Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

9 minutes ago, Verminator5 said:

Sladrespaltene skal ha det til at vi er i dialog med Sarri, for å erstatte Arteta. Håper dette bare er vås. 

Et par uker tilbake så var det Romas (nå avtroppende) manager Fonseca som var den heteste kandidaten. Neste uke så er det ??? Som skal erstatte Arteta. 

Link to comment
Share on other sites

Allegri er vel ledig ? Kroenke har jo sagt at det skal investeres. Det må bety bedre spillere inn  og det samme når det gjelder manager. Kroenke snakker alltid sant han . Sam Allardyce blir vel sikkert også ledig etter denne sesongen 🙂 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Gunners68 said:

Allegri er vel ledig ? Kroenke har jo sagt at det skal investeres. Det må bety bedre spillere inn  og det samme når det gjelder manager. Kroenke snakker alltid sant han . Sam Allardyce blir vel sikkert også ledig etter denne sesongen 🙂 

Ja det er han. Men ønsker han seg et slikt prosjekt, og vil KSE betale big dollars? Jeg er skeptisk.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Verminator5 said:

Ja det er han. Men ønsker han seg et slikt prosjekt, og vil KSE betale big dollars? Jeg er skeptisk.

Dette var ikke seriøst ment verminator 🙂  Allegri setter ikke sin CV på risk med dagens stall. Big Sam hadde tatt jobben 🙂 

Tenker den store satsingen fra Kroenke stopper opp før den har startet. Spesielt om vi går på en ny sesong uten spill i europa.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Gunners68 said:

Dette var ikke seriøst ment verminator 🙂  Allegri setter ikke sin CV på risk med dagens stall. Big Sam hadde tatt jobben 🙂 

Tenker den store satsingen fra Kroenke stopper opp før den har startet. Spesielt om vi går på en ny sesong uten spill i europa.

Aha😊 Big Sam kan bli god å ha i bakhånd, dersom nedrykksspøkelset henger over oss om et års tid.

Link to comment
Share on other sites

"The Express" har en artikkel om omhandler fem spillere som visst nok ønsker klubbskifte i sommer, kilden til "the Express" skal være "the Athletic". 

At Luiz og Bellerin nevnes kommer vel ikke som en overraskelse på noen. Leno og Xhaka har det også vært noen få rykter om. 

Men femte mann som nevnes er noe mer overraskende, nemlig Willian. Han hadde en bra kamp sist, men det er nok likevel mange av fansen (inkludert undertegnede) som vil si "ja takk" hvis han kunne blitt solgt. Grunnet god lønn og "høy" alder så har jeg ansett han som usalgbar, og jeg forventer en meget lav overgangssum hvis han bytter klubb. 

https://www.express.co.uk/sport/football/1434967/Arsenal-transfer-news-five-players-leave-summer-Mikel-Arteta

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Polljen said:

"The Express" har en artikkel om omhandler fem spillere som visst nok ønsker klubbskifte i sommer, kilden til "the Express" skal være "the Athletic". 

At Luiz og Bellerin nevnes kommer vel ikke som en overraskelse på noen. Leno og Xhaka har det også vært noen få rykter om. 

Men femte mann som nevnes er noe mer overraskende, nemlig Willian. Han hadde en bra kamp sist, men det er nok likevel mange av fansen (inkludert undertegnede) som vil si "ja takk" hvis han kunne blitt solgt. Grunnet god lønn og "høy" alder så har jeg ansett han som usalgbar, og jeg forventer en meget lav overgangssum hvis han bytter klubb. 

https://www.express.co.uk/sport/football/1434967/Arsenal-transfer-news-five-players-leave-summer-Mikel-Arteta

Leno selv skal ha sagt at han ikke ønsker å forlate Arsenal. 

"I am still happy at Arsenal. Arsenal is still a big club, a big name in the world and in the Premier League,"-Leno

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Leno selv skal ha sagt at han ikke ønsker å forlate Arsenal. 

"I am still happy at Arsenal. Arsenal is still a big club, a big name in the world and in the Premier League,"-Leno

 

Klok av skade så tar jeg alle uttalelser av det slaget fra spillere og managere med en stor klype salt. Det er et fåtall spillere som er under en lenger kontrakt som utad i klartekst sier at de vil bort.

Det er godt mulig at Leno ønsker å bli, men en slik uttalelse betyr etter min mening svært lite. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

Klubben er fortsatt stor selv om det ikke vises på banen om dagen. 

Spørsmålet er om vi supportere tror det er en stor klubb eller fotballverden forøvrig.. Definitivt blandt de store historisk. Nå ler de av oss. Ingenting i CL å gjøre grunnet at vi har et elendig lag.  Vi har en elendig eier. Klubben drives av folk som ikke har peiling. tidligere var vi klasse på mange områder. Nå er det bare historien igjen. Om vi liker det eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Spørsmålet er om vi supportere tror det er en stor klubb eller fotballverden forøvrig.. Definitivt blandt de store historisk. Nå ler de av oss. Ingenting i CL å gjøre grunnet at vi har et elendig lag.  Vi har en elendig eier. Klubben drives av folk som ikke har peiling. tidligere var vi klasse på mange områder. Nå er det bare historien igjen. Om vi liker det eller ikke.

I fotballverden er Arsenal FC fortsatt stor. Vi er (enn så lenge) fortsatt topp 8(Forbes) blant verdens mest verdifulle klubber.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Det er mulig at vi er all verdens greier når det gjelder inntekter , men vi ser ikke så mye til det. Økonomi biten av klubben er en ting , men fotballmessig er det blitt noe helt annet. 

Arteta er en heldig mann som har fått gått læretiden sin i Arsenal. Hadde han fått overta etter Pep i City ? Eller hadde han fått overta etter Lampard i Chelsea ? Han hadde ikke blitt vurdert engang. Med publikum på banene i innværende sesong så hadde det blitt jævlig mye bråk. 

Han ble reddet sist sesong grunnet seieren i FA cupen. Denne sesongen hadde han ingen respekt for FA cupen og vi tapte for Soton. 

Så det er mulig det er noen som ser på Arsenal som en stor klubb innen økonomi. Fotball messig ler de av oss og det som har fått skje over lengere tid.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge ikke-verifiserbare rykter så skal Arsenal ha lagt inn et bud på Sander Berge som nå er i Sheffield United.

Siden Arsenal og Berge har blir ryktet sammen også tidligere så anser jeg dette som et relativt useriøst rykte (pr dato) som sannsynligvis er gjenbruk av gamle rykter kombinert med det faktum at Berge (igjen i følge ryktene) ser ut til å forlate Sheffield United nå når de rykker ned.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Ifølge ikke-verifiserbare rykter så skal Arsenal ha lagt inn et bud på Sander Berge som nå er i Sheffield United.

Siden Arsenal og Berge har blir ryktet sammen også tidligere så anser jeg dette som et relativt useriøst rykte (pr dato) som sannsynligvis er gjenbruk av gamle rykter kombinert med det faktum at Berge (igjen i følge ryktene) ser ut til å forlate Sheffield United nå når de rykker ned.

Jeg håper vi henter ham. En meget god spiller

Link to comment
Share on other sites

Ryktene vil ha det til at Willian er på vei til MLS og Inter Miami. Jeg antar at Arsenal ikke vil kunne forvente noen stor overgangssum (sannsynligvis nær null). 

Fordelen for Arsenal er at de får bort en stor lønnpost til en spiller som med få unntak, har levert lite denne sesongen.
Jeg har ingen problemer med å la han gå "gratis", men jeg forventer at sign-on bonusen han fikk inn i kontrakten, og som slik jeg har forstått det skulle betales ut i rater over hele kontraktstiden, da ikke blir betalt ut med fullt beløp. 

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette stemmer, at Willian også forsvinner i sommer, vil jeg si det er et stort 'statement' fra Edu og Arteta. For det første vil det bety at de har innsett at å hente Willian på en slik kontrakt var feil og at de ønsker å rette opp tabben. For det andre vil det bety at de virkelig jobber hardt for å prøve å endre mentaliteten i klubben og at man ikke er trygg uansett tidligere 'achievements'. 

Jeg tror Auba er en type som selv om han har hatt en forferdelig sesong, kommer til å vise neste sesong hvorfor Arteta fortsatt har troa på ham. Jeg tror den troa også er gjensidig og at vi får en revansjesugen Auba tilbake på det nivået vi tidligere har sett.

Jeg tror dette sommervinduet blir ekstremt spennende, og forhåpentligvis får vi inn noen viktige brikker som kan ta oss tilbake til kampen om CL-plass og etterhvert toppen av PL. 

Link to comment
Share on other sites

At det å hente Willian var en feil, det tror jeg Arteta og Edu for lengst har innsett. 

Det at Willian eventuelt forsvinner, tror jeg dog ikke kan krediteres de to i vår sportslige ledelsen. Willian er nok den som selv har tatt initiativet til en eventuell reise til MLS, og det skyldes kanskje ikke minst det faktum at det for han er enda mer gunstig rent økonomisk, enn å bli værende i Nord-London. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Polljen said:

At det å hente Willian var en feil, det tror jeg Arteta og Edu for lengst har innsett. 

Det at Willian eventuelt forsvinner, tror jeg dog ikke kan krediteres de to i vår sportslige ledelsen. Willian er nok den som selv har tatt initiativet til en eventuell reise til MLS, og det skyldes kanskje ikke minst det faktum at det for han er enda mer gunstig rent økonomisk, enn å bli værende i Nord-London. 

uansett hvem som tok initiativet først, dette blir en vinn-vinn situasjon. Det viktige fra Arsenals ståsted er at man lærer av episoden...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, piscator said:

uansett hvem som tok initiativet først, dette blir en vinn-vinn situasjon. Det viktige fra Arsenals ståsted er at man lærer av episoden...

Absolutt. Og jeg har pr nå troa på at vi får se det i løpet av dette sommervinduet med tanke på hva slags spillere som hentes inn/sendes ut. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...