Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Theo bids confirmed

 

Southampton har nå motatt to bud og et tredje er ventet i løpet av dagen. Ryktene om at Liverpool er i ferd med å kapre hele dealen tiltar, og jeg er faktisk redd for at Walcott ender opp på Anfield.

 

Jeg tror uansett vi ikke får noe avklaring før seneste mot slutten av uka, sannsynligvis først i neste uke.

Link to comment
Share on other sites

Theo bids confirmed

 

Southampton har nå motatt to bud og et tredje er ventet i løpet av dagen. Ryktene om at Liverpool er i ferd med å kapre hele dealen tiltar, og jeg er faktisk redd for at Walcott ender opp på Anfield.

 

Jeg tror uansett vi ikke får noe avklaring før seneste mot slutten av uka, sannsynligvis først i neste uke.

35908[/snapback]

 

Walcott har uttalt at han er pool supporter så det kan nok hende at han havner der. Kjipt for oss.. Leksen må være at man ikke skal glede seg for tidlig!?

Ingenting avgjort enda, men havner han ikke hos oss blir både Wenger og jeg skuffet.....

Link to comment
Share on other sites

Theo bids confirmed

 

Southampton har nå motatt to bud og et tredje er ventet i løpet av dagen. Ryktene om at Liverpool er i ferd med å kapre hele dealen tiltar, og jeg er faktisk redd for at Walcott ender opp på Anfield.

 

Jeg tror uansett vi ikke får noe avklaring før seneste mot slutten av uka, sannsynligvis først i neste uke.

35908[/snapback]

 

Walcott har uttalt at han er pool supporter så det kan nok hende at han havner der. Kjipt for oss.. Leksen må være at man ikke skal glede seg for tidlig!?

Ingenting avgjort enda, men havner han ikke hos oss blir både Wenger og jeg skuffet.....

35917[/snapback]

 

Svært så pesimistiske vi er i dag.....

 

Wenger var ganske sikker før helgen, tror ikke det var uten grunn.

Theo har også uttalt at det blir en drøm å få spille sammen med sitt idol...Henry.

 

Men ingenting er jo sikkert før det er offisielt.

Time will tell

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

ser ut til at hele greia faller i fisk nå. arsenal er, som vanlig, ufattelig trege i forhandlingsfasen og nå ser det ut til at flere klubber hiver seg med i budrunden. blir overrasket dersom walcott nå faktisk signerer for arsenal. dessverre...

Link to comment
Share on other sites

Denne Theo Walcott-saken begynner virkelig å ta form. Det hele ser ut til å bli mer uoversiktiglig fra dag til dag.

 

I utgangspunktet hadde det vært fint om denne talentfulle unggutten kom til Arsenal. Han har helt klart ferdigheter. Men det er ikke slik at jeg ønsker han for enhver pris. Når det er snakk om 12 millioner pund, så nærmer vi oss en grense for hva man skal punge ut med for en 16-åring. En kjøper har ingen garanti for at dette vil betale seg.

 

Skulle vi napp så blir jeg glad. Skulle han glippe, så skal vi fint overleve det også. Vi har allerede kjøpt inn to spennende spillere. Dessuten ønsker jeg kanskje mer å forsterke lag i andre ledd.

Link to comment
Share on other sites

ser ut til at hele greia faller i fisk nå. arsenal er, som vanlig, ufattelig trege i forhandlingsfasen og nå ser det ut til at flere klubber hiver seg med i budrunden. blir overrasket dersom walcott nå faktisk signerer for arsenal. dessverre...

35920[/snapback]

 

Vet ikke om det er treghet som ødelegger for Arsenal. Nå har det seg slik at denne Theo Walcott har blitt fulgt av flere klubber over lang tid allerede, så interessen har vært til stede hele tiden. Videre er det et spørsmål om hvor mye man vil skyte inn. Det som muligens er tydelig, er at Soton gjør sitt for å fyre prisen maksimalt. Alt fra 12-15 millioner pund er nevnt.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er arsenal fan, bare så det er sagt...! Det er mye som taller til Arsenals fordel i denne saken, men man vetr aldri med Chelsea. Jeg håper inderlig Walcott snart er klar for Arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, det stemmer. Theo er Liverpool-supporter, p.g.a. at han ble hjernevasket av sin egen far fra veldig ung alder. Men det vil ikke si at han IKKE liker vårt kjære Arsenal, Wenger og det flotte spillet. Han er stor fan av Thierry Henry!

Men men, det har gått så langt som til budkrig, og da tror jeg ikke Arsenal er villig til å strekke seg så langt. Ikke for en 16-åring. Som jeg har nevnt tidligere, hvis han har et sterkt ønske om å spille under Wenger, så kommer han. Hvis ikke - drar han til Liverpool, tror jeg. Også har vi CHelski da......

Link to comment
Share on other sites

På den andre siden, så har jo Arsenal penger til disposisjon, men er Walcott verdt pengene???

35960[/snapback]

 

Prisen begynner å bli farlig høy til en 16-åring å være. Samme sum kan skaffe gode og etablerte spillere fra andre land. Altså ikke-engelske spillere. Synd, men fakta.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig å tenke på at det er akkurat som om vi skulle solgt broren min for 142 mill.

Ekstremt!

 

Fotball handler alt for mye om penger. Tenk at Wenger (?) gadd å legge ut bud på 142 mill. på en 16-åring. Ufattelig!

35979[/snapback]

 

Ja, når Wenger velger å gjøre det, blir det sikkert noe stort av han også! :)

Link to comment
Share on other sites

Kan godt hende at Theo viser seg å ikke være verdt 150 millioner ++, men det siste beløpet jeg hørte at Wenger hadde disponibelt til spillerkjøp (fra offisielt hold mener jeg) var 700 millioner! Nå har vel noe av dette blitt brukt på Diaby og Adebayor, men det er en god slump igjen.

 

Jeg har veldig lite lyst til å se at Theo Walcott blir en verdensstjerne for en annen klubb enn Arsenal om noen år, utelukkende fordi vi ikke ville bla opp de ekstra 30 millionene (eller hva det nå er) for å hente ham. Når det i tillegg er såpass sjeldent at Arsene finner en spiller han har virkelig lyst på, må han tåle å kjøpe han for en høyere pris enn han hadde håpt på. Vi er og vil være en stormakt i mange år fremover, og da må vi tørre å ta sjanser.

 

Jeg sier ikke at vi skal strekke oss alt for langt for denne spilleren, men allikevel, jeg har utrolig lite lyst til å "brenne inne" med 5-600 millioner på bok.

Link to comment
Share on other sites

Ja, når Wenger velger å gjøre det, blir det sikkert noe stort av han også! :)

35988[/snapback]

Han brukte vel en del på Jeffers i sin tid?

 

Nei. Så mye penger for denne 16 åringen, som faktisk ikke har imponert så voldsomt denne sesongen, er galskap. Han er rask. Men det gjør ikke at han er verdt over £10 mill.

 

Håper han ikke ender opp i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Syns at mye penger for en ekstremt talentfull 16 åring virker som et lurere kjøp enn en 28-30(?) år gammel Zinedine Zidane fra Juve til Real for over 250 millioner.

 

Selv om risken er mye større ved førstnevnte kan han gi oss mye mer tilbake om han blir en suksess.

Klart at £12-15mill. for en 16 åring er altfor mye, men han kan vise seg å bli verdt det i det lange løp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bare det vil gjøre fryktelig vondt hvis det skal vise seg at han blir en skikkelig hit for f.eks. Liverpool eller de eklingene oppi gata. Vil satse på han her jeg asså! Vi har pengene, og vi har ikke noe annet å bruke det på!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...