Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Guest kellex

Det er sikkert mange som vet det, men dette BLIR neste års hjemme og borte drakt, det ble sagt på The Cesc Fabregas Show i kveld og borte drakten er dedikert til 1989, da Arsenal vant ligaen i siste spilleminutt!

 

hjemmeogborte0809fa7.jpg

 

Merkelig det med bortedrakten da den var på nettet sist sommer og bevist falsk..

Link to comment
Share on other sites

Skrevet på arsenal mania om den gule bortedrakten :

This is the shirt that RC8 edited from his white rumoured away shirt template. He just changed the colors to yellow.

Jeg mener også jeg husker denne drakten.

 

Dette kan iallefall være bortedrakten hvis jeg ikke tar feil.

 

2n8cuc3.jpg

Link to comment
Share on other sites

2n8cuc3.jpg

 

Her var bortedrakten langt penere. Faktisk veldig fin. Men hjemmedrakten er fremdeles stygg i mine øyne. De hvite stripene er alt for voldsomme og tykke. Skal vi ha hvit på drakten (noe vi alltid skal), så skal hele armene være hvite, ikke bare en tykk stripe!

Link to comment
Share on other sites

2n8cuc3.jpg

 

Her var bortedrakten langt penere. Faktisk veldig fin. Men hjemmedrakten er fremdeles stygg i mine øyne. De hvite stripene er alt for voldsomme og tykke. Skal vi ha hvit på drakten (noe vi alltid skal), så skal hele armene være hvite, ikke bare en tykk stripe!

 

Sant det du sier her Helmik'n. Den er fremdeles stygg i mine øyne også. Det passer ikke helt inn med de tykke stripene. Hadde blitt penere med en liten hvit stripe på sidene (slik gullstripen fra denne sessongen)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

2n8cuc3.jpg

 

Her var bortedrakten langt penere. Faktisk veldig fin. Men hjemmedrakten er fremdeles stygg i mine øyne. De hvite stripene er alt for voldsomme og tykke. Skal vi ha hvit på drakten (noe vi alltid skal), så skal hele armene være hvite, ikke bare en tykk stripe!

 

Sant det du sier her Helmik'n. Den er fremdeles stygg i mine øyne også. Det passer ikke helt inn med de tykke stripene. Hadde blitt penere med en liten hvit stripe på sidene (slik gullstripen fra denne sessongen)

 

Enig så enig. Men hjemme drakten vil helt sikkert gro på oss den også! Har sett et annet bilde av den borte drakten et annet sted, og der ser man at gul fargen er mer en "ren gul" farge enn bilde viser, så det er bra synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som så drakten i forbindelse med Cesc-showet? Den skulle jo deles ut til alle i publikum...

 

Kjedelig at Arsenal må vente så lenge med å vise den: Chelsea og Liverpool sine er jo kjent for lengst, men på en annen side viktigere at de ikke bruker de nye denne sesongen bare av pengehensyn. Det er jo som kjent det eneste som driver Chelsea...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest kellex

Helt greie drakter synes jeg. Ja, armene burde vært helt hvite men ellers er drakten fin. Litt mer skeptisk til sokkene men så fort man ser laget spille i de nye draktene et par kamper så blir man sikkert veldig glad i dem også. Nå er jeg veldig spent på hvordan hele borte drakten vil se ut på dem :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...