Jump to content

David Ospina


Umlaut

Recommended Posts

Best redningsprosent i ligaen

Stor prestasjon synes jeg, står i artikkelen at et topplag som regel slipper til skudd fra langt hold, så solide i forsvar syns jeg ikke vi har vært. Var meget bra mot Sunderland nå og spent på hvordan han blir neste sesong, for vi trenger et godt alternativ:

Chelsea har Courtois/Cech, United har De Gea/Valdes, Barca har ter Stegen/Bravo, Real Madrid prøver å få en ny keeper og ha en bra keeper som Navas på benken. Liverpool har Jones og Mignolet (Og jeg har tørr humor)

 

Cech/Ospina neste sesong forhåpentligvis, da begynner vi å nærme oss dobbel dekning med svært gode spillere i enhver posisjon (Minus DM og spissplassen)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

David Ospina kommer ikke hjem fra landskampene med sekken full av selvtillit, etter å ha driti seg ut på begge målene i mot i sluttsekundene .

 

BE

jaja, han er jo også en "kontraktsrebell" (ikke at det har noe å si for de nevnte tabbemålene) så han slår vel følge med en hel gjeng andre ut Arsenaldøren til sommeren.

 

EDIT: Kanskje har det noe å si at det er siste sesongen. Özil er dårligere enn sist sesong, Sanchez er (foreløpig) dårligere enn sist sesong så hvorfor skal ikke Ospina være dårligere? :gimme:

 

Unntaket fra regelen er vel Jack som kanskje er på vei til sin livs form, så muligens det blir ny kontrakt på han likevel :proud:

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Jack i livs form? Det må jeg se litt mer av ;)

Satt litt på spissen selvsagt ;D , samtidig som det faktisk er noe Jack selv påsto i en artikkel jeg leste nå i løpet av de siste par ukene :genius:

 

Edit!! Jeg må til en viss grad korrigere meg selv, siden hele påstanden beror på definisjonen av form. På norsk så kan (slik jeg forstår det) form i denne sammenheng bety både fysisk form og "spillemessig" form. Det Jack sa var at han nå etter skaden er "the fittest" han noen gang har vært, så det går jo da først og fremst på ren fysisk form fysisk form, men skal jeg selv legge til noe så har han vist klare positive tegn når han har fått spilt uten at jeg skal på stå at det betyr "i hans livs form" :geek:

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Åttendedelsfinalen mellom England og Colombia kan bli et vanvittig utstillingsvindu for Ospina. Det er ikke utenkelig at Ospina blir mannen som stopper Englands VM-eventyr. Hvis noe sånt skulle skje vil jeg tippe han dobler prisen/lønnen sin.

Link to comment
Share on other sites

Åttendedelsfinalen mellom England og Colombia kan bli et vanvittig utstillingsvindu for Ospina. Det er ikke utenkelig at Ospina blir mannen som stopper Englands VM-eventyr. Hvis noe sånt skulle skje vil jeg tippe han dobler prisen/lønnen sin.

 

England er full av Tottenham og Unitedspillere, så jeg unner ikke dem noe. Jeg håper Colombia slår dem ut!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Da er Ospina offisielt en ex-gooner. 

Arsenal bekrefter i dag at vår tidligere målvakt nå er solgt til Napoli.
https://www.arsenal.com/news/david-ospina-leaves-napoli-0

Summen skal være ca £3.5mill .......................... noe som merkelig nok gir en "kraftig" økning av vårt transferbudsjett 😜

Tråden er vel kanskje moden for en tur til "Nostalgi"-delen av forumet.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...