Jump to content

Tony Adams


Dr. Phil

Recommended Posts

Adams ponders comeback in Italy

 

Som mange av oss fikk med seg, har Tony Adams vært på 'scouting mission' for Arsenal i Nederland for å se på Kuyt og Kalou.

 

Stemmer det BBC skriver her, spørs det imidlertid om han har noe videre fremtid i Arsenal med det første. Han er visstnok både aktuell som manager i Verona og Torino i Serie B. I tillegg er det snakk om en rolle som defensiv coach i selveste Juventus.

 

Adams har tydeligvis vært mye i Italia i det siste, som mentor for Adrian Mutu (som debuterer for Juventus i siste serierunde til helgen), og må ha gjort et inntrykk mens han har vært der.

 

At Adams er interessert i å forsøke seg i utlandet er ikke noe nytt. Senest i fjor høst, mens han var manager hos Wycombe, sa han følgende:

 

"The style of management at the top level is very different from the style of management of where I am today and that worries me."

 

"Maybe when my time is up here I may have to go into Europe because you do more coaching in those countries."

 

[...]

 

"The world's about challenging yourself and it certainly is with me."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

ja tilby han en kontrakt i Arsenal. han er jo alene halvparten av klubben.kanskje den mannen vi trenger til å løse en del av det defensive arbeidet vårt. spillerne blir jo dobbelt så mye bedre bakover bare av respekten for hans store karriere.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Adams vil coache i frankrike!

- i Le Championnat...Kanskje...

 

Ifølge sportnetwork.net så vil eks-stjernen Tony Adams trene et franskt lag! Han mener det er samme om det er et 1. divisjonslag eller 2. divisjonslag også videre!

 

Tror dere han vil lykkes som trener? :P Vel... Jeg tror det! :o Jeg tror han vil bli en veldig god trener faktisk! B)

 

 

Tråder limt sammen.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Ifølge sportnetwork.net så vil eks-stjernen Tony Adams trene et franskt lag! Han mener det er samme om det er et 1. divisjonslag eller 2. divisjonslag også videre!

 

Tror dere han vil lykkes som trener? :P  Vel... Jeg tror det! :o  Jeg tror han vil bli en veldig god trener faktisk! B)

12996[/snapback]

Hvis han blir trener for et lag da! B)

Link to comment
Share on other sites

Former England and Arsenal captain Tony Adams has moved to Holland to take a coaching role with Feyenoord, where he will train the under-21 squad.

 

Speaking to Rotterdam Dagblad newspaper Adams stated:

 

"I tested myself for some months in Italy, France and Belgium.

 

"The conversations I had with Feyenoord's management gave me the most welcome feelings."

 

"I believe that I can teach players a lot with my experience but I also hope to pick up a feel of the Dutch youth programme and the structure of Feyenoord."

 

 

Håper han lykkes som trener! Lykke til Tony! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dette var utrolig spennende. Tenk om han kan komme tilbake til Arsenal en gang i fremtiden? Det ville gledet meg utrolig mye.

 

Arsenal har vært laget mitt siden 1980 (dessverre et år for sent....), og Adams har vært og er "the only one" for meg.

 

Nå får han erfaring og kanskje også nyttig kunnskap om hvordan en proff klubb drives. Flott nyhet!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest jan-birger

hvis wenger noen gang skulle gå av som trener i arsenal.tror jeg adams ville passet bra i den jobben..kanskje han kommer inn i trener teamet til arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tony Adams har som tidligere skrevet i denne tråden vært med i trenerstaben til Feyenoord i Nederland. Idag har Nederlandske Utrecht på sin nettside annonsert at Tony Adams slutter seg til dem. Det er foreløpig snakk om 1 måned, men utifra hvordan det går kan dette bli forlenget.

 

Utrecht's manager Foeke Booy sier på nettsiden: "He wants to see how we work. We had a good conversation with him and he'll join us for a month and then we'll see if we'll extend his stay,"

 

Kilde : www.fc-utrecht.nl

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mye tyder på at stemningen mellom Arsenal og Adams ikke er den beste.

Vår godeste Adams glimret med sitt fravær da Arsenal "feiret" siste kampen på Highbury. Dessuten manglet han i Bergamps testimonial i går. ;)

 

For å gjere lista komplett, så stilte han heller ikkje i sin gamle kompis Martin Keown's testimonial. Det kan være at det finst heilt naturlege forklaringar på dette, men samstundes går rykta om eit dårleg forhold mellom Adams og Arsene Wenger. I alle fall virkar det både respektlaust og uærbødig å la være å møte opp for å hylle gamle lagkameratar og vener. Til samanlikning avbraut Thierry Henry ferien sin, og flaug eins ærend frå USA for å hylle Bergkamp. Trist at legenda (eller er det drittsekken?) Adams skal gje eit så dårleg inntrykk.

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere slutte å se spøkelser på høylys. Og please; slutt å kall Tony Adams for drittsekk. Det hører IKKE hjemme noen plass. Fy f***! ;)

 

Tony Adams er en legende, og ikke tale om at noen får behandle ham på en så lite respektfull måte. Adams funksjon og rolle i Arsenal var noe av det største jeg noengang kommer til å oppleve av en Arsenal-spiller. Han har en fantastisk historie hos oss, og om han blir trener for en annen klubb/uteblir fra to enkeltstående begivenheter, så er det rett og slett helt greit! Han har sine grunner, og ingen har noe med hva han foretar seg!

 

Vær heller takknemlig for hva han har bidratt med! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...