Jump to content

Alexis Sanchez


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

Noen som vet om Sanchez er klar til sesongåpningen?

Pre Emiratescup så uttalte vel Wenger at Sanchez var usannsynlig i de første serierundene, men det er vel hva han viser på trening denne uken som avgjør den saken. Mitt tips er at han ikke er i startoppstillingen på søndag, men med en liten sjanse for at han er på benken.

 

Wenger knows!

 

BE

Tja, kanskje det ;D

Link to comment
Share on other sites

Mulig dette har skjedd før, jeg har hvertfall aldri lest om andre etablerte stjerner gjøre dette.

 

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/10/arsenals-alexis-sanchez-posts-photo-training-alone-at-the-emirat/

Det viser i alle fall at det er en spiller som virkelig VIL!

 

Det er sannsynlig at matchformen til Alexis ikke er på topp ennå, men jeg er ganske sikker på at vi MÅ ha han med fra start kommende søndag rett og slett p.g.a. viljen.

Link to comment
Share on other sites

Det viser i alle fall at det er en spiller som virkelig VIL!

 

Det er sannsynlig at matchformen til Alexis ikke er på topp ennå, men jeg er ganske sikker på at vi MÅ ha han med fra start kommende søndag rett og slett p.g.a. viljen.

Jeg syns nå det var mange som viste for mye vilje til å gjøre ting på egenhånd. Samhandlingen derimot var begredelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns nå det var mange som viste for mye vilje til å gjøre ting på egenhånd. Samhandlingen derimot var begredelig.

Du har rett i at det var flere som viste vilje for å gjøre ting på egenhånd, men utover i kampen så virket det som det ikke var så mange som "ville" (som hadde gløden). Det kan nok høres "tåpelig" ut det jeg skriver, men jeg tror likevel at Sanchez kanskje har mer "gløden" og at han VIL noe mer, at han rett og slett kan ha en positiv effekt på laget.

 

Om det er lurt å starte en spiller som har spilt så mye og hvilt så lite de siste par sesongene (med et VM sommer -14 og Copa sommer -15) kan selvsagt diskuteres.

 

Jeg forventer ikke mirakler fra en spiller som nylig var tilbake fra ferie, men jeg sitter med en følelse av at han (selv utenfor toppform) kan tilføre dette laget noe,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tok seg til lysken når han blei bytta ut, og meiner han virka å småhalte etter ei takling litt tidlegare i kampen, men intet nytt på Arsenal.com.
Skal Chile spele nokon kamp no i landslagspausen? Får håpe Wenger ber han melde seg skada dersom Chile skal spele.

Link to comment
Share on other sites

Tok seg til lysken når han blei bytta ut, og meiner han virka å småhalte etter ei takling litt tidlegare i kampen, men intet nytt på Arsenal.com.

Skal Chile spele nokon kamp no i landslagspausen? Får håpe Wenger ber han melde seg skada dersom Chile skal spele.

 

Skadeoppdateringer på arsenal.com har en tendens til å ofte å skje etter en av Wengers post- eller prematch pressekonferanser.... iflg uverifiserte rapporter fra andre nettsider så er ikkje skaden alvorlig....

 

Eg antar at Sanchez allerede er i Chile (uansett om han skal spille eller ikkje), Chile møter Brasil hjemme på fredag og Peru borte på onsdag,

Link to comment
Share on other sites

Det går ikke å si til en patriot som sanchez at han ikke skal spille for Chile. Han elsker Chile og har knapt gått glipp av en landskamp siden han debuterte. Snart 80 landskamper i en alder av 26

Du har heilt rett, dette var fyren som tok det chilenske flagget opp til heiderstribuna etter sigeren i FA-cupen! :-)

Link to comment
Share on other sites

Denne mannen er så jævla maskin at det er helt utrolig...... Kan ikke komme på noen som har vært på høyde med han på veldig VELDIG lenge.. Slår du opp arbeids kapasitet så får du opp bilde av Alexis!

Link to comment
Share on other sites

har aldri sett en spiller med en arbeidsmoral som Sanchez. Virkelig en spiller som gir av seg selv for klubb og landslag! Utrolig imponerende! Og det kommer på toppen av hans andre fantastiske kvaliteter som spiller. Han er vel allerede en legende etter bare et drøyt år i klubben, men fortsetter han slik er det ikke lenge før han rangeres helt oppe i toppsjiktet sammen med spillere som Henry og Bergkamp. Det vil skje hvis han hjelper å skyte Arsenal til ligagull! ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.standard.co.uk/sport/football/arsenal-injury-news-alexis-sanchez-was-not-fully-fit-but-i-played-him-anyway-admits-chile-coach-a3087366.html

Får inderleg håpe at omsyn til Sanchez tas til Peru-kampen. Håpar han startar på benken og heller kan fungere som ein joker uti 2. omgang dersom Chile skulle ha problem mot Peru. Dei skal klare å slå Peru utan Sanchez, sjølv om dei og har ein småskadd Vidal òg.
Vi såg jo kordan det gjekk med Agüero, kanskje ute i fire veke. Lyskestrekk set Sanchez fort like lenge på sidelinja. Det har vi ikkje råd til nå når maskineriet virkar å verte smurt riktig.

Link to comment
Share on other sites

Sanchez spelte samtlige minutt også mot Peru. Eg frykter pressekonferansen i forkant av Watford-kampen. Berre å stålsetje seg på dårleg nytt. At han var småskada etter United-kampen og spilte samtlige minutt med landslagsfotball fryktar eg går hardt utover klubben (les: Arsenal) no. At det er i dei neste kampane han må hente seg inn att. Dersom ikkje; er eg redd at overbelastning av skaden gjer at han blir lengre ute enn strengt tatt nødvendig og blir kanskje ekstra utsatt for den type skade i framtida(?)

Link to comment
Share on other sites

lol, eg googla chile - peru siste 24 timer så eg sjekka ikkje datoen på artikkelen eg las. Når eg las svaret ditt sjekka eg loggen, den artikkelen eg brukte som referanse var skrevet 30. juni i år! kjempeblemme av Ulfagrafrn. Eg trudde den ble spelt i natt så reagerte ikkje på det. Men da må eg ha blinksa på siste 24 timar på eit vis for den hooka eg på innstillingar for søket på Google.
Synd eg ikkje fant ein spade her, har lyst å grave meg ned.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...