Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Jens spilte i svart keeper drakt idag, noen som kan si hvorfor? Trodde selv det var den grønne drakten som skulle bli årets keeper drakt.

 

Ledelsen i PL [vel.. som bestemmer når lagene skal ha bortedrakter osv.?] mente sikkert at den grønne drakta til Lehmann var for lik Aston Villas drakt til at han kunne ha den på i dagens kamp.

 

Forståelig! :)

 

Neida, Til Topic: Har ikke peiling!

Link to comment
Share on other sites

Tror nok det er fordi Sørensen hadde grønn drakt ja.

 

Tenkte mest på utedrakta til Villa jeg da, men tenkte også tanken med Sørensens drakt, helt til jeg kom til fornuft: Arsenal er jo på hjemmebane, og det er jo den grønne keeperdrakta som er Lehmanns faste.. Arsenal på hjemmebane har jo førsteretten på 1.drakta!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hvorfor spilte Arsenal med Dubai isteden for Fly Emirates på drakta mot Hamburg???

 

Fordi UEFA ikke tillater at to lag som spiller mot hverandre har samme sponsor. Derfor bestemte Emirates at Arsenal skulle spille med Dubai den ene kampen. Det er et engangstilfelle og vil sannsynligvis aldri skje igjen :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor spilte Arsenal med Dubai isteden for Fly Emirates på drakta mot Hamburg???

 

Fordi UEFA ikke tillater at to lag som spiller mot hverandre har samme sponsor. Derfor bestemte Emirates at Arsenal skulle spille med Dubai den ene kampen. Det er et engangstilfelle og vil sannsynligvis aldri skje igjen :huh:

 

Selvfølgelig kan det det. Mot andre klubber som har Fly E som sponsor! Bl.a skal Hamburg spille med Dubai på Emirates i neste oppgjør..

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor spilte Arsenal med Dubai isteden for Fly Emirates på drakta mot Hamburg???

 

Fordi UEFA ikke tillater at to lag som spiller mot hverandre har samme sponsor. Derfor bestemte Emirates at Arsenal skulle spille med Dubai den ene kampen. Det er et engangstilfelle og vil sannsynligvis aldri skje igjen :P

 

Selvfølgelig kan det det. Mot andre klubber som har Fly E som sponsor! Bl.a skal Hamburg spille med Dubai på Emirates i neste oppgjør..

 

Poenget er at det var spesielle omstendigheter som gjorde det, ikke f.eks. som vi gjorde den sesongen vi hadde SEGA som sponsor. Hjemme var det Dreamcast, ute var det SEGA. Sånn er det ikke nå :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenker å bestille drakta nå fra supporterklubben, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal ta.

Jeg er ca 177cm høy.. Noen som kan hjelpe?

Jeg har S og er 160cm, den passer perfekt selv om det står 176cm eller noe i drakta..
Link to comment
Share on other sites

???????? Kan ikke være 3je drakta dette?????

mener å ha sett bilder av den som helt blå før i år.......

Dersom du gadd å lese den forrige siden i denne tråden... :ph34r:

så hadde du visst at den er helt blå som før (selv om jeg håper vi

slipper å bruke den noe særlig!) Den du ser på bildet er en tidlig

hoax som en del thai-ebayere hev seg på. En eller annen som

klinte vår sponsor på Inter-drakta eller noe sånt. Noen gjorde

vel det samme med Barca-drakta litt tidligere i sommer også.

Link to comment
Share on other sites

???????? Kan ikke være 3je drakta dette?????

mener å ha sett bilder av den som helt blå før i år.......

Dersom du gadd å lese den forrige siden i denne tråden... ;)

så hadde du visst at den er helt blå som før (selv om jeg håper vi

slipper å bruke den noe særlig!) Den du ser på bildet er en tidlig

hoax som en del thai-ebayere hev seg på. En eller annen som

klinte vår sponsor på Inter-drakta eller noe sånt. Noen gjorde

vel det samme med Barca-drakta litt tidligere i sommer også.

jeg er da alt for lat til å bla en HEL side tilbake :ph34r: takker og bukker for svar....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hjemmetrøyen er vel fra 2006/2008, og da tror jeg den vil skiftes ved sesongslutten.

Bortetrøyen og tredjedrakten er fra 2007/2008..

Så det meste tyder på at vi stiller med tre nye drakter neste sesong, noe jeg synes er litt rart. Jeg blir ihvertfall ikke å kjøpe bortetrøyen nå, ettersom jeg vet at Arsenal ikke har så mange kamper igjen i den før de bytter bortetrøye.

Link to comment
Share on other sites

Hjemmetrøyen er vel fra 2006/2008, og da tror jeg den vil skiftes ved sesongslutten.

Bortetrøyen og tredjedrakten er fra 2007/2008..

Så det meste tyder på at vi stiller med tre nye drakter neste sesong, noe jeg synes er litt rart. Jeg blir ihvertfall ikke å kjøpe bortetrøyen nå, ettersom jeg vet at Arsenal ikke har så mange kamper igjen i den før de bytter bortetrøye.

Bortedrakten og tredjedrakten er begge nye i år, så de skal ifølge reglene bli brukt neste sesong også. Hjemmedrakten skal derimot bli byttet ut neste sesong.....

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips som ihuga draktsamler er at det kommer en ny hjemmedrakt som vi alle kommer til å mislike sterkt, helt til vi får den i hus. Da kommer alle til å like den bedre enn den forrige. Hva bortedraktene angår så blir det litt verre å spå, da det har blitt litt krøll i systemet. Tidligere var alltid bortedrakten ny, og den gamle ble tredjedrakt. Nå er imidlertid begge settene "nye". Mitt tips er at enten blir bortedrakten ny tredjedrakt og vi får ny bortedrakt, eller at det går en sesong til med samme sett og at vi får helt nytt etter neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...