Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Jeg likte designet på den, men det blir for mye "ikke-Arsenal" i den. Så nei takk.. Hvite ermer er et must, og som sagt her blir det der altfor mye Liverpool, og sånt kan vi ikke ha det.

 

Forresten er den drakten laget i det programmet man lager drakter til FM 2008 i. :blink: Så det er mest sannsynlig bare en eller annen som har lekt seg litt i Photoshop :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ikke dårlige de. Den som man ser på internett om dagen virker ekte og en helt grei drakt men skulle gjerne sett det hvite på siden forsvinne. Har ikke lov å vise bildet av den her men den finnes på andre arsenal forumer. Den fineste så langt synes jeg faktisk årets hjemmedrakt er en klar kandidat i min bok. Ellers så var jo disse helt rå og som vi vant i:

 

0304homeawaycx1.jpg

 

 

 

Det må da gå ann og vise denne som ikke har noen ofisielle merker..Fjærn den hvis dette er et problem også.

 

arsenal0809uploadjl8dfhui5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ny fake drakt??

 

Se her!

Denne drakten er blitt "publisert" på uttallige forumer, og det er denne som Kellex viste bildet av ovenfor.

Jeg tror faktisk at denne drakten vil bli vår egen neste sesong, og jeg synes den var fin også. Håper ikke minst på en gul bortedrakt :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har ikke lov å vise bildet av den her

Hvorfor ikke?

 

Fikk beskjed fra sjefene her at man ikke kunne vise bilder med arsenal/Nike logo før de var ofisielle, Har sett et kult bilde av Walcott i drakten og synes den ser helt ok ut. Bildet var fake vel og merke. Jeg håper også på en gul/blå bortedrakt og hvis drakten som er vist sammen med denne så kan mye tyde på at vi får viljen våres. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er sikkert mange som vet det, men dette BLIR neste års hjemme og borte drakt, det ble sagt på The Cesc Fabregas Show i kveld og borte drakten er dedikert til 1989, da Arsenal vant ligaen i siste spilleminutt!

 

hjemmeogborte0809fa7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hva i svarte? Nå ble jeg seriøst kvalm!

 

Liker designet på bortedrakta, men gulfargen er ikke fin der, den skulle vært mørkere. Hjemmedrakten er i utgangspunktet fin, men de hvite stripene er alt for tykke!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...