Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Nei , eierne bryr seg ikke om oss i dag- det er fullstendig rett. Men , de brydde seg i fjor vinter når de så at setene ble tomme på Emirates. Det var i den perioden Wenger fikk beskjed om at det var over for hans del.

Begynner supporterne i London med aksjoner så får de fort alle med seg. Da vil det gjelde en eier som ikke bryr seg som du sier. Business folk tar gjerne et hint når penge strømmen  stopper opp.

7 hours ago, Marius- said:

Tror du virkelig eierne våre bryr seg? De ser ett nedbetalt stadium. Ligaens høyeste billettpriser og en bedrift som går så det suser med masse utenomsportslig økonomi. Dette tipper jeg Stan ikke vet om ennå engang, så lite bryr han seg om sporten vil jeg tro. 

 

Link to comment
Share on other sites

Det er en trist dag når jeg i praksis må holde med Liverpool i en kamp, men i CL-finalen så er alternativet til Pool så mye mye mye verre.
(jeg kommer nok ikke til å se kampen, men jeg frykter resultatet likevel)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
9 hours ago, Safe Hands said:

Puh.... Takk for hjelpen, Liverpool! Tott-seier ville vært krise!

----

det var litt pest eller kolera dette. Men når det kommer til stykket er tross alt Liverpool mer spiselig enn Spurs. Og ser vi sesongen under ett har vel Liverpool vært et MYE bedre lag enn spurs. Og etter CL-finalen i fjor fortjente de kanskje revansje? Det litt ironiske er at i fjor tapte de mye på grunn av dårlig keeperspill. I går vant de mye på grunn av godt keeperspill. For de spilte en dårlig kamp, og hang i tauene helt til Origi satte den forløsende goalen. Spurs har hatt imponerende fremgang under Pochettino, det må innrømmes. Han er vel en alt for bra manager for en klubb som spurs? Men jeg mener også at Spurs til dels har overprestert denne sesongen, og de trengte å ha rimelig mye marginer med seg for å komme til finalen; både mot Ajax og Manch C. Spesielt etter den grusomt flaue kampen på onsdag så er gårsdagens resultat tross alt noe vi kan leve med...? (egen suksess er alltid best, men andres fiasko er slett ikke å forakte, særlig erkerivalens) ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

I all elendighet så er det godt å se at noen har det verre. Spurs har klart å tape hjemme mot Newcastle, rote bort en trygg seier i CL mot Olympiakos og nå gi bort ledelse mot Leicester. Eriksen, som selvfølgelig var god mot oss, er blek og ser misfornøyd ut. Han sliter nok med at RM trakk seg, selvtilliten fikk seg kanskje en knekk? Vertongen har mistet fart og gjør feil. Alderweireld ser også preget ut. Ndombele har ikke kommet i gang og ser ikke komfortabel ut i PL. Han har ikke klart å tilpasse seg tempoet enda, men jeg frykter han kan bli god på sikt. Kane, Winks og Son bærer laget nå, resten ser ut til å famle litt i blinde. Måtte det vare lenge..

Link to comment
Share on other sites

Fyfaen den skaden på Loris ser ikke god ut!! Jeg ønsker igrunn ingen spillere så vondt.

 

Men jeg fryder meg bitte litt for at det er en toppkeeper i tottenham(Er det lov å si?)

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, elx said:

Fyfaen den skaden på Loris ser ikke god ut!! Jeg ønsker igrunn ingen spillere så vondt.

 

Men jeg fryder meg bitte litt for at det er en toppkeeper i tottenham(Er det lov å si?)

Grusomme bilder. Ingen fortjener slikt. 

Veldig morsomt å se hvor dårlig Tottenham spiller dog.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Verminator5 said:

Grusomme bilder. Ingen fortjener slikt. 

Veldig morsomt å se hvor dårlig Tottenham spiller dog.

Nei, jeg ønsker heller ikke Loris så vondt som sagt. Men jeg fryder meg veldig over at Spurs nå mangler første keeperen deres, som også er en va deres beste spillere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...