Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

3 minutes ago, Simbad said:

Men de er så ræva bakover at jeg nekter å tro at Pool ikke scorer mer. 

Blir sjokkert hvis ikke Liverpool tar alle 3 poengene her, men skal sies at verken av lagene er veldig gode, så dette kan i utgangspunktet gå begge veier.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Blir sjokkert hvis ikke Liverpool tar alle 3 poengene her, men skal sies at verken av lagene er veldig gode, så dette kan i utgangspunktet gå begge veier.

Måtte det gå til helvete med Pool i dag 😁

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Bekkern said:

Faen meg helt utrolig at Casemiro får spille hele kampen. 

Hadde tenkt til å poste dette selv. Fy faen så ræva han er.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Gunners68 said:

United ser faen meg ut som et pub lag. Har aldri vært så dårlige som nå. 

Men du kan banne på at de møter opp mot oss også. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Men du kan banne på at de møter opp mot oss også. 

100%

Dog burde vi faen meg slå de. Vi er langt langt LANGT bedre enn de. Midtbanen deres er faen meg ikke-eksisterende.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Men du kan banne på at de møter opp mot oss også. 

Nei, det kan vi ikke banne på. Vi er bunnsolide bakover og jeg klarer ikke å se at Unites skal være en reell trussel mot oss.

Jeg frykter kampen mot Tottene mest, men tror vi vinner resterende kamper og dermed hele bøtta.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Nei, det kan vi ikke banne på. Vi er bunnsolide bakover og jeg klarer ikke å se at Unites skal være en reell trussel mot oss.

Jeg frykter kampen mot Tottene mest, men tror vi vinner resterende kamper og dermed hele bøtta.

I utgangspunktet skal ikke verken av lagene skape problemer for oss. Tottenham er faen meg ræva de også.. men: Vi vet jo derby og alt det derre drittet der.

Vi er ligaens beste lag denne sesongen med City like bak. Liverpool har hatt mye medvind og mye flaks som gjør at de ligger der de ligger.

Dette er igjen i våre hender - som i fjor. Som Slippy G sa: "We don't let this slip!"

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Stefanb said:

100%

Dog burde vi faen meg slå de. Vi er langt langt LANGT bedre enn de. Midtbanen deres er faen meg ikke-eksisterende.

 

14 minutes ago, Tapapa said:

Nei, det kan vi ikke banne på. Vi er bunnsolide bakover og jeg klarer ikke å se at Unites skal være en reell trussel mot oss.

Jeg frykter kampen mot Tottene mest, men tror vi vinner resterende kamper og dermed hele bøtta.

Vi har burde slått de mange ganger tidligere år. Men siden 2006 har vi kun vunnet én ligakamp på Old Trafford.

Mot Tottene har vi kun vunnet én ligakamp på deres hjemmebane siden 2014.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Stefanb said:

I utgangspunktet skal ikke verken av lagene skape problemer for oss. Tottenham er faen meg ræva de også.. men: Vi vet jo derby og alt det derre drittet der.

Vi er ligaens beste lag denne sesongen med City like bak. Liverpool har hatt mye medvind og mye flaks som gjør at de ligger der de ligger.

Dette er igjen i våre hender - som i fjor. Som Slippy G sa: "We don't let this slip!"

Enig i alt du skriver.

Link to comment
Share on other sites

Hadde 0 tru etter fyste omgang så kjem ei gåvepakke og eit par sekund briljans og vipps så var sjokket og mirakelet eit faktum. Synd ei håplaus takling skal ikkje øydeleggje kvelden skkurat men nesten dempe euforien noko

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...