Jump to content

Hvem vinner champions league????


Christian

Recommended Posts

Guest jensemann
Håper iallefall ikke at Juventus vinner CL.

Det var jo kun derfor Vieira dro dit. Han fant ikke klubben, som ga han et stjernenavn, god nok til å vinne denne turneringen.

 

Egoisten har ikke fått nok medaljer, og kunne derfor kunne ikke vår kaptein vente stort lenger.

 

Ønskedrømmen er at Arsenal sender Juve ut av cupen............ :o

25590[/snapback]

 

 

Det var på tide vi solgte Vieira nå, han går jo skadet hele tiden.

Meget god butikk igjen av Arsene ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
men real prøvde å kjøpe han i fjor da ga de 100 mill mer enn hva juve kjøpte han for. da kunne han heller sagt ja da. hvorfor ikke???

25604[/snapback]

 

 

Hadde ikke lyst i fjor :o

Link to comment
Share on other sites

ingen er noen trusler. Arsenal vinner alle kampene ;)

 

vi hadde sjansen for to år siden da vi uheldigvis ble slått ut av Chelski. hadde vi bare ikke blitt for baktungte. etter min mening så hadde vi klart å banke Monaco fordi vi har en spillestil som er bedre for å slå franske lag. Wenger vet nok hvordan han skal ta ut franske motstandere. og Porto mener jeg også vi hadde hatt bedre sjanse til å banke.

Link to comment
Share on other sites

Guest jan-birger

jeg tror bayern, juventus og milan er de storste truslene for arsenal til og vinne campions league.

 

men jeg håper jo selfølgelig at arsenal vinner :D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

I mine øyne så er Bayern svekket grunnet den nye manageren. Føler ikke at Guardiola kommer til å videreføre den fantastiske fotballen Bayern spilte under Heynckes. Og istedet kommer til å prøve å integrere en mer pasningsfotball som det han gjorde i Barcelona. Tegn på dette har man sett under preseason og i Bundesliga så langt hvor de ikke har vært like dominante som de var i fjor.

 

Dog allikevel så er Bayern rett og slett et vanvittig lag og om de vinner så er ikke akkurat det noe sjokk heller. :P

Link to comment
Share on other sites

I år tipper jeg Borussia Dortmund som vinner, både av gruppespillet og hele turneringen. De har forsterket seg i forhold til forrige sesong selv om Götze har dratt til Bayern München. Aubameyang og Mkhitarian har gått rett inn i laget, og den kontringsfotballen de viste forrige sesong har ikke blitt noe verre. Beholder de spillerne sine gjennom det neste overgangvinduet også så tror jeg det er få lag som kapable til å stoppe dem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...