Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

tenkte vi kunne ha en topic med alle mulige og umulige rykter som det ikke er verd å lage topic av f. eks. Tribalfootbal og The sun rykter.

 

Emiliano Viviano: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=46940 Italiensk U21 Brescia- keeper.

Tviler veldig på at dette hender nå som vi har kjøpt Fabianski.

 

Yoan Gouffran: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=46942 spiller for det franske laget Caen. Tribalfootbal påstår at vi har vært ute etter denne spilleren lenge.

 

Robinho til Arsenal: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=46944 håper at Wenger prøver seg på Robinho i f. eks. cash + Reyes men hvis det er snakk om Fabregas så kan Real Madrid bare glemme det mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Robinho trenger vi ikke gi penger for, han er alt for liten og spe til engelsk fotball. Har ikke sett så masse av han i spania, men det lille jeg har sett virker det som han er litt redd og pinglete.

Ser på Reyes som en bedre spiller en Robinho.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan akseptere 25millioner pund +Robinho og diarra for reyers og fabregas men ikke bare Robinho

 

 

Ånei du. Fabregas seller vi bare ikke (eller bytter). Robinho + diarra + 25 millioner pund er ikke vært Fabregas en gang.

 

Reyes mot robinho(eller diarra) er OK

 

IKKE FABREGAS :D

Link to comment
Share on other sites

Dei fleste her har sikkert lest at Tevez På veg til United osv.

Eg va innpå Nettavisen i går og da stod det at West ham har gitt United lov til å snakke med Tevez om en overgang. Men det ryktet kom The Sun. So da stemme vel ikkje det ?

I tilleg las eg:

 

De fleste tror at Carlos Tevez på det nærmeste er klar for Manchester United, men den engelske ryktebørsen tyder på at Arsene Wenger og Arsenal kan stjele argentineren fra Old Trafford-klubben.

 

News of World meldte også dette.

 

So det eg lure på er om det er noken so veit om News of World er ei særiøs side?

Link to comment
Share on other sites

Dei fleste her har sikkert lest at Tevez På veg til United osv.

Eg va innpå Nettavisen i går og da stod det at West ham har gitt United lov til å snakke med Tevez om en overgang. Men det ryktet kom The Sun. So da stemme vel ikkje det ?

I tilleg las eg:

 

De fleste tror at Carlos Tevez på det nærmeste er klar for Manchester United, men den engelske ryktebørsen tyder på at Arsene Wenger og Arsenal kan stjele argentineren fra Old Trafford-klubben.

 

News of World meldte også dette.

 

So det eg lure på er om det er noken so veit om News of World er ei særiøs side?

 

News of the world er søndagsutgaven av The Sun, så nei de er ikke noe mer seriøse enn The Sun.

Link to comment
Share on other sites

Håper aldri i verden vi skal bytte Fab mot Robinho + spenn... Ser på Febragas som kanskje vår aller viktigste spiller, og mener vi bør gjøre alt for å behold han. Desuten tror jeg ikke nødvendigvis Robinho ville blitt noen stor suksess i Arsenal.

 

Yoan Gouffran virker spennende, noen som har sett han i aksjon?

Link to comment
Share on other sites

Dei fleste her har sikkert lest at Tevez På veg til United osv.

Eg va innpå Nettavisen i går og da stod det at West ham har gitt United lov til å snakke med Tevez om en overgang. Men det ryktet kom The Sun. So da stemme vel ikkje det ?

I tilleg las eg:

 

De fleste tror at Carlos Tevez på det nærmeste er klar for Manchester United, men den engelske ryktebørsen tyder på at Arsene Wenger og Arsenal kan stjele argentineren fra Old Trafford-klubben.

 

News of World meldte også dette.

 

So det eg lure på er om det er noken so veit om News of World er ei særiøs side?

 

News of the world er søndagsutgaven av The Sun, så nei de er ikke noe mer seriøse enn The Sun.

 

 

Ok B) det visste ikkje eg :P

Link to comment
Share on other sites

Selv om Robinho er en ganske god spiller,så tror jeg ikke han ville ha past inn i Arsenal drakta.

 

Joda, greit at han er liten men det finnes også barnedrakter. Robinho vil nok passe inn i en eller annen draktstørrelse skal du se.

Link to comment
Share on other sites

Selv om Robinho er en ganske god spiller,så tror jeg ikke han ville ha past inn i Arsenal drakta.

 

Joda, greit at han er liten men det finnes også barnedrakter. Robinho vil nok passe inn i en eller annen draktstørrelse skal du se.

Hør på moroklumpen! :D

Link to comment
Share on other sites

Selv om Robinho er en ganske god spiller,så tror jeg ikke han ville ha past inn i Arsenal drakta.

 

Joda, greit at han er liten men det finnes også barnedrakter. Robinho vil nok passe inn i en eller annen draktstørrelse skal du se.

Hør på moroklumpen! :P

 

Han som påsto at Robinho ikke kom til å passe inn i drakten...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tribalfootball skriver at Wenger er interresert i dinamo Zagrebs Luka Modric.

Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette siden det er fra TribalFootball men de har nå vist seg å ha rett et par ganger.

 

Men jeg føler at det er ikke Modric vi trenger nå, nå trenger vi en ving!

Link to comment
Share on other sites

Rykte fra meg;

 

Hva med å kjøpe Silvestre fra Man Utd? :P

Han er jo på leting etter en ny klubb iflg media og ville vært en glimrende backup for Clichy til Traore er ordentlig klar for PL spill. :)

 

For det første tviler jeg på at Manchester United hadde solgt Silvestre til oss.. og for det andre så synes jeg ikke han holder et høyt nok nivå for Arsenal :P men som sagt så er det et rykte fra deg så det kommer nok aldri til å skje :P

Link to comment
Share on other sites

Tribalfootball skriver at Wenger er interresert i dinamo Zagrebs Luka Modric.

Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette siden det er fra TribalFootball men de har nå vist seg å ha rett et par ganger.

 

Men jeg føler at det er ikke Modric vi trenger nå, nå trenger vi en ving!

 

Modric er jo ving, er han ikke? Han kan i hvert fall spille ving, og det er nok der Wenger tenker å bruke han om Arsenal kjøper han. Hadde vært digg om Trialfootball hadde rett angående dette. Er positiv til Modric, han er et fantastisk talent og en fantastisk fotballspiller!

Link to comment
Share on other sites

Dagens rykter:

Arsenal er nær ved å signere Zagrebs midtbanespiller Luka Modric, skriver ikke alltid like troverdige News of the World.

Samme klubb kjemper med Valencia om Nicolas Anelkas underskrift, skriver Sunday Mirror.

Også Chelsea-unggutt Lassana Diarra (22) er på vei til Emirates Stadium, ifølge de siste ryktene.

Arsenals Jose Antonio Reyes er på vei til Atletico Madrid. «The Gunners» vil ha åtte millioner pund for spissen. Real Madrid, som var Reyes klubb i fjor, vil ikke gi mer enn fem millioner (Daily Mirror).

I Arsenal vurderes Glenn Roeder som sportsdirektør, skriver Mail on Sunday.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1253573.ece

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1252842.ece

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1254562.ece

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...