IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Norske landslaget

319 replies to this topic

#1 Haraldac

Haraldac

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 865 posts

Posted 08 June 2005 - 09:18 PM

Noen andre som er møkkalei det Norske landslaget og den vanvittige kjedelige fotballen laget produserer. I dag så jeg Sverige herje med norge med Hurtig, teknisk angrepsfotball. Kombinasjoner og finsesser. Fantastisk. Stor Kontrast til Norge som ligger med hele laget på egen 16 bare for å vinne en j...... treningskamp. Herregud jeg skammer meg over å være Nordmann. Vi har jo også de mest usympatiske og ekkle spillerne i Europa.(Carew,Rise)

#2 Eboue

Eboue

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,338 posts

Posted 08 June 2005 - 09:50 PM

Okay, okay...jeg så ikke kampen...men med det du sier med Riise, Carew...for å svare på det så må jeg si at Gamst'n er en kjempe spiller! :huh:
Han liker jeg...! :)

#3 Wurku

Wurku

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 895 posts

Posted 08 June 2005 - 10:07 PM

Spillet i 1 omgang var latterlig....Det tok seg opp i andre omgang. Svenskene spilte utrolig fin fotball. En touch spillet til sverige var en nytelse å se på. De har spillere som har meget god teknikk. Der ligger endel av forskjellen. Vi må bli mye bedre på talentutvikling. Det blir spennende å se hvordan U-19 landslaget vårt gjør det i EM i sommer. Det jobbes jo hardt på den fronten så vi får håpe vi ser fremskritt om noen år. Se på Sveits, de har prestert på veldig høyt nivå de siste årene i aldersbestemt fotball. Og nå har de fått frem spillere som Senderos, Ziegler og Vonlanthen. Disse gjør seg bemerka på høyt nivå i ung alder, og jeg tviler på at de er de eneste fra sveits som kommer til å komme frem de neste åra.

Ellers vil jeg jo bare si at Fredheim Holm er en spiller vi bør følge!!! Og det hadde ikke skada å få vekk Frode Johnsen fra den hengende spissrollen, fyren holder ikke landslagsnivå. Når Hoset ikke viser mer vilje som sentral midtbanespiller kan de heller prøve ut Christan Grindheim når det er treningskamper eller la Solli spille.

#4 Charlie George

Charlie George

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,787 posts
  • Interests:Arsenal Football Club

Posted 08 June 2005 - 10:17 PM

Hvordan gikk kampen? Jeg har nemlig ikke sett kampen, og det sier kanskje litt om interessen for dette laget. Tror Norge på sikt kan få frem noen gode spillere, men mange av dagens spillere sliter med å få ting til å fungere. Rett og slett kjedelig å se på.

Synes absolutt at det var bedre tider under utskjelte Drillo. Han fikk til et slagkraftig lag som banket fotballstorheter som Brasil, England og Nederland. Den gangen lagde faktisk laget mange mål. Dagens landslag har jo over lang tid ikke klart å skapene farlige avslutninger på mål.

FLO FLO FLO :huh:
Charlie George - The FA Cup Final 1971

#5 Wurku

Wurku

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 895 posts

Posted 08 June 2005 - 10:20 PM

Norge vant 3-2. Sverige rævkjørte oss i første omgang, så scora vi 3 mål på noen minutter før sverige utligna. Vi var best i 2 omgang.

#6 Charlie George

Charlie George

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,787 posts
  • Interests:Arsenal Football Club

Posted 08 June 2005 - 10:25 PM

Norge vant 3-2. Sverige rævkjørte oss i første omgang, så scora vi 3 mål på noen minutter før sverige utligna. Vi var best i 2 omgang.

View Post

Tipper gliset til Hareide var på plass da! Ser også for meg Riise i bar overkropp som vanlig :huh: Uff!
Charlie George - The FA Cup Final 1971

#7 Korslundinho

Korslundinho

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,297 posts

Posted 08 June 2005 - 10:50 PM

Hehe, men alle måla var dritfine da :huh: Så ikke Sverige sitt siste da... måtte se på lost! :)
Ifølge Tusmo er Arsenal et møkkalag. Jeg er sterkt uenig.
IPB Image

#8 Haraldac

Haraldac

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 865 posts

Posted 09 June 2005 - 01:05 PM

Hvordan gikk kampen? Jeg har nemlig ikke sett kampen, og det sier kanskje litt om interessen for dette laget. Tror Norge på sikt kan få frem noen gode spillere, men mange av dagens spillere sliter med å få ting til å fungere. Rett og slett kjedelig å se på.

Synes absolutt at det var bedre tider under utskjelte Drillo. Han fikk til et slagkraftig lag som banket fotballstorheter som Brasil, England og Nederland. Den gangen lagde faktisk laget mange mål. Dagens landslag har jo over lang tid ikke klart å skapene farlige avslutninger på mål.

FLO FLO FLO  :huh:

View Post

Er enig med deg der. Under Drillo så scorte vi mye mål. Dessuten hadde vi en spiller som heter Erik Mykland som underholdte;) Han var fantastisk

#9 @rsen@l

@rsen@l

Prøvespiller

• Arsenal Norway
  • Pip
  • 88 posts
  • Interests:fotball, vintersport, data, ps2, ARSENAL(!!!!!!)++++

Posted 12 June 2005 - 09:02 PM

norge spiller elendig!! de slår lange baller som vi taper gang på gang på gang.......i andre omgang mot sverige slo de faktisk noen pasninger langs bakken!!! og det førte til målene: sikkert spill langs bakken(det er også den fineste fotballen).....
IPB Image

#10 Haraldac

Haraldac

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 865 posts

Posted 14 June 2005 - 03:53 PM

View Post

Tipper gliset til Hareide var på plass da! Ser også for meg Riise i bar overkropp som vanlig :huh: Uff!

View Post

ja hva feiler det han???

Jeg er møkkalei det norske landslaget på alle måter. Se på det nye "stilskifte" hvor det norske landslaget bekler seg med dresser, gele i håret, ferrarier osv.
ikke prøv å være noen som du ikke er, sier jeg bare.

Hvorfor ikke kjøre den gode gamle norske stilen med Grilldressbuksa til Rekdal......
????
Kjør stil, men kjør egen stil sier jeg bare

#11 Gjest_Magnus_*

Gjest_Magnus_*
  • Guests

Posted 14 June 2005 - 05:18 PM

View Post

View Post

ja hva feiler det han???

Jeg er møkkalei det norske landslaget på alle måter. Se på det nye "stilskifte" hvor det norske landslaget bekler seg med dresser, gele i håret, ferrarier osv.

Hvorfor ikke kjøre den gode gamle norske stilen med Grilldressbuksa til Rekdal......
????

View Post

Kunne ikkje ha vore meir enig med deg der. Gamsten, Carew,Riise og resten av spelerane må slutte å flottte seg med bilar, dressar, nye sveisar også vidare. Kven trur dei at dei er? Tragisk.
Forresten, kan nokon fortelle meg kvifor Riise alltid må ta av seg drakta eller strippe? Motbydelig......

#12 Wurku

Wurku

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 895 posts

Posted 15 June 2005 - 12:10 AM

View Post

Tipper gliset til Hareide var på plass da! Ser også for meg Riise i bar overkropp som vanlig ;) Uff!

View Post

ja hva feiler det han???

????

View Post

Kunne ikkje ha vore meir enig med deg der. Gamsten, Carew,Riise og resten av spelerane må slutte å flottte seg med bilar, dressar, nye sveisar også vidare. Kven trur dei at dei er? Tragisk.
Forresten, kan nokon fortelle meg kvifor Riise alltid må ta av seg drakta eller strippe? Motbydelig......

View Post

Hadde ikke du kjøpt deg en fet bil hvis du ble proff??? :huh: Og kledd deg bra....? :lol:

Gamsten er jo en likanes kar. Jordnær som få. Riise har jobba knallhardt for å komme dit han er og han fortjener Ferrarien sin, men han kunne holdt kjeft litt oftere, eller tenkt før han snakka. Carew derimot har jeg litt vanskeligere for å like.

#13 Haraldac

Haraldac

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 865 posts

Posted 15 June 2005 - 07:08 AM

View Post

Tipper gliset til Hareide var på plass da! Ser også for meg Riise i bar overkropp som vanlig ;) Uff!

View Post

ja hva feiler det han???

????

View Post

View Post

Hadde ikke du kjøpt deg en fet bil hvis du ble proff??? :huh: Og kledd deg bra....? :lol:

Gamsten er jo en likanes kar. Jordnær som få. Riise har jobba knallhardt for å komme dit han er og han fortjener Ferrarien sin, men han kunne holdt kjeft litt oftere, eller tenkt før han snakka. Carew derimot har jeg litt vanskeligere for å like.

View Post

Carew er faktisk den eneste som til tider kan vise topp internasjonal klasse.Jeg husker noen kamper mot Arsenal

#14 Wurku

Wurku

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 895 posts

Posted 15 June 2005 - 01:06 PM

[quote name='Haraldac' date='Jun 15 2005, 07:08 AM'][quote name='Wurku' date='Jun 15 2005, 12:10 AM'][quote name='Magnus' date='Jun 14 2005, 05:18 PM'][quote name='Haraldac' date='Jun 14 2005, 03:53 PM'][quote name='Charlie George' date='Jun 8 2005, 10:25 PM'][quote name='Wurku' date='Jun 8 2005, 10:20 PM']Norge vant 3-2. Sverige rævkjørte oss i første omgang, så scora vi 3 mål på noen minutter før sverige utligna. Vi var best i 2 omgang.

View Post

[/quote]

View Post

[/quote]
ja hva feiler det han???

????

View Post

[/quote]

View Post

[/quote]

Hadde ikke du kjøpt deg en fet bil hvis du ble proff??? <_< Og kledd deg bra....? ;)

View Post

[/quote]
Carew er faktisk den eneste som til tider kan vise topp internasjonal klasse.Jeg husker noen kamper mot Arsenal

View Post

[/quote]

Riise har jo vært knallgod i CL i år....

#15 Tusmo

Tusmo

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,673 posts

Posted 06 February 2008 - 10:07 PM

Ajajajaj, nå blir vi altså r*vkjørt etter alle kunstens regler av et svakt Walisisk lag. Off og off, vi er bra dårlige i dag.
"Early on, Luis Fabiano scuffed a good chance, then hacked Casillas rather rudely, then Jan squealed as a big spider ran across the carpet. I put the spider in a upside-down glass on the coffee table, facing the TV, in case he wanted to see the game. When Jesus Navas headed in after 33, the spider didn't react to the goal. He didn't jump up to celebrate, so he obviously wasn't a Sevilla supporter, or a Barcelona fan, so at half-time I put him out in the front garden."

-Myles Palmer.

Er i følge Korslundinho: "en møkkasupporter" og "En bortskjemt drittunge"

#16 Hermes

Hermes

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 841 posts

Posted 06 February 2008 - 10:54 PM

Ajajajaj, nå blir vi altså r*vkjørt etter alle kunstens regler av et svakt Walisisk lag. Off og off, vi er bra dårlige i dag.

Det er nok ikke bare idag dessverre. Synes at Hareide har fått holde på lenge nå, det er helt tragiskt at han selv skal på bestemme om han skal fortsette for Norge eller ikke. Joda, han har fått opp Norge noen plasser på ranking listen, men så lenge Norge ikke kvalifiseres til noe EM så synes jeg at ett trener skifte skal oppstå sporentreks!
IPB Image

#17 oedegaard

oedegaard

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 972 posts

Posted 06 February 2008 - 11:42 PM

Det er nok ikke bare idag dessverre. Synes at Hareide har fått holde på lenge nå, det er helt tragiskt at han selv skal på bestemme om han skal fortsette for Norge eller ikke. Joda, han har fått opp Norge noen plasser på ranking listen, men så lenge Norge ikke kvalifiseres til noe EM så synes jeg at ett trener skifte skal oppstå sporentreks!

Må si meg enig der, uten å tenke så veldig mye. Syns ikke Norge spiller annen fotball enn lange baller fra midtbanen, og ca. ingen som fyller på når det skjer noe foran boksen 3-4 ganger i løpet av en kamp. Greit nok at "sesongen ikke har startet", men herregud, hva med Riise, Carew, Gamst og Braaten (ikke at han har spilt så mye, og det er forståelig nok...)? Dem presterer jo minst like dårlig som alle de andre norske utpå banen. I dag holdt jeg ut i 42 minutter og neste kamp GIDDER jeg ikke å se, så lenge Mr. Hareide er ved roret.

#18 Chaz

Chaz

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,338 posts

Posted 07 February 2008 - 07:48 AM

Spørsmål til "ekspertpanelet" her inne; kom med fornuftige alternativer til Åge Hareide som landslagstrener?

#19 Gooner4ever

Gooner4ever

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 1,191 posts

Posted 07 February 2008 - 07:53 AM

Spørsmål til "ekspertpanelet" her inne; kom med fornuftige alternativer til Åge Hareide som landslagstrener?

A Wenger ;)
IPB Image

Lasagne ooaah
We laughed ourselves to bits
When Tottnumb' got the shits

#20 Safe Hands

Safe Hands

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,141 posts

Posted 07 February 2008 - 08:13 AM

Likevel, det mest graverende med gårsdagen er og blir Hareides utblåsning på pressekonferansen efterpå. Måten han henger ut en spiller som Kah på direkten, er så til de grader utidig - og urettferdig.

Vennskapskamper generellt, og på denne tiden spesiellt, står forhåpentligvis overfor en snarlig død. De har ingen verdi overhodet.

"Du kainn itj skræm nånn te å bli go, veit du." Nils Arne Eggen

Football teams are extraordinarily inventive in the ways they find to cause their supporters sorrow. They lead at Wembley and then throw it away; they go to the top of the First Division and then stop dead; they draw the difficult away game and lose the home replay; they beat Liverpool one week and lose to Scunthorpe the next; they seduce you, half-way through the season, into believing that they are promotion candidates and then go the other way… always, when you think you have anticipated the worst that can happen, they come up with something new. - Nick Hornby

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users