Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

1 hour ago, Bekkern said:

Bra 2 omgang av United. Skal sies at forsvarsspillet til Villa er suspekt. De har kun en plan A, og ikke B. Mot et United lag som kun klarer å kontre er det utrolig. Men bra for oss da. 

Jepp. Villa var sårbare når vi møtte de også, ganske utrolig at vi ikke klarte minst uavgjort eller bedre der.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 1/28/2024 at 8:58 PM, Tapapa said:

Anthony er verdt alle pengene United har brukt på ham, for nå har han scoret ett mål.

 

 

FB_IMG_1706471846952.jpg

Anthony er definisjonen av "stealing a living", men ifølge Manure supportere er han bedre enn Saka selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Stefanb said:

Anthony er definisjonen av "stealing a living", men ifølge Manure supportere er han bedre enn Saka selvfølgelig.

Jeg har _Aldri_ sett noen si at han er bedre enn Saka? Det tviler jeg faktisk på de er dumme nok til å si også. (Kanskje i det han ble hentet, men han ble jo gjennomskuet etter 1 mnd)

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, elx said:

Jeg har _Aldri_ sett noen si at han er bedre enn Saka? Det tviler jeg faktisk på de er dumme nok til å si også. (Kanskje i det han ble hentet, men han ble jo gjennomskuet etter 1 mnd)

Ta deg en liten tur på twitter du.

 

Bare fordi du aldri har sett det betyr ikke at det ikke finnes de idiotene der ute som faktisk mener dette.

Bare søk på "Antony Saka" så får du se.

I 2022 var Elanga bedre enn Saka og Sancho var på et helt annet nivå enn Martinelli noensinne kom til å prestere på. Jeg kan ikke fatte at noen har så blind tro på laget deres og enkelte spillere som Manure supportere. Er ingen som er verre enn de. Lisandro Martinez er jo også verdens beste midtstopper ifølge de blant annet.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 1/31/2024 at 12:47 AM, Stefanb said:

Ta deg en liten tur på twitter du.

 

Bare fordi du aldri har sett det betyr ikke at det ikke finnes de idiotene der ute som faktisk mener dette.

Bare søk på "Antony Saka" så får du se.

I 2022 var Elanga bedre enn Saka og Sancho var på et helt annet nivå enn Martinelli noensinne kom til å prestere på. Jeg kan ikke fatte at noen har så blind tro på laget deres og enkelte spillere som Manure supportere. Er ingen som er verre enn de. Lisandro Martinez er jo også verdens beste midtstopper ifølge de blant annet.

 

 

Usikker på hvem som er dumme, den til Dom er jo obviously troll xDD Er vel rett etter han scoret mot Newport xD  

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
2 hours ago, Tapapa said:

Manchester United fikk hele tre spillere inn på ukens lag i CL. Det er like mange som det vi fikk.

Uniteds helter heter Sabitzer, Sancho og Depay 🙂

Våre tre var White, Rice og Ødegaard. 

 

https://www.theguardian.com/football/2024/mar/14/champions-league-team-of-the-week-is-pepe-in-danger-of-becoming-loved

En stor prestasjon!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...