Jump to content

Alexis Sanchez


Simbad

Recommended Posts

Vanskelig å si seg uenig med Charlie Nicholas her, sett med objektive øyne. For min del må han bare fortsette i startelleveren. Balltap og ødelagt flyt i angrepsspillet er hans spesialitet i 2017/2018 sesongen.

 

Edit: hvorfor får jeg ikke lagt ved link?

Det er vanskelig å si. Jeg har aldri problem med akkurat det. Men det kan være litt mer "tricky" hvis du prøver fra mobil. Fra PC/Mac så skal de være en lett sak ved å bruke link-valget i menyen over.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Vanskelig å si seg uenig med Charlie Nicholas her, sett med objektive øyne. For min del må han bare fortsette i startelleveren. Balltap og ødelagt flyt i angrepsspillet er hans spesialitet i 2017/2018 sesongen.

 

Edit: hvorfor får jeg ikke lagt ved link?

 

 

Hei Verm. Det er en bryter oppe til venstre hjørne. Den må være nede for at du skal få lagt ved en link.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
18 minutes ago, antonius_blok said:

Hadde en helt elendig vårsesong for United, og fortsatte slik sett der han slapp i Arsenal. Er på sitt beste topp fem i Premier League, men kommer han opp på det nivået igjen? For meg ser det ut til at vi gjorde den klart beste dealen i januar. 

Uten tvil. Svært fornøyd med handelen og svært fornøyd med Sanches sin innsats i United drakta. 

Måtte han fortsette på samme nivå. 

BE

Link to comment
Share on other sites

Sliter Alexis med Visum trøbbel? Har vært borte i nesten to uker og har da ikke fulgt med på NOE som har med Arsenal å gjøre(eller noe annet forsåvidt ) :D

Men enig, vi satser på at han fortsetter neste sesong som han gjorde hele sist sesong, rævva! :D

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elx said:

Sliter Alexis med Visum trøbbel? Har vært borte i nesten to uker og har da ikke fulgt med på NOE som har med Arsenal å gjøre(eller noe annet forsåvidt ) :D

Men enig, vi satser på at han fortsetter neste sesong som han gjorde hele sist sesong, rævva! :D

På grunn av skattesvindeldom sleit han med å få bli med resten av søpla på preseason tour til USA, men han fikk fikset det (sikkert med bestikkelser ?). 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...