Jump to content

Alexis Sanchez


Simbad

Recommended Posts

Og det er jeg veldig enig i, at man skal ta både wengers, ledelsen og ikke minst media med en stor klype salt. En jeg derimot «stoler» mer på er Pires, som jeg har sett på bilder fra treninger og annet i lang lang tid nå. Han har ingen verv såvidt meg bekjent i klubben og jeg anser han som mer troverdig enn de fleste andre. Han har heller ingen medie interesser eller behov for overskrifter.

 

Og media skriver selvsagt ikke bare løgner, men særlig i silly season tider tror jeg det er fler usanne artikler enn sanne. Og det i seg selv er skremmende.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Alle som forlater Arsenal frivillig er Judas. Så får de bruke resten av livet på å fjerne Judasstempelet sitt. Henry er et flott eksempel på hvordan man fjerner stempelet og Adebayor er et godt eksempel på det stikk motsatte.

 

BE

Ade.... (orker ikke skrive hele navnet hans) er definisjonen på det stikk motsatte ja. Mer ufyselig spiller har vi sjelden hatt i klubben, HELDIGVIS!

Link to comment
Share on other sites

Ade.... (orker ikke skrive hele navnet hans) er definisjonen på det stikk motsatte ja. Mer ufyselig spiller har vi sjelden hatt i klubben, HELDIGVIS!

??. Ikke uenig. Caballero var også en kjernekar i tiden han var hos oss ??.

 

BE

 

Edit: finner ikke draktnummerdiskusjonen: http://news.arseblog.com/2018/01/mkhitaryan-could-wear-two-different-numbers-this-season/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Link to comment
Share on other sites

??. Ikke uenig. Caballero var også en kjernekar i tiden han var hos oss ??.

 

BE

 

Edit: finner ikke draktnummerdiskusjonen: http://news.arseblog.com/2018/01/mkhitaryan-could-wear-two-different-numbers-this-season/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Draktnummer diskusjonen var vel i tråden "mens vi venter...."

 

PS. Den linken du kom med belyser den problemstillingen jeg hadde i tankene da jeg tok opp dette potensielle problemet.

Link to comment
Share on other sites

En jeg derimot «stoler» mer på er Pires, som jeg har sett på bilder fra treninger og annet i lang lang tid nå. Han har ingen verv såvidt meg bekjent i klubben og jeg anser han som mer troverdig enn de fleste andre. Han har heller ingen medie interesser eller behov for overskrifter.

 

Jeg er med på den, Marius. Men selv ikke godeste Pires har kontroll på hva Sanchez med følge (og ikke minst agenter m.m.) bedrev uten for treningene eller hva Sanchez virkelig mente om fremtiden i Arsenal. At Pires ikke oppfattet signaler som skulle tilsi at Sanchez på død og liv ville bort aksepterer jeg, men det kan da virkelig ikke bety at Sanchez absolutt ønsket å bli.

 

Det at Pires eventuelt ikke opplevde den påståtte "kaldfronten" mellom Kos og Sanchez det er en annen sak, og den kjøper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det å reise til Barcelona er noko heilt anna enn å reise til Manchester United. Det å reise til andre klubbar for å oppnå speletid er også noko heilt anna. Eg føler meg trygg på at Walcott får ein hjertelig velkomst på Emirates med Everton, til liks med Gibbs for WBA. Når det gjeld Cesc, så er eg sikker på at han hadde komme til Arsenal dersom sjansen hadde bydd seg.

Link to comment
Share on other sites

Visste ikke helt om jeg skulle poste det her eller i Man Utd-tråden, men hvis du har en dårlig dag bør du absolutt sjekke ut podcasten "United We". Der diskuteres det i siste episode hvorvidt Alexis vil fungere på høyre back. Til slutt kommer de frem til at han kan bli ganske bra grunnet hans gode arbeidsinnsats og at han muligens kan ta over for Valencia.

 

Dette ser jeg frem til kjenner jeg!

Link to comment
Share on other sites

Vil anbefale alle å ta en titt på Elnenys Instagram-innlegg i dag. Ett tydelig stikk i siden til Alexis.

??. Han hadde et herlig stikk til kødden vedrørende om han skulle til vm også ?.

Av det lille jeg har sett er det kun Coq som har ønsket Sanchpiss lykke til. Kanskje Wenger solgte Coq for å rydde miljøet i garderoben?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ikke sett kampen, men ut i fra det lille jeg har lest så stemmer det at han ble byttet ut noen minutter etter at han fikk en smell i ankelen. Jeg ser ikke noe som tilsier at det var en skade (av det alvorlige slaget).

 

I følge VGlive så var han nest sist på de to første målene (før han ble byttet ut), men det første ble ikke vurdert som en målgivende pasning av den som skrev på VGlive.

 

-----------------------------------------

 

Når det gjelder den såkalte dopingsaken, så har Arsenal i følge Wenger tatt på seg skylden og kaller det en administrativ feil fra klubben side at Sanchez ikke var til stede på dopingkontrollen eller at det ikke ble formidlet videre at han var i Liverpool hos immigrasjonsmyndighetene for å få fornyet arbeidstillatelsen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vanskelig å si seg uenig med Charlie Nicholas her, sett med objektive øyne. For min del må han bare fortsette i startelleveren. Balltap og ødelagt flyt i angrepsspillet er hans spesialitet i 2017/2018 sesongen.

 

Edit: hvorfor får jeg ikke lagt ved link?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...