Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tottenham er en klubb som kommer nedenfra og opp, så for de er topp 4 noe å bygge videre på, og det samme gjelder for så vidt Liverpool også. Det er litt verre med Arsenal som var topp 4 klubb men som nå stadig kryper nedover, ingen positiv utvikling i det rent økonomisk. Men det viser vel hvor skummelt det er å bygge et lag og spille for topp 4 plassering alene, og på en måte bli "fornøyde" med det. Bare noen marginer i disfavør og vips så er man ute av topp 4 og går glipp av en hel del potensielle cl penger.

 

Ambisjonen bør vel aldri være å bli topp 4 alene, men å satse for å konkurrere om ligatittelen, og heller akseptere topp 4 som et lite plaster på såret, for så gi full gass sesongen etter. Det tror jeg er\var forskjellen på Tottenham og Liverpool kontra Arsenal. Klopp og Pochettino virker også være litt mere interessert i å ta grep og gjøre endringer en hva Wenger var, når ting butter i mot og måloppnåelse ikke ble fullført. Det kan bli blytungt å komme opp igjen om vi ikke følger med i timen videre fremover. Man City, Chelsea, og Man United + Liverpool og Tottebnham kan bli leie nøtter å knekke i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

https://www.tv2.no/sport/9902155/

 

Forteller om psykisk sykdom

​ Det er ingen hemmelighet at jeg har vært gjennom tøffe tider i Tottenham denne sesongen. Det førte til at jeg ble sendt til psykolog og ble diagnostisert med depresjon, noe ingen har fått vite om. Jeg måtte komme meg bort fra Tottenham.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

"Rose forteller lite om hvordan Tottenham har behandlet ham under sykdomsperioden.

 

Ting ble sagt og ting skjedde i kulissene i klubben min. Jeg vil ikke gå i detalj for da ender jeg opp med å bli bøtelagt igjen, forteller landslagsspilleren."

Link to comment
Share on other sites

Hvis RYKTENE stemmer ang kane og alli sine nye kontrakter nå, syntes jeg det er ganske oppsiktsvekkende.

 

Kane, en av de beste målscorerne i Europa siste år, linka til flere store lag, aksepterer under 2mill i uka på langtidskontrakt.

 

Alli, en spiller som flere har snust på. Signerer altså langtidskontrakt med under 1mill i uka.

 

Tilsammen er de ikke i nærheten av Ozil sin ukelønn alene. Ganske merkelig de får det til. Vår egen wilshere mener han skal tjene samme eller mer enn Kane. Helt bak mål

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
3 minutes ago, Verminator5 said:

Laber stemning på TV-forumet i dag. Dog er det flere som er fornøyd med at Poch og Levy ikke har gjort bomkjøp alá Sissoko og Llorente ?

De har vel heller ikke mistet noen av sine, noe de bør være ganske fornøyde med. Dette kan dog endre seg i løpet av de nærmeste ukene. Hørte rykter om Alli til Bayern og Rose til Schalke? Det siste er vel mest håndfast.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Heia Watford ?

Watford 2 Tottenhottene 1

Tottene joiner oss utenfor topp fire ?

 

PS!! I all gleden så er det bare å huske at vi selv skal ta turen nord om bygrensa og møte dette Watfordlaget om fire uker, Emery har sikkert fått orden på forsvaret vårt da (får vi håpe)

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Polljen said:

Heia Watford ?

Watford 2 Tottenhottene 1

Tottene joiner oss utenfor topp fire ?

 

PS!! I all gleden så er det bare å huske at vi selv skal ta turen nord om bygrensa og møte dette Watfordlaget om fire uker, Emery har sikkert fått orden på forsvaret vårt da (får vi håpe)

Neste helg skal United til Vicarage Road og tottene skal møte Liverpool. Med litt flaks er vi forbi begge møkkalagene etter neste runde?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
37 minutes ago, Innbytterbenken said:

Åssen klarer de å bruke 8,5 mrd på en fotballstadion...? Kosta ikke vår 3,5 eller noe sånn?

----

det er nok ikke så hinsides det i våre dager. Det er 12 år siden Emirates sto ferdig, til en pris av ca 4,5 milliarder, og byggeprisene har nok økt ganske betydelig på disse årene. Men det må jo være frustrerende at de ikke klarte å åpne "The Toilet" før sesongen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har lest via diverse britiske blekker, så er anslått kostnad når anlegget er ferdig nå kommet opp i ca £1MRD. D.v.s. vel 10 milliarder kroner.

Uansett prisstigning så har kostnadene eskalert. Opprinnelig anslått sum var vel ca £400 mill, så steg den opp i ca £750 mill og (om det er onde tunger som kommer med det eller ikke) så sier ryktene som sagt nå ca £1000 mill.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...