildet.

Link to comment
Share on other sites

Hvilket klokkeslett i dag er det den vanlige fredags-pre-match-pressekonferansen er?

Kl 13.30 norsk tid.

36368[/snapback]

 

 

Skjit også, da er jeg dratt bort og er uten nett til søndag. Men regner med det dukker opp på text-tv. Eller så får jeg få en kompis til å sende meg en SMS om det skjer noe...

Link to comment
Share on other sites

Håper at dette går vår vei, og at vi får tak i Walcott!

Men det er da overdrevet å betale så mye for ham.. han er tross alt bare 16 år gammel!

 

Forresten så er den linken til Imers bare kødd.. bla over til Theo's profil og da får du beviset... ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Håper at dette går vår vei, og at vi får tak i Walcott!

Men det er da overdrevet å betale så mye for ham.. han er tross alt bare 16 år gammel!

 

Forresten så er den linken til Imers bare kødd.. bla over til Theo's profil og da får du beviset... :D  :P

36386[/snapback]

i følge simon clifford i soton virker det ut som det er en "done deal"

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...nal/4629150.stm

 

hvis vi betaler 5 mill først som kan bli 12 etterhvert synes jeg det er greit. var ganske stive priser for rooney, cristiano ronaldo og antonio cassano og han når ikke opp til de med den summen. anyway så får man inntrykk av at kid'en er et aldri så lite fotballgeni, med bena godt planta på jorda og sunne holdninger gjennom hva folk sier i linkene som er gitt over her. litt à la Adu og Henry, kanskje.. så jeg tror dette er et scoop

 

btw: dere er bra treige hvis dere ikke tok den spøken med at avtalen var droppa, det står jo at forhandlingene hadde pågått i 23 år.. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Greit! Nå er jeg ikke i tvil lenger. Theo Walcott er Arsenal-spiller i løpet av dagen. Nå blir det bare spennende å se hvilket nummer han får :D

Link to comment
Share on other sites

Det måtte skje! Forbausende mye riktig i ryktene vi fikk de siste par dagene! Tenkte jeg skulle slenge inn denne linken for å doble gleden av denne signingen:

 

Tottenham har signert Theo Walcott :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...