Jump to content

Emmanuel Eboue


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 811
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lauren, skadefri og topptrent er rett inn i første ellveren spør du meg. Rutine, klokskap og hans defensive ferdigheter er ett `must`...

Eboue har alle forutsetninger for å lykkes og han har tida foran seg men Lauren er en mye mer enn komplett spiller enn Ebpue.

Eboue kan være spektakulær på sitt beste, men hånda på hjerte, hvor ofte har han lykkes?

Link to comment
Share on other sites

Lauren, skadefri og topptrent er rett inn i første ellveren spør du meg. Rutine, klokskap og hans defensive ferdigheter er ett `must`...

Eboue har alle forutsetninger for å lykkes og han har tida foran seg men Lauren er en mye mer enn komplett spiller enn Ebpue.

Eboue kan være spektakulær på sitt beste, men hånda på hjerte, hvor ofte har han lykkes?

 

Nominert til årets forsvarspiller i fjorårets CL. Har også gode karakterer på børsene. Han kan dog komme ut av posisjon til tider, men han er en MYEMYEMYEMYEMYE bedre takler enn Lauren. I tilegg er han raskere og en bedre dribler.

Link to comment
Share on other sites

Lauren, skadefri og topptrent er rett inn i første ellveren spør du meg. Rutine, klokskap og hans defensive ferdigheter er ett `must`...

Eboue har alle forutsetninger for å lykkes og han har tida foran seg men Lauren er en mye mer enn komplett spiller enn Ebpue.

Eboue kan være spektakulær på sitt beste, men hånda på hjerte, hvor ofte har han lykkes?

 

 

 

 

Han bør vel få en hel sesong på seg før vi kan si om han har lykkes eller ikke.

Har nu gjort sine saker bra siden han kom inn for lauren i fjor.

Gjør rett som det er feil ,men han er fortsatt ung å kommer til å få mye erfaring denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Om Ronaldo hadde vært en smule kjøligere hadde Eboue kostet oss to poeng i går, med nok en stor tabbe defensivt. Lauren hadde ikke gjort den tabben, det føler jeg meg sikker på.

 

Det er vanskelig å ikke la seg blende av Eboues spillestil, og offensivt er han ekstremt god. Men selv i offensive Arsenal må en back ha de defensive kvalitetene i orden før man turer framover. Eboue mangler taktisk erfaring og rutine. Det er ikke alt av feilplasseringer og ukloke taktiske valg som kan lappes sammen med en ekstrem hurtighet og gode stoppere.

 

Jeg tror Lauren har gode muligheter for å spille seg inn på laget når han kommer tilbake for fullt, men jeg ser gjerne Eboue tar over plassen over tid, når han får vokst litt i rollen.

Link to comment
Share on other sites

Om Ronaldo hadde vært en smule kjøligere hadde Eboue kostet oss to poeng i går, med nok en stor tabbe defensivt. Lauren hadde ikke gjort den tabben, det føler jeg meg sikker på.

 

Det er vanskelig å ikke la seg blende av Eboues spillestil, og offensivt er han ekstremt god. Men selv i offensive Arsenal må en back ha de defensive kvalitetene i orden før man turer framover. Eboue mangler taktisk erfaring og rutine. Det er ikke alt av feilplasseringer og ukloke taktiske valg som kan lappes sammen med en ekstrem hurtighet og gode stoppere.

 

Jeg tror Lauren har gode muligheter for å spille seg inn på laget når han kommer tilbake for fullt, men jeg ser gjerne Eboue tar over plassen over tid, når han får vokst litt i rollen.

 

Hvis Lauren hadde spilt i går, hadde han blitt utvist når han takler han hardt og stygt bakfra. Jeg husker episoden på Highbury i fjorda Lauren var heldig som ikke ble utvist. Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så positive til Lauren plutselig. Når Lauren spiller er han alltid syndebukken og alle klager på taklingene, innleggene og tabbene hans. Når han plutselig er skada hedrer de fleste han som at han er verdens beste høyreback.

Link to comment
Share on other sites

Når han plutselig er skada hedrer de fleste han som at han er verdens beste høyreback.

 

Hvilket det ikke er langt unna han har vært de siste årene. Faktisk.

 

jeg har alltid synes at han er en av de bedre høyrebackene, men han har likevel alltid vært vårt svake punkt. Jeg misliker også de unødvendig harde taklingene hans. Han tabber seg ut til tider, men det gjør jo Eboue også en del defensivt. Men Lauren har det samme store problemet som Eboue: Innleggene er elendige! Selv om Eboue oftere kommer ut av posisjon, er han mye raskere enn Lauren og klarer oftere å løpe opp spillere.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Lauren hadde spilt i går, hadde han blitt utvist når han takler han hardt og stygt bakfra. Jeg husker episoden på Highbury i fjorda Lauren var heldig som ikke ble utvist. Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så positive til Lauren plutselig. Når Lauren spiller er han alltid syndebukken og alle klager på taklingene, innleggene og tabbene hans. Når han plutselig er skada hedrer de fleste han som at han er verdens beste høyreback.

 

 

-Heh. Joda. Lauren takler hardt og stygt bakfra og blir utvist i hver eneste kamp han spiller. Folk har da ikke plutselig blitt positive til Lauren. I hans to siste sesonger før skadene kom var han PLs mest stabile og beste høyreback. Man ser ikke Lauren løpe opp spillere slik Eboue gjør, fordi han stort sett ikke trenger det.

Link to comment
Share on other sites

Om Ronaldo hadde vært en smule kjøligere hadde Eboue kostet oss to poeng i går, med nok en stor tabbe defensivt. Lauren hadde ikke gjort den tabben, det føler jeg meg sikker på.

 

Meget mulig at han ikke hadde gjort det akkurat der og da, men jeg har da sett en del innlegg som har sniki seg over luggen på vår godeste Ralph også. Ser for meg Lauren som en joker å sette innpå i kamper. En squad-player a la Ray Parlour og Flamini. Sånne spillere er gull verdt. I tillegg er han super til å gi Eboue kamp om plassen.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg er han super til å gi Eboue kamp om plassen.

 

-Viktig poeng. Stallen vår begynner virkelig å ligne noe. Vi har per nå 2 høyrebacker jeg ikke ville byttet mot noen annen høyreback i PL. Hvem av de som da til enhver tid spiller betyr ikke fullt så mye, om begge er drillet i laget.

Link to comment
Share on other sites

Når han plutselig er skada hedrer de fleste han som at han er verdens beste høyreback.

 

Hvilket det ikke er langt unna han har vært de siste årene. Faktisk.

?????verdens beste back faktisk!!??nei, det har lauren aldri vært, eboue er MYE bedre ;)

men ikke missforstå, lauren er god, en perfekt squadspiller, en perfekt konkuranse for eboue :D

Link to comment
Share on other sites

Satser nu på at gilbert konker ut begge 2 iløpet av noen få år. :D

 

-Det er da fanken så typisk at våre beste local lads skal dukke opp i posisjonene vi er best dekket opp på. Kerrea Gilbert må danke ut Lauren og Eboue, mens en spilelr som Connolly nå må danke ut Gallas eller Toure. Etter han har passert Djorou og Senderos. Lykke til, liksom.

Link to comment
Share on other sites

Satser nu på at gilbert konker ut begge 2 iløpet av noen få år. :D

 

-Det er da fanken så typisk at våre beste local lads skal dukke opp i posisjonene vi er best dekket opp på. Kerrea Gilbert må danke ut Lauren og Eboue, mens en spilelr som Connolly nå må danke ut Gallas eller Toure. Etter han har passert Djorou og Senderos. Lykke til, liksom.

 

Det er faktisk veldig interessant det du tar opp der. Kanksje det at mange av våre local lads ikke har slått gjennom nettopp pga vi har hatt god dekning i mange posisjoner. Hva hvis vi f.eks. hadde hatt en god local lad som er venstreving eller keeper?

Link to comment
Share on other sites

syns Eboue er bedre en Lauren, men gi den mannen et innleggskurs!!!

trekker tilbake NESTEN alt jeg har sagt om innleggsfoten hans, passninga på målet til Henry idag var jo GENIAL, + den mot sheffield, lover godt..(men virker som om noen i trenerapparatet hørte på bønnen min :P )

grattis med seiern :)

Link to comment
Share on other sites

Eboue trenar visst veldig mykje på innlegg på treningsfeltet, og vi fekk betalt enno ein gong mot Charlton pga det...

Jepp, ingen tvil om at Eboue har trent innlegg offensivt. Snart på tide å trene på å forsvare innlegg også. Han holdt på å koste oss to poeng når han lot Hasselbaink gå opp i fred i 2. omgang i går.

Link to comment
Share on other sites

eboue e helt konge, hadde lauren kommet inn på laget igjen hadde vi skapt en tredjedel mindre sjanser med en gang, han er jo nesten vårt farlikste angrepsvåpen..

 

assist i tredje kampen på rad sier sitt, litt fin pussing defensivt fra wenger her så har vi verden beste høyreback..

Link to comment
Share on other sites

eboue e helt konge, hadde lauren kommet inn på laget igjen hadde vi skapt en tredjedel mindre sjanser med en gang, han er jo nesten vårt farlikste angrepsvåpen..

 

assist i tredje kampen på rad sier sitt, litt fin pussing defensivt fra wenger her så har vi verden beste høyreback..

 

Enig... spillte bra i Charlton kampen og herlig assist på RvP's mål.... dette blir en av verdens beste backer

Link to comment
Share on other sites

Eboue er en spiller jeg beunderer masse. Han er bunnsolid defansiv og eksepsjonell offensiv. Han har en god tanke gang og den nye høyre sida vår funker bedre enn den venstre.

 

Nå har vi bytta fra den kjempe sterke venstre sida med pires/reyes og Cole til Hleb/Walcott og Eboue. Dette er en god utvikling. Tror også venstre sida vår kan bli like god når vi får itlbake Clichy og han kommer i form. Jeg har tidliggere sagt att han er like god som Cole når han er i form og det står jeg på

 

Keep up the good work Eboue :D

Link to comment
Share on other sites

Er sterkt ueinig i at Eboue er bunnsolid defensiv. Han har store manglar i posisjoneringa, noko som ofte fører til svikt i markeringa og/eller oppheving av offside. Eboue er god, ingen tvil om det, men han har en lang veg å gå når det gjeld defensivt arbeid.

Link to comment
Share on other sites

Er sterkt ueinig i at Eboue er bunnsolid defensiv. Han har store manglar i posisjoneringa, noko som ofte fører til svikt i markeringa og/eller oppheving av offside. Eboue er god, ingen tvil om det, men han har en lang veg å gå når det gjeld defensivt arbeid.

 

Spot on. Fantastisk offensivt, men altfor ustabil defensivt.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...