Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Sesongen er fortsatt ikke over, mye kan enda skje på godt og vondt for bedriftslaget oppe i gata!

 

Jol er sikkert en trivelig fyr, men når det virkelig drar seg til så spørs det om han får en spiller som Mido til å dra i samme retning som sine lagkamerater vha knallhard jobbing. Den som lever for seg, det så jo plutselig ganske grått ut for Scum før de igjen fikk noen greie seiere. Satser på at det blir en St Totterings day i år også, dog noe utsatt (for første gang på mange år)

Link to comment
Share on other sites

Det var godt å se at den viktigste av alle viktige tråder var på plass! :D

20[/snapback]

 

Ja, med forumet oppe, denne tråden på plass igjen, og med de 'gamle' folkene på nett igjen,

kan vi endelig fortsette som før! Det er vel bare på sin plass å gjøre come back på denne tråden?! :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er en tråd det er verdt å leve for!

Det er dog skuffende å registrere at enkelte har latt seg lure til å tro at tottene er på bedringens vei. Dette medfører ikke riktighet! Sånn!

166[/snapback]

 

 

En gang tott alltid tott. Sånn er det bare, og sånn har det alltid vært med unntak av et lite blaff for fryketig lenge siden. Det er bare å ønske dem God Jol og som vanlig et Tott Nytt År.

Link to comment
Share on other sites

Ja, med forumet oppe, denne tråden på plass igjen, og med de 'gamle' folkene på nett igjen,

kan vi endelig fortsette som før!  Det er vel bare på sin plass å gjøre come back på denne tråden?! B)

157[/snapback]

 

Dette ikke bare kan, men VIL nok en gang bli en klassikker innenfor norske fotballfora vedrørende kunnskap, kvalitet og ikke minst saklig latterliggjøring av av en naboklubb!

 

Petter & Buttplugg where are `ya????? :)

 

Og at undertegnede, nå tydeligvis en skopusser, gjør comeback på denne tråden var selvsagt både bevisst og HELT naturlig! ;)

Link to comment
Share on other sites

Petter & Buttplugg where are `ya????? :)

 

 

Jeg er aldri langt unna, Jørn.

 

Får nesten gratulere med nytt forum. arsenal.no og nerd-factory siden deres ble ikke helt det samme. Ser greit ut det her, litt merkelig fargevalg til arse**l forum å være, men det gjør jo ikke meg noe.

 

Og viktigst av alt, som enkelte er inne på, det er liksom ikke så mye å le av lenger, med unntak av klestilen til den godeste Naybet da ;)

Link to comment
Share on other sites

Petter & Buttplugg where are `ya????? :)

 

 

Jeg er aldri langt unna, Jørn.

 

Får nesten gratulere med nytt forum. arsenal.no og nerd-factory siden deres ble ikke helt det samme. Ser greit ut det her, litt merkelig fargevalg til arse**l forum å være, men det gjør jo ikke meg noe.

 

Og viktigst av alt, som enkelte er inne på, det er liksom ikke så mye å le av lenger, med unntak av klestilen til den godeste Naybet da ;)

223[/snapback]

 

Hyggelig å se deg, Petter! Satser på mye godt å skrive etter WBA kampen i kveld! B)

Link to comment
Share on other sites

west mclaren skreiv:
På søndag var det 1600 dager siden spurs vant ligaen!

ikkje for å vere vanskeleg, men det er faktisk 16000 dagar sidan 1961 ;)

61-never again.

 

mvh Stian

190[/snapback]

 

Ikke vet jeg :)

Hare bare den opptellingen fra upthearse.com

Link to comment
Share on other sites

Petter & Buttplugg where are `ya????? :blink:

 

 

Jeg er aldri langt unna, Jørn.

 

Får nesten gratulere med nytt forum. arsenal.no og nerd-factory siden deres ble ikke helt det samme. Ser greit ut det her, litt merkelig fargevalg til arse**l forum å være, men det gjør jo ikke meg noe.

 

Og viktigst av alt, som enkelte er inne på, det er liksom ikke så mye å le av lenger, med unntak av klestilen til den godeste Naybet da :)

223[/snapback]

 

Hyggelig å se deg, Petter! Satser på mye godt å skrive etter WBA kampen i kveld! ;)

233[/snapback]

 

 

Syns det ble stille jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Tottene kan få 36 poeng med full pott ut sesongen, og vi har dem med 21 poeng, det betyr at St. Totteringhamsday nermer seg med stormskritt. Champanjen står i kjøleskapet klar. Når kommer den ? Mitt tips er 19. mars. Noe sent i år syns jeg. Å så i gler me....

Link to comment
Share on other sites

Tottene kan få 36 poeng med full pott ut sesongen, og vi har dem med 21 poeng, det betyr at St. Totteringhamsday nermer seg med stormskritt. Champanjen står i kjøleskapet klar. Når kommer den ? Mitt tips er 19. mars. Noe sent i år syns jeg. Å så i gler me....

497[/snapback]

 

I gle me i au! ;)

Uansett om vi ender uten et eneste trofe denne sesongen så får vi iallefall St. Totteringsday!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Bombi
Kan noen bekrefte en påstand som jeg ble fortalt her om dagen:

 

Siden Arsene Wenger kom til Arsenal, har Tottenham svidd av mer penger på diverse spillerkjøp enn Arsenal!

 

Stemmer? Stemmer ikke?

1888[/snapback]

 

Vet ikke. Men forundrer meg heller ikke. Tottenham har alltid vært en mer high profile klubb enn oss. Selv ler jeg bare når vi banker dem, til tross for at de to eneste gangene jeg har sett derby oss i mellom, live, så har vi blitt most. Tror de reiser seg sakte og sikkert mot nye høyder. Greit for meg, liker dem faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Netto så stemmer det at Spurs har brukt mere penger, men Wenger har jo hatt litt inntekter også da. Anelka og Overmars gikk for god pris for å si det forsiktig.

 

Her som i alle andre tilfeller er det kun bottom line som teller. Spurs har belastet sine konti mer enn Arsenal på transfermarkedet siden Wenger kom til Arsenal. That's a fact!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...