Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

1 hour ago, Verminator5 said:

Det kan godt være. Jeg har en iboende skepsis til italienske spillere, og spillere fra Serie A. Mitt inntrykk er at de sliteR med overgangen til England.

Synes Jorginho har klart seg bra i Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners77 said:

Synes Jorginho har klart seg bra i Chelsea.

Jorginho har kalrt seg bra ja. Her er en liste over alle hans landsmenn som har spilt i PL. Det er ikke mange her som har vært dominerende. Nå skal ikke historien definere Locatellis muligheter, la det være sagt. Jeg baserer meg kun på det jeg så av han i EM. Skepsisen til italienere i PL, baseres på listen nedenfor. 
 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Gunners77 said:

Trur ikke siste ord om Ødegård er skrevet, Real skal slanke stallen og spørs om de satser på ham. Arteta er jo en stor fan av Ødegård.

Jeg tipper vi får muligheten (og slår til) til p kjøpe Ødegaard for 3-400 mill

Link to comment
Share on other sites

Xhaxa nærmer seg Roma. Hent Berge for summen. William feira skikkelig i sommer og har lagt på seg noen ekstra kilo, bra signal for Edu og Arteta å ha gullgutten daffende løs uten ambisjoner men kun cash som skal hentes inn😀. Kolasinac sin kontrakt blir terminert neste uke. På tide å jobbe nå Edu. Vi trenger 3-4 klassespillere inn hvis vi skal gå fra 8 til topp 4.

Screenshot_20210714-214800_Twitter.jpg

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Verminator5 said:

Jorginho har kalrt seg bra ja. Her er en liste over alle hans landsmenn som har spilt i PL. Det er ikke mange her som har vært dominerende. Nå skal ikke historien definere Locatellis muligheter, la det være sagt. Jeg baserer meg kun på det jeg så av han i EM. Skepsisen til italienere i PL, baseres på listen nedenfor. 
 

Hadde gladelig tatt imot alle som spiller på det italienske landslaget.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Verminator5 said:

De har en solid tropp med mange gode spillere. Noen av de kunne jeg tenkt meg i Arsenal.

Vi kunne starter med keeperen, som for øvrig er en grådig jævel og han har selvfølgelig signert for PSG. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Vi kunne starter med keeperen, som for øvrig er en grådig jævel og han har selvfølgelig signert for PSG. 

En Chiellini minus 10 år hadde heller ikke vært å forrakte. Belotti kunne vært en god utfordrer til Lacazette.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners68 said:

Overgangsvinduet stenger vel 31 august. Håper stallen ser annerledes ut i god tid før 13 august. Det må være mulig å få gjort unna signeringene vi trenger og være godt forberedt til sesong start . 

Neida. Holding er forsvarsjef og auba er fortsatt på kant mot Brentford. Bli med til 9 div

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Rosicky07 said:

Vi MÅ ha oss en 10er av høy høy klasse og en Høyreback i dette vinduet…

Uenig i en 10-er. Hvilke klubber spiller med en 10-er egentlig? 

Vi burde se etter en dynamisk midtbanemann som kan spille med Partey og Smith-Rowe. En som gjerne putter litt mål ila. en sesong.

Når det gjelder høyrebacken er jeg helt enig. Håper på Max Aarons selv. Dessverre har det vært null rykter om han til Arsenal. Er som en høyresidet Tierney.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Stefanb said:

Uenig i en 10-er. Hvilke klubber spiller med en 10-er egentlig? 

Vi burde se etter en dynamisk midtbanemann som kan spille med Partey og Smith-Rowe. En som gjerne putter litt mål ila. en sesong.

Når det gjelder høyrebacken er jeg helt enig. Håper på Max Aarons selv. Dessverre har det vært null rykter om han til Arsenal. Er som en høyresidet Tierney.

 

Enig, vi trenger ikke en 10'er, Vi har Emile :D

Det vi dog trenger er som du sier, en dynamisk midtbane spiller litt ala Fernandes i united. 

Maddison kunne vel kanskje vært noe?

Link to comment
Share on other sites

Maddison er en god spiller han, men Leicester selger ikke billig. Det er snakk om at de ønsker 60-70 millioner pund for Maddison..  Houssem Aouar er en lignende type spiller (med kanskje et høyere toppnivå) og der et det snakk om at Lyon er villige til å la han gå for så lite som 20-25 millioner pund. I fjor var vi veldig interesserte i Aouar og la ifølge ganske troverdige kilder inn et bud på nesten 50 millioner pund, men at Lyon og Aouar ikke var så lette å forhandle med.

Jeg kunne personlig tenkt meg en løpssterk atlet med god teknikk, brukbar pasningsfot og som "chipper" inn med et mål i ny og ne sammen med Partey og Smith-Rowe. Bissouma er en spiller jeg liker, men det jeg ikke liker er at han som Partey spiller i Afrika Mesterskapet og derfor kommer til å bli borte på et kritisk punkt i sesongen(e). Rimelig kjipt å miste 2/3 av midtbanen din midt i sesongen for å si det mildt.

Nå er Sambi Lokonga så godt som klar for oss. Ifølge troverdige kilder så er det bare den offisielle bekreftelsen fra klubbene som venter. Han er mye i det sjiktet som jeg nevnte over med atletisk, teknisk og scorer litt mål, men han er også veldig ung og kommer fra den belgiske ligaen. Vi har jo også Joe Willock som jeg mener kunne vært en veldig god spiller for oss mtp. at han har alle de kvalitetene vi ser etter og er også veldig ung ennå. Han har også vist at han holder nivået i England i motsetning til f.eks. Lokongo. 

Jeg er veldig spent på hva som skjer. En ting er hvertfall sikkert, en høyreback er nødt til å bli hentet inn ved siden av kjøpene av Ben White, Nunu Tavares og Sambi Lokongo. Som nevnte i forrige innlegg så er det Max Aarons jeg har sett mest på. Norwich sin klart beste spiller de siste sesongene og bare 21 år gammel. Har vist nivået sitt både i Premier League og Championship de siste 3 sesongene.

Det hadde sikkert ikke vært dumt med en keeper til heller slik at vi har noen for å pushe Leno. Hvorfor det ikke ble noe av Ryan skjønner jeg ikke. Særlig ikke når det heller ikke blir noe av Onana fra Ajax som ser ut til å havne i Lyon.

 

Link to comment
Share on other sites

Vi får la de høye herrer i klubben vår få fred til å jobbe med saken. De vet sikkert hva som kreves foran denne sesongen - etter at alle ekspert kommentatorer , avis journalister og majoriteten av Arsenal supportere - har sagt at det kreves en keeper til å utfordre Leno , høyreback , midtbane folk , for å kunne bli i stand til å hevde oss i PL.

Topp 4 er i første omgang det første målet. For øyeblikket er vi ingen topp 4 klubb. Men , vi kan ved de rette kjøpene bli det. 

Edu , Arteta og eieren ligger dårlig an i høst hvis ikke de gjør noe med situasjonen vår. De vet hvor skoen trykker.

Det koster penger å være med i det gode selskapet. Finn de rette typene og kjøp de. Det vil vitne om at det satses i klubben og belønningen kan være topp 4 og CL. 

Kjøp av spillere til en høy pris er ingen garanti for suksess. Men , det vil gi positive vibber i og rundt klubben. Hvis ikke dette overgangs vinduet blir bra så er det garantert folk som vil få sparken.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...