IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Hvilke nye spillere ønsker dere?

5276 replies to this topic

#5261 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,722 posts
  • Interests:Arsenal

Posted 18 March 2017 - 06:07 PM

Inn med koeman, Og Lukaku med på kjøpet

2 mål på han i dag. 21 mål og toppscorer i Premier League enn så lenge. Har også 6 målgivende ved siden av.

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#5262 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,722 posts

Posted 19 March 2017 - 04:39 PM

Hadde det vært opp til meg tror jeg faen meg jeg hadde sprengt banken for Mbappe. Fy faen for en spiller han er i en alder av 18 år!

Kylian Mbappé has started 18 games for Monaco across all competitions this season.

He has scored 18 goals in those games.

Wonderkid. 2b50.png

Helt drøyt.

"Dennis is the best player I have ever played with as a partner. It is a dream for a striker to have him in the team with you." - Thierry Henry

#5263 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,076 posts

Posted 20 March 2017 - 09:40 AM

Kylian Mbappé has started 18 games for Monaco across all competitions this season.

He has scored 18 goals in those games.

Wonderkid. 2b50.png

Helt drøyt.

Her kommer vel Real, PSG, Barcelona eller City til å sprenge banken. DETTE er typen talenter vi MÅ ha inn i laget. 

Posted Image

"In Arsene we trust! "
"Once a Gooner, forever a Gooner!"

#5264 gunnersfan

gunnersfan

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 825 posts

Posted 20 March 2017 - 04:41 PM

Lukaku bør kjøpes, han har vist at han kan levere. Men sånn som sesongen har utvikla seg trenger me også midtbanesjef, midtstopper (gjerne van Dijk) og keeper (gjerne Joe Hart).
| London Calling |

#5265 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,076 posts

Posted 23 March 2017 - 07:12 AM

keeper (gjerne Joe Hart).

Kjenner et par som følger mye med på italiensk fotball og dommen deres er at Woj er en langt bedre keeper enn Hart og at polakken har tatt nye skritt i år. Skal sies at han spiller for en annen klubb som sjeldent vinner trofeer nå da, så han har vel ikke fått inn "vinner-genet" enda.

Posted Image

"In Arsene we trust! "

#5266 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,722 posts

Posted 23 March 2017 - 10:52 AM

Joe Hart er langt unna nivået til Szczesny. Da kan vi like så godt bare bruke Ospina..

#5267 gunnersfan

gunnersfan

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 825 posts

Posted 23 March 2017 - 07:30 PM

Joe Hart er langt unna nivået til Szczesny. Da kan vi like så godt bare bruke Ospina..

Det kan godt hende du har rett sjølv om eg tykkjer du drar litt på. Har du litt rett så bør han hentes tilbake snarest råd for da har me ny førstekeeper.
| London Calling |

#5268 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,076 posts

Posted 24 March 2017 - 08:44 AM

Det kan godt hende du har rett sjølv om eg tykkjer du drar litt på. Har du litt rett så bør han hentes tilbake snarest råd for da har me ny førstekeeper.

Wojs redningsprosent på 80.7% er faktisk veldig bra for en spiller som spiller på et såpass bra lag, Joe Harts er ganske mye lavere. 

Hart virker forøvrig som en fin fyr og husker jeg "fant" han i Shrewsbury på CM før han gikk til City, har enkelte gigantredninger i blant, men aldri blitt den super-keeperen man hadde håpet. Har noen fine redninger (både dobbel og trippel-redninger) i blant, men slipper inn en del og gjør fortsatt enkle feil. Fra hva jeg hører har Woj begynt å kutte disse feilene fra spillet sitt. Så spørs det om han vil tilbake hit da :)

Posted Image

"In Arsene we trust! "

#5269 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,722 posts

Posted 01 April 2017 - 01:40 PM

Tror forresten at Idrissa Gueye fra Everton kunne vært et meget godt kjøp for oss. Er også allerede godt vant med nivået i PL og i sin beste alder. Så ville prestert fra dag 1.

#5270 Stefan B

Stefan B

Klubbeier

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 14,722 posts

Posted 09 April 2017 - 05:20 PM

23 ligamål på Lukaku så langt denne sesongen. Fortsatt 6 kamper igjen for han å nå magiske 30 mål i ligaen.

#5271 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,076 posts

Posted 10 April 2017 - 10:13 AM

Spillere som visstnok er tilgjengelig på "free transfer" i sommer og som sikkert kunne tenke seg å ha en rolle hos oss:

Pepe (En virkelig stor forsvarskjempe og en vinner, kunne banka inn noe vett i forsvarerne våre)

Clichy/Kolasinac/Charlie Taylor (Potensielle backups på venstrebacken)

Lite realistisk: Yaya & Zlatan 

Ellers tror jeg det er mye bra spillere i Frankrike om dagen som kan være mulig å lure hit.

Løpssterk midtbanemann som passer med Xhaka: Tolisso, Fabinho, Seri, Rabiot, Sanson

Spiss/ving: Lacazette, Fekir, Mbappe,

Backer: Mendy, Pereira, Sidibe, 

Evt. Bundesliga:

Løpssterk midtbanemann: Keita, Goretzka, Dahoud (Passer jo beviselig bra med Xhaka), Kampl

Back: Henrichs, Rodriguez

Evt. Portugal

Spiss/ving: Jota?

Backer: Telles, 

Dyrt blir det uansett, men billigere å hente fra sånne ligaer enn fra de "største".

Posted Image

"In Arsene we trust! "

#5272 Ulfagrafr

Ulfagrafr

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,166 posts

Posted 10 April 2017 - 08:55 PM

23 ligamål på Lukaku så langt denne sesongen. Fortsatt 6 kamper igjen for han å nå magiske 30 mål i ligaen.

Vil ha CL-spill og akkurat nå virker det som et eventyr i det fjerne.

#5273 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,076 posts

Posted 20 April 2017 - 10:32 PM

Ser Kolasinac har vært bra for Schalke idag..

Posted Image

"In Arsene we trust! "

#5274 elx

elx

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,295 posts

Posted 21 April 2017 - 09:30 PM

Ser Kolasinac har vært bra for Schalke idag..

Er han done deal ??

#5275 Wojciech53

Wojciech53

Manager

• Supermoderators
  • PipPipPipPipPip
  • 7,076 posts

Posted 23 April 2017 - 09:50 PM

Er han done deal ??

Nei, langt derifra. Mener å ha lest at agenten hans har sagt at det står mellom oss og Juve. Ikke sikkert agenten har sagt det og ville ikke vært uvanlig for en agent med en klient på utgående kontrakt å si noe sånn selv om det ikke skulle stemme.

Posted Image

"In Arsene we trust! "

#5276 49 unbeaten

49 unbeaten

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,249 posts

Posted 25 April 2017 - 09:39 AM

http://www.allarsena...campaign=115177

Giroud til Marseille for £20 millioner, Perez til La Coruna for £10 millioner?

Jeg er veldig åpen for et salg av disse to HVIS pengene blir brukt til å forebedre kvaliteten på spissplass. For £30 millioner så kommer man ikke på den ypperste hyllen, men det er gode penger og legge ved. Om man skal rendyrke den formasjonen vi har nå, vil Giroud bli overflødig da han blir for stasjoner og ensidig. Ideelt sett kunne jeg tenkt meg et kjøp av Aubameyang eller Lukaku. Begge er spillere som er allsidig i sin rolle som spydspiss. De har fart, styrke, teknikk og ikke minst målteft. Lukaku er et sikrere kjøp med tanke på hans fartstid i Premier League og er bedre fysisk rustet, men ser for meg at også Aubameyang ville tatt den omstillingen fint. Må sikkert opp i en pris mellom £50-80 millioner om man skal hente de, men tror det ville vært ekstremt lønnsomt på sikt.

#5277 Marius-

Marius-

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,122 posts

Posted 25 April 2017 - 11:27 AM

Lave summer i dagens fotball må jeg si. Oscar gikk for £50 millioner til Kina. Ellers er jeg ikke uenig, hvis Perez faktik ikke skal bli mer brukt for oss, kan vi selge. Virker mer og mer på meg som ett panikk-kjøp Wenger gjorde for å stilne kritikken. Desverre vært endel skadd, men har uansett ikke blitt mye bruke de gangene han har vært ledig til tross for særdeles godt spill.

Giroud er en meget god "squad spiller", som jeg ikke er helt sikker på om er verdt at vi casher inn kun £20 mill på. Han er bedre som innbytter enn fra start, og kan være en plan b når vi trøbbler. Særlig om vi endelig kan begynne å bruke kantene og innlegg. Dog har man i Lukaku både en Giroud, samt en spiller som truer bakrom. 1 stk Lukaku er det mulig faktisk oppveier Giroud/Lucas evt Giroud/Welbeck.

Edited by Marius-, 25 April 2017 - 11:28 AM.

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users