Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Muligheten til å kunne bruke VAR er noe jeg i utgangspunktet har ønsket velkommen, men dessverre så er måten det har blitt implementert på slik at det nesten hadde vært bedre at denne metoden ikke ble innført.

På ett punkt skal jeg ta VAR-dommerne i forsvar og det er tilfeller der mål blir annullert etter at ballen har vært innom angripers hånd på vei til mål. Dette er en ny FIFA-regel som VAR-dommeren MÅ følge uansett hvor idiotisk det må være i enkelte tilfeller. Derimot så står det ingen ting i reglene at VAR-dommeren skal stå med "målband" (les: se fra mange vinkler) for å finne millimeter-offsider. Det er også et problem at VAR-dommerne ofte (min tolkning) er utrangerte dommere som ikke lenger burde ha noe med fotballen å gjøre.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
41 minutes ago, sas2002 said:

Blir det ingen europacup spill i 2020 for spurvene er jeg redd Levi må selge Kane og flere. Ny stadion betaler seg ikke selv med kun PL.

Neida, de kan bare selge Alderweireld, Vertongen, Eriksen eller Rose først 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Neida, de kan bare selge Alderweireld, Vertongen, Eriksen eller Rose først 🙂

Egentlig burde dette være til ettertanke for oss alle. Klubben vår er ikke så verst når det kommer til kjøp og salg av spillere. Tottenham ser ut til å miste spillere til en verdi av et par mrd i sommer. Det med kontrakter er uhyrlig vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Marius- said:

Får de aldri i verden. Og godt er det!

De får sannsynligvis kr null. Og Levy som liksom skal være the though guy and the deal maker. Han har sikret seg en årslønn på £, 6 mill. Det er en fantastisk deal for han, ræva for Tottenham. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

naturligvis ikke noe å glede seg over at spillere blir skadet. Det er heller ikke slik vi liker å slå rivalene. 

men langt mer slitsomt å se hvor mange VAR-avgjørelser, og latterlige situasjoner som går spurs sin vei, som de to poengene de fikk i gave langt inn i overtiden på Villa Park.

Link to comment
Share on other sites

hvordan kunne VAR unngå å gi rødt kort for Spurs mot Chelsea, når Auba fikk rødt for sin tackling for noen uker siden? Auba fortjente rødt, men var ikke stemplingen til spurs-spilleren enda verre? Dette blir bare mer og mer parodisk.

EDIT: gjengen i studio er enige. Jeg glemte i farten det absurde røde kortet til Luiz for oss. Og VAR innrømmer feil i etterkant. Dette er en parodi.

Edited by piscator
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...