Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Det debatteres heftig på TV-forumet om at dette laget muligens kan få plass i UEFA-cupen via FAIR-play. Alt håp er ikke ute. ;)

 

Anbefaler for øvrig folk å ta en tur innom TV-forumet. Mange bra refleksjoner på sesongen og tanker omkring neste år! :P :D :D

Link to comment
Share on other sites

Med gårsdagens seier har spurs mest sannsynlig allerede sikret plassen til neste års PL. Årets overraskelse med andre ord.

3856[/snapback]

 

Det har de nok, men Tottenham sjokkerer oss nok neppe med hverken nedrykk eller europa cup i år heller. Overraskelser er ikke noe som er synonymt med Tottenham. De er stabile som bare det, selv om inneværende sesong kan bli deres 3. beste poengfangst i Premier Leagues historie hvis de står på litt i innspurten.

 

2004 Nr. 14 med 45 poeng

2003 Nr. 10 med 50 poeng

2002 Nr. 9 med 50 poeng

2001 Nr. 12 med 49 poeng

2000 Nr. 10 med 53 poeng

1999 Nr. 11 med 47 poeng

1998 Nr. 14 med 44 poeng

1997 Nr. 10 med 46 poeng

1996 Nr. 8 med 61 poeng

1995 Nr. 7 med 62 poeng

1994 Nr. 15 med 45 poeng

1993 Nr. 8 med 59 poeng

 

Gjennomsnittet blir da omtrent 10. plass med 51 poeng. De ligger nå på 8. plass med 42 poeng etter 30 kamper. Det antyder en sluttsum på 53 poeng. Er vel omtrent som vanlig der i gården da. 0,05 poeng pr. kamp i variasjon fra gjennomsnittet er akseptabelt.

 

Managere og spillere kommer og går, men resultatene består!

3901[/snapback]

 

Må bare plukke frem igjen dette. Årets sluttresultat ble 9. plass med 52 poeng, omtrent som forventet. Fremgang my ass. Det er samma greiene som alltid. På stedet hvil.

 

;) :P :D

Link to comment
Share on other sites

Mer enn en gang jeg har hørt følgende sang:

 

"Same old Arsenal - always cheating"

 

Nå har vi vunnet denne tittelen to år på rad, og likevel holder de på! What a bunch of muppets!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det finnes noen her inne som studerer psykologi, så er det ikke noe problem å finne seg en prøvekanin. Alle Spudzere er fantastiske eksempler på mennesker som trenger hjelp fra psykologer ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
DE(SCUM fansen) drømmer forsatt om UEFA cup plass via Fair Play   :rolleyes:

9015[/snapback]

 

Det kan de nok bare slå fra seg først som sist:

 

fairplay2005_1.gif

9030[/snapback]

 

Nei, det kan de ikke. Ettersom Arsenal allerede har kvalifisert seg til Champions League, så blir denne muligheten istedenfor gitt til nummer to - Tottenham - som ikke har kvalifisert seg til en dritt.

 

Men Tottenham er langt fra sikret en plass i UEFA-cupen neste sesong. Det vil bli en trekning mellom seks lag, der to av disse seks får spille UEFA-cup til høsten. Viking skal for øvrig representere Norge, slik jeg har forstått det. Av alle plasser, så vil trekningen bli tatt i pausen under en kvinnekamp i sommer. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Og da kan vi legge inne noen "velvalgte ord" fra TV forumet, etter dagens kamp. Vi kan starte med vår "gode venn" Petter:

 

Fucking lucky arse**l scum!

 

Uansett hvor dumt det måtte høres ut, så er det helt uvirkelig hvor mye jeg misliker den møkkaklubben der.

 

Cunts

 

Hvorpå nestemann repliserer med:

 

Fy fuck it....

 

 

Alle som sa kampen vet hvem som hadde fortjent a vinne.

 

Fuck de javla franke fuck-idiotene. Faen heller. Jeg har vart i Frankrike. Aldri likt meg der. I dag trodde alle jeg var en UNITED, men den ene gunner-hora som var der skjonte at jeg var en TOTTENHAMMER. Ikke sa rat egentlig... Faen heller. Nytter ikke hvem du er. De javla franske horene vinner. Vi burde faen meg starte en krig!

 

TOTTENHAM ALL THE WAY.

 

Man kan faen ikke stole na NOEN andre.

 

Fuck, faen helvette!

 

Som igjen kulminerer med følgende gullkorn fra vår alles Petter, etter et lite interludium fra en som heter Oliver:

 

Oliver skrev:

Man U er da for fanken ikke bedre de heller!

 

 

 

 

Klart det er det!

 

 

De er i det minste bygd opp med en stamme med egne oppfostrede britiske spiller og en britisk manager, framfor en gjeng med franske fitter.

 

......sier en som holder med et lag med dansk sportsdirektør, og hollandsk manager!!

 

Priceless, absolutely priceless Petter!!!! :lol: :) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Hvis målet Scum skulle hatt mot United i år, (Det som var 1 meter inne før Carrol fikk ballen ut) hadde blitt registert så hadde de kanskje kommet til Uefa Cupen?

Regner med at Man City får nå en ekstra plass siden de prøver å plassere Liverpool i CL etter at de vant i går.

 

Jeg som var redd tidligere at det ene poenget som United fikk av Scum skulle ta andreplassen fra oss :D

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...