Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

De ligger i teorien 4 poeng forran pga målforskjell. Dessuten vinner de kamper for tiden noe som gjør det ennå vanskeligere. Umulig er det IKKE, men det blir vanskelig. Særlig med tanke på hvor usselt Arsenal fremstår om dagen. Alle fra ledelsen til benkesliterne burde hatt seg en skikkelig overhøvling av dimensjoner. Derimot er det fansen som får kjeften av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Det er naturlivis fortsatt sjanser. Tottenham har jo en del potensielt tøffe oppgjør igjen. Men selv om Tottenham skulle gå på noen tap, hvor stor sjanse er det for at Arsenal plutselig skal finne seg sjøl, og begynne å levere? Jeg tror Arsenal best kommer på tredjeplass, og at de først begynner å prestere når løpet er kjørt, da det ikke lenger er noe press. Jeg frykter også at Spurs vinner hele greia, selv om Leicester nok må betraktes som favoritter. Og Leicester-gull ville faktisk vært litt OK, tross alt, og et sunt signal om at penger ikke betyr alt i fotball.

Link to comment
Share on other sites

De har det sterkeste Tottenhamlaget jeg noen gang har sett. Klarer ikke å se pr dags dato at de skal klare å rote seg bak oss i år.

 

Vi får bare håpe Wenger klarer å lure seg inn på kjøkkenet deres foran et par-tre kamper fremover...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg vil tro Lamela, Walker, Dembele og Dier henger i en syltynn tråd utfra hva som skjedde på banen i spilletiden og etterpå. Her får FA overtid fremover. Det har også blitt utgitt bøter/straff til klubber som ikke kan kontrolere spillerne sine under kamp. Meget spesielt at ingen fikk røde kort her...

Link to comment
Share on other sites

Takk og pris! og gratulerer til Leicester med tidenes mest overraskende ligagull! Særlig unner jeg Claudio Ranieri dette gullet. :proud: Tottenham-gull hadde forvandlet en katastrofe-sesong for oss til den komplette skandale.

 

EDIT: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/slakter-tottenham-spillernes-oppfrsel---de-risikerer-utestengelse/3423220246.html

 

for en gjeng med pøbel!

Edited by piscator
Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så eg håpar at Leicester tapar dei neste kampane og Spudsa vinn. Tenk for ein gongs skuld å ha Arsenal, United, City, Chelsea (Liverpool) bak seg og alikavel ikkje vinne ligaen og tape den med eitt poeng. Det må vere så bittert og vondt at det nesten er verdt å ikkje feire st. Totteringhams day for ein sesong. Dei kan umogleg glede seg over å hamne foran oss da :D

 

 

men eg sa nesten.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham skuffer antageligvis ikke, men det store spørsmål er om vi klarer å unngå en "spursy" i dag vi også?

 

Er det virkelig å ta en spursy å tape bort mot City?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

St. Totteringhamsday nærmer seg i år også :D

 

Hvis Tottenham klarer uavgjort på tampen, så betyr det ikke noe. De må tape poeng i neste kamp også. Kjenner jeg Tottenham rett, så klarer de der :-)

Link to comment
Share on other sites

 

Er det virkelig å ta en spursy å tape bort mot City?

 

Jeg syns vi generelt sett har sviktet mange ganger denne sesongen når ting begynte å se lovende ut. Det kan vel kalles en spursy? Eller er spursy et altfor stygt ord? Burde jeg gi meg selv en warning for dette?

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg syns vi generelt sett har sviktet mange ganger denne sesongen når ting begynte å se lovende ut. Det kan vel kalles en spursy? Eller er spursy et altfor stygt ord? Burde jeg gi meg selv en warning for dette?

Alt for stygt! Gir deg en warning jeg!

Link to comment
Share on other sites

Ta en spursy eller ta en Arsenal. To sider av samme sak, begge lag er ufattelig svake når det drar seg til. Selvsagt er fuglene ennå dårligere enn oss, men det skulle bare mangle. Nå ender klubbene iallefall på 2/3.plass i ligaen avhengig av siste kamp, og det jubles nok i koridorene til begge klubber.

Link to comment
Share on other sites

begge klubber virker skjøre rent mentalt. Lite vinnerkultur å spore... hvem som er verst kan diskuteres. En ting spurs har vært bedre på er innsats. De løper mye mer enn Arsenal, som virker å slite med å mobilisere. Så det er kanskje ikke helt galt å si at Spurs svikter fordi de ikke er gode nok, mens Arsenal svikter fordi de har for dårlige holdninger? Og mens dette har vært spurs beste PL-sesong ever, er dette en katastrofesesong for oss; bak spurs for første gang på over 20 år, og ikke vinne ligaen i en sesong der mulighetene var bedre enn på mer enn 10 år...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...