IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Hvilke nye spillere ønsker dere?

5373 replies to this topic

#5361 Rosicky07

Rosicky07

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,818 posts

Posted 27 July 2017 - 10:05 PM

Fryktelig stille. Noe må skje om vi skal tilbake i til topp 4. Trenger 2 solide forsterkninger til MINST

Sig-24.png

#5362 Noname

Noname

Juniorspiller

• Arsenal Norway
  • PipPip
  • 266 posts

Posted 27 July 2017 - 11:02 PM

To til? Jeg må si meg ganske fornøyd med vinduet og fornuften sier at vi er ferdig handlet. Kunne gjerne ønsket meg en sentral midt som kan konkurrere med Ramsey om plassen ved siden av Xhaka. Ser det svirrer litt rundt Lemar, Goretzka og Seri, hvor alle kunne passet fint i den rollen, men jeg blir overrasket om vi henter to 40m+ spillere i samme vindu. Hvis vi fortsetter i 3-4-3-systemet som vi avsluttet sesongen med synes jeg førsteelleveren vår ser knallsterk ut (forutsatt av Kol er så god som folk skal ha det til).

På den andre siden ser jeg gjerne at vi hadde fått solgt unna litt. Dette kan være en fin sesong for unggutta til å ta steget opp og få prøve seg i innledningen av EL i tillegg til det vanlige i ligacupen. Synes Martinez har vært solid de gangene han har fått muligheten. I tillegg vil han være mer enn happy med å være nummer to bak Cech i motsetning til Ospina. Han er også egenutviklet, og har rekkevidden og potensialet til å ta over den dagen Cech gir seg. Ellers skulle jeg gjerne gjort plass til Niles og muligens Nelson i troppen.

#5363 Polljen

Polljen

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,956 posts

Posted 27 July 2017 - 11:06 PM

Hvor mange flere vi må ha inn beror også på hvem som eventuelt drar. Hvis vi mister Sanchez så må vi selvsagt ha inn en erstatter.

#5364 Noname

Noname

Juniorspiller

• Arsenal Norway
  • PipPip
  • 266 posts

Posted 28 July 2017 - 10:54 AM

Jeg skrev innlegget over under forutsetning om at samtlige (ønskede) i dagens tropp blir selvsagt.

#5365 Tapapa

Tapapa

Assistant Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPip
  • 4,958 posts

Posted 28 July 2017 - 11:43 AM

To til? Jeg må si meg ganske fornøyd med vinduet og fornuften sier at vi er ferdig handlet. Kunne gjerne ønsket meg en sentral midt som kan konkurrere med Ramsey om plassen ved siden av Xhaka. Ser det svirrer litt rundt Lemar, Goretzka og Seri, hvor alle kunne passet fint i den rollen, men jeg blir overrasket om vi henter to 40m+ spillere i samme vindu. Hvis vi fortsetter i 3-4-3-systemet som vi avsluttet sesongen med synes jeg førsteelleveren vår ser knallsterk ut (forutsatt av Kol er så god som folk skal ha det til).

På den andre siden ser jeg gjerne at vi hadde fått solgt unna litt. Dette kan være en fin sesong for unggutta til å ta steget opp og få prøve seg i innledningen av EL i tillegg til det vanlige i ligacupen. Synes Martinez har vært solid de gangene han har fått muligheten. I tillegg vil han være mer enn happy med å være nummer to bak Cech i motsetning til Ospina. Han er også egenutviklet, og har rekkevidden og potensialet til å ta over den dagen Cech gir seg. Ellers skulle jeg gjerne gjort plass til Niles og muligens Nelson i troppen.

Dette var et meget godt innlegg.

Vi trenger nok å rydde litt opp i stallen. Følgende kan godt selges for min del;

Keeper: Ospina
Forsvarere: Debuchy, Gibbs, Gabriel og Jenkinson (som dessverre aldri ble den spilleren jeg hadde håpet på :-()
Midtbane: Oxlade-Chamberlain. Jeg velger å beholde Wilshere.
Angrep: Akpom, Perez og Campbell.

Det blir kanskje vanskelig å selge Campbell. Disse trenger strengt talt ikke å erstattes. Det blir kanskje litt tynn dekning for Bellerin når jeg tenker meg litt om. Kanskje vi kan beholde en av dem?
In Moyes we trust!
Han er mannen som skal lede ManU ut av CL.

#5366 Marius-

Marius-

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,367 posts

Posted 28 July 2017 - 03:54 PM

Du selger OX men beholder wilshere? Hvor er logikken? Den ene begynner å vise seg mindre skudeutsatt og potensiale, mens den andre stagnerer.

#5367 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,845 posts
  • Interests:Arsenal

Posted 30 July 2017 - 11:50 PM

Hadde forresten digga om vi hentet Steven N'Zonzi. Husker han ble linket til oss både når han var i Newcastle og i Stoke. Har i Sevilla virkelig vist at han er en klassespiller.

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#5368 gunnersfan

gunnersfan

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 859 posts

Posted 31 July 2017 - 08:17 AM

Med så mange spillere på utgående kontrakt bør me hente inn minst 1 til 2 kvalitetspillere med tanke på neste sesong, med utgangspunkt i at eit par av dei unge tar steget opp.

Alexis Sanchez, Mesut Ozil, Alex Oxlade-Chamberlain, Santi Cazorla, Jack Wilshere og Kieran Gibbs er spelarar som truleg går ut kontraktsperioden eller blir solgt i dette vinduet.

Av desse er det viktig å beholde dei tre første dersom ikkje skadesituasjonen til Santi og Wilshere skulle endre seg dramatisk.

Edited by gunnersfan, 31 July 2017 - 08:58 AM.

| London Calling |

#5369 Marius-

Marius-

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,367 posts

Posted 31 July 2017 - 11:21 AM

N'zonsi tror jeg hadde en knallkamp mot oss grunnet fraværende midtbane. Ikke at han er dårlig, men vi burde sikte høyere enn så. Tar man denne kampen som eksempel kan mange prikke inn slike scoringer når de kan stå helt upresset på 16-17m.

Sevilla skal til CL også, så vi får neppe hentet han selv om man hadde hatt lyst.

Edited by Marius-, 31 July 2017 - 11:21 AM.

#5370 Rosicky07

Rosicky07

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,818 posts

Posted 31 July 2017 - 09:56 PM

Når mann ser hvordan city, Chelsea og United har invistert i spillertroppen sin . Å da i det hele tatt tro at vi skal være i nærheten , uten 2 klasse spillere til virker alt for naivt , hvertfall med tanke på at nivåforskjellen var der før sesongen. Frykter dette blir nok en sesong der vi går inn med åpenbare mangler. Troppen vår er bred, men herregud så mye daukjøtt det er i den.

Sig-24.png

#5371 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,167 posts

Posted 01 August 2017 - 05:51 AM

N'zonsi tror jeg hadde en knallkamp mot oss grunnet fraværende midtbane. Ikke at han er dårlig, men vi burde sikte høyere enn så.

Husker vi var linket når han var i Blackburn og Stoke. Var ikke bra nok da. Utviklet seg til å bli en fantastisk midtbanespiller etter han gikk til Sevilla dog. Har en ro over seg med ballen, er knallsterk og veldig bra defensivt. Skal dog sies at jeg ikke tror en Carvalho/Nzonzi er løsningen på midtbaneproblemene. Mener vi trenger en B2B-spiller med fart i beina.

Posted Image

"In Arsene we trust! "
"Once a Gooner, forever a Gooner!"

#5372 Rosicky07

Rosicky07

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,818 posts

Posted 01 August 2017 - 04:37 PM

Skulle bare mangle at lemar ender opp i Liverpool nå.

Sig-24.png

#5373 Ulfagrafr

Ulfagrafr

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,268 posts

Posted 31 August 2017 - 08:59 PM

.

Edited by Ulfagrafr, 31 August 2017 - 09:01 PM.

#5374 Ulfagrafr

Ulfagrafr

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,268 posts

Posted 31 August 2017 - 09:04 PM

Jeg vet ikke om jeg allerede har skrevet deg i posten her men jeg gjentar Llorente har imponert meg i Swansea og som for meg virker å ha gått litt under radaren for eksperter og folk flest, 28 + 5kamper 15 mål for et Swansea som har slitt i bunnen i år. Det er en spiller med øye for mål. Han er 32 år, så ingen planer om å gjøre han til en spiller i startellveren, men perfekt for å komme inn som en joker og bare putte når vi trenger det.

lol...

Nå hentet Spurs Llorente av de samme årsakene som jeg nevnte... da regner jeg med i det minste at Giroud blir. 

Spurs er vel om vi liker det eller ei en bedre klubb pr def enn vi akkurat på stående fot. 

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users