Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Wenger sier på arsenal.com at det mest sannsynlig vil skje noe iløpet av de neste 48 timene... Om det gjelder Walcott eller Diaby gjenstår å se...  :D

35041[/snapback]

 

Nå har jo Auxerre sagt på sine hjemmesider at det er gjort en avtale,

mens Southampton nekter for det på sine... Jeg vet hva jeg ville satt

pengene på det gjelder "maybe in the next 48 hours".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply
Wenger sier på arsenal.com at det mest sannsynlig vil skje noe iløpet av de neste 48 timene... Om det gjelder Walcott eller Diaby gjenstår å se... :D

35041[/snapback]

 

Nå har jo Auxerre sagt på sine hjemmesider at det er gjort en avtale,

mens Southampton nekter for det på sine... Jeg vet hva jeg ville satt

pengene på det gjelder "maybe in the next 48 hours".

35043[/snapback]

 

 

Du har rett der Didrik. Husker jeg ikke feil var en overgang

til Tottenham og sikker før alt var oppspinn.

Walcott ruktene får vi ta med ei klype salt nå siden

Soton benekter det.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier på arsenal.com at det mest sannsynlig vil skje noe iløpet av de neste 48 timene... Om det gjelder Walcott eller Diaby gjenstår å se... :D

35041[/snapback]

 

Nå har jo Auxerre sagt på sine hjemmesider at det er gjort en avtale,

mens Southampton nekter for det på sine... Jeg vet hva jeg ville satt

pengene på det gjelder "maybe in the next 48 hours".

35043[/snapback]

 

 

Du har rett der Didrik. Husker jeg ikke feil var en overgang

til Tottenham og sikker før alt var oppspinn.

Walcott ruktene får vi ta med ei klype salt nå siden

Soton benekter det.

35048[/snapback]

 

Nå må vi huske at Tottenham ganske så ofte også regner "nesten-overganger" som overganger :P

De har vel "nesten" signert et helt lag de siste årene. Fansen tar helt av og drømmer seg nok en gang langt bort fra virkeligheten.

Link to comment
Share on other sites

Diaby virker klar, så det er nok Walcott som kan være på gang. Tyder nok på at Soton og Arsenal fortsatt ikke er helt enige, og klubbene vil neppe innrømme at det er noe i jære, før det hele er helt klart. Er nok derfor Soton avviser at noe salg er på gang. Vi får se hva de neste 48 timene bringer! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

Er det noen som vet om overgangen Theo Walcott fra Southampton til Arsenal?.

 

Jeg leste at han var klar for, men at Southampton sin styreformann nektet dette?.

 

 

er overgangen klar?.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om overgangen Theo Walcott fra Southampton til Arsenal?.

 

Jeg leste at han var klar for, men at Southampton sin styreformann nektet dette?.

 

 

er overgangen klar?.

35063[/snapback]

 

 

Dette er fra svensk presse og vet ikke helt om dere kan stole på dette :D

 

 

 

Supertalang till Arsenal för 135 milj

 

SPORT-13s69-theowalcott-782.jpg

Link to comment
Share on other sites

... nei og da kan det vel fort bli Chelsea eller Spud? Håper gutten virkelig vil spille for Arsenal, for da kan jo Arsenal og gutten bare vente en stund og så går det slik vi ønsker.

 

Så nå har jeg funnet roen i forhold til dette. Vil gutten, blir det Arsenal. Vil gutten ikke nok, blir det ikke Arsenal. Jeg blir fornøyd uansett!

Link to comment
Share on other sites

etter å ha sett videoen føler jeg vi har en ny Rooney på gang. Da får vi bare håpe avtalen går i boks og at vi slipper å betale så altfor mye...

34998[/snapback]

Håper virkelig ikke han blir en ny Rooney! Jeg liker ikke spillere som snakker på seg gult kort og klapper dommeren opp i trynet.

Link to comment
Share on other sites

etter å ha sett videoen føler jeg vi har en ny Rooney på gang. Da får vi bare håpe avtalen går i boks og at vi slipper å betale så altfor mye...

34998[/snapback]

Håper virkelig ikke han blir en ny Rooney! Jeg liker ikke spillere som snakker på seg gult kort og klapper dommeren opp i trynet.

35080[/snapback]

 

Nå var det jo kvalitetene til Rooney og det at han har slått gjennom i en ung alder jeg hinta til...Hvis han snakker på seg gult kort etter å ha grise takla Neville eller fiker til Mike Riley kan han gjerne komme!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er sjelden Wenger går ut med slike uttalelser. Helt tydelige at noe er på gang.

 

Tror det ville ha vært uklokt av Wenger å gå ut med en slik kommentar dersom ikke noe var klart. Da vil jo de andre klubbene gjøre sine eventuelle trekk.

 

Skulle Theo havne i Arsenal, kan dere være sikre på at TV-forumet går av hengslene i rasseri. Som vanlig…

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett videoen er eg ikkje i tvil, dette er eit megatalent. Gjer klar drakt nummer 10, denne guten er soleklart førstevalg på Arsenal neste sesong om handelen går i boks.

 

Henry kan her få ein arvtakar, utan tvil.

Link to comment
Share on other sites

ikke ta gleden på forskudd..

 

var akkurat det samme for et par uker siden men da var han liksom klar for spurs..

 

gikk og irreterte meg i flere dager..

 

håper bare det går i boks denne gangen..

 

 

 

 

 

kjenner noen spurs-svin som skal få høre det da

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

walcott går til arsenal. det føler jeg 99% sikker på. the sun skriver f.eks. at wenger er fornøyd med alle tre(!) kjøpene. det er rett og slett svært mye som tyder på at walcott skriver under for arsenal innen kort tid.

 

jeg har kanontro på walcott.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner godt at han kan bli en ny Henry. Så video-snutten av han og han var jo veldig imponerende da! Enorm med fart og god kontroll med ball virker det som. Han og Henry på topp ville i alle fall gitt oss enormt med fart, når vi også har Reyes på kanten ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...