Jump to content

Medlemsregistrering


Gullfot

Recommended Posts

Da har jeg registrert meg hos Arsenal FC med det som supporterklubben Arsenal Norway ønsket vi skal gjøre.

Jeg registrerte at jeg var under Gunners Norway, som var et av valgene. Håper dette fører til at Norge får mer tildelte billetter heretter.

 

Beste ønsker fra Gullfot.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Det er enkelte av våre nyeste medforumister som kom fra det nedlagte "artikkelforumet" på supporterklubbens hjemmeside og som har måttet logge seg inn som gjester f.eks. "Guest Gunners68". 

Jeg har forstått det slik at enkelte av dere har kontaktet Internettansvarlig for å bli registrert som fullverdige medlemmer her uten at noe har skjedd, Ved en innskytelse p.g.a. noe jeg erindret å ha registrert ved bl.a. qouting så tok jeg og sjekket om jeg kunne sende DM til en av dere (Gunners68) og den brukeren står oppført i listen over medlemmer jeg/vi kan sende DM til (og jeg sendte en).
Jeg vil derfor anbefale de som logger inn som "Guest" og som kom fra "artikkelforumet", samt andre som har kontaktet Internettansvarlig, om å prøve å logge på som vanlig bruker, eventuelt bruke glemt passord funksjon hvis det gamle passordet ikke fungerer.

mvh

Per aka Polljen

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Jeg savner @Magnus87på dette forumet. Noen som vet hvem han er og kan hanke han inn?

 

Kan moderatorene samkjøre med @Internettansvarligog kjøre en liten kampanje ala @elxsin på facebooksiden vår og prøve å få folk over på dette forumet. Mye ryddigere å diskutere her synes jeg.

 

et annet alternativ kan være at deler av forumet åpnes for supportere av andre klubber, slik at man kan få mer liv i gruppa

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Jeg savner @Magnus87på dette forumet. Noen som vet hvem han er og kan hanke han inn?

 

Kan moderatorene samkjøre med @Internettansvarligog kjøre en liten kampanje ala @elxsin på facebooksiden vår og prøve å få folk over på dette forumet. Mye ryddigere å diskutere her synes jeg.

 

et annet alternativ kan være at deler av forumet åpnes for supportere av andre klubber, slik at man kan få mer liv i gruppa

Fant forresten Magnus87 og sendte ham en melding på face. (hadde visst gjort det samme i 2018 også)

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg savner @Magnus87på dette forumet. Noen som vet hvem han er og kan hanke han inn?

 

Kan moderatorene samkjøre med @Internettansvarligog kjøre en liten kampanje ala @elxsin på facebooksiden vår og prøve å få folk over på dette forumet. Mye ryddigere å diskutere her synes jeg.

 

et annet alternativ kan være at deler av forumet åpnes for supportere av andre klubber, slik at man kan få mer liv i gruppa

Jeg har sendt meldinger til flere av de gamle debattantene, med lite hell.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
×
×
  • Create New...