Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg har laget en topp 3 mål video for august måned. Last den ned og gi tilbakemelding

 

Et bra stykke arbeid Imerslundinho, til tross for at det er noe begrenset når det gjelder utvalg av antall mål. ;)

 

Jeg kan en del om data, men når det gjelder video/redigering er jeg rimelig grønn. Hva slags program bruker du til å sette sammen klippet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har laget en topp 3 mål video for august måned. Last den ned og gi tilbakemelding

 

Et bra stykke arbeid Imerslundinho, til tross for at det er noe begrenset når det gjelder utvalg av antall mål. ;)

 

Jeg kan en del om data, men når det gjelder video/redigering er jeg rimelig grønn. Hva slags program bruker du til å sette sammen klippet?

Jeg bruker Sony Vegas 6. Sjekk noen poster lengre opp så finner du mer info :D

 

 

Jeg har laget en topp 3 mål video for august måned. Last den ned og gi tilbakemelding

 

 

Download

 

 

 

Bra film du har laga Imers... Regner med at det kommer en sånn vær måned fremover nå ;P

Det gjør nok det, med mindre vi scorer færre enn 3 mål ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessag...?topic_id=44619

Tråd om Van Persie, men ved å scrolle nedover finner man to klipp fra Henry. Det første er den velkjente volleyen mot Manure i 2000, mens den andre er et sinnsykt mål i en vennskapskamp fra sommeren 2 år siden eller noe. Har selv aldri sett dette og følte for å dele =)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Denne sammensetningen av Thierry Henry's prestasjoner vil nok korte noe ned på ventetiden for de fleste.

 

Format : wma

Størrelse : 10 MB

Tid : 2 minutter 56 sekunder

Last ned : Thierry Henry - Sheer Brilliance

 

Flere innslag håper jeg vil komme fremover mot seriestart, andre som har noe å bidra med ?

 

hvordan får du den til å bli spillt av på pc'n...?? B) den virker ikke her jo :P sikkert noe som at pc'n ikke klarer og spille av filen... for jeg veit ikke om pc'n har WMA... :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...