IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

Tony Adams

146 replies to this topic

#21 Daniel

Daniel

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 1,635 posts

Posted 12 July 2006 - 06:36 PM

Med Tony og Martin som deffensive trenere, ville ikke engang Barca scora på oss!!!!
Posted Image
"People always ask me what I enjoyed most in my career. I go back to Arsenal every year but have never been back to Barcelona since I left, so I guess that tells you something." - Marc Overmars

#22 Daddy Cool

Daddy Cool

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 891 posts

Posted 23 July 2006 - 07:12 PM

Mye tyder på at stemningen mellom Arsenal og Adams ikke er den beste.
Vår godeste Adams glimret med sitt fravær da Arsenal "feiret" siste kampen på Highbury. Dessuten manglet han i Bergamps testimonial i går. ;)

#23 Good old Arsenal

Good old Arsenal

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 874 posts

Posted 23 July 2006 - 11:59 PM

Mye tyder på at stemningen mellom Arsenal og Adams ikke er den beste.
Vår godeste Adams glimret med sitt fravær da Arsenal "feiret" siste kampen på Highbury. Dessuten manglet han i Bergamps testimonial i går. ;)

For å gjere lista komplett, så stilte han heller ikkje i sin gamle kompis Martin Keown's testimonial. Det kan være at det finst heilt naturlege forklaringar på dette, men samstundes går rykta om eit dårleg forhold mellom Adams og Arsene Wenger. I alle fall virkar det både respektlaust og uærbødig å la være å møte opp for å hylle gamle lagkameratar og vener. Til samanlikning avbraut Thierry Henry ferien sin, og flaug eins ærend frå USA for å hylle Bergkamp. Trist at legenda (eller er det drittsekken?) Adams skal gje eit så dårleg inntrykk.
REMEMBER WHO YOU ARE, WHAT YOU ARE AND WHO YOU REPRESENT: THE ARSENAL

Ex-coach Steve Burtenshaw

-------------------------------
Good old Arsenal,
medlem av Wenger-klanen

#24 Chaz

Chaz

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,338 posts

Posted 24 July 2006 - 06:18 AM

Nå må dere slutte å se spøkelser på høylys. Og please; slutt å kall Tony Adams for drittsekk. Det hører IKKE hjemme noen plass. Fy f***! ;)

#25 helgeaarsvoll

helgeaarsvoll

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,048 posts

Posted 24 July 2006 - 08:42 AM

Nå må dere slutte å se spøkelser på høylys. Og please; slutt å kall Tony Adams for drittsekk. Det hører IKKE hjemme noen plass. Fy f***! ;)

Tony Adams er en legende, og ikke tale om at noen får behandle ham på en så lite respektfull måte. Adams funksjon og rolle i Arsenal var noe av det største jeg noengang kommer til å oppleve av en Arsenal-spiller. Han har en fantastisk historie hos oss, og om han blir trener for en annen klubb/uteblir fra to enkeltstående begivenheter, så er det rett og slett helt greit! Han har sine grunner, og ingen har noe med hva han foretar seg!

Vær heller takknemlig for hva han har bidratt med! ;)

Arsene Wenger: "If you eat caviar every day it's difficult to return to sausages". 

0806051236573550584.gif

#26 mmaelan

mmaelan

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,683 posts
  • Interests:Krim. Data og Fotball.Trening/turer

Posted 24 July 2006 - 09:06 AM

Tony Adams er en legende, og ikke tale om at noen får behandle ham på en så lite respektfull måte. Adams funksjon og rolle i Arsenal var noe av det største jeg noengang kommer til å oppleve av en Arsenal-spiller. Han har en fantastisk historie hos oss, og om han blir trener for en annen klubb/uteblir fra to enkeltstående begivenheter, så er det rett og slett helt greit! Han har sine grunner, og ingen har noe med hva han foretar seg!

Vær heller takknemlig for hva han har bidratt med! ;)

Å kalle Mr. Arsenal for en drittsekk er noe ikke engang spurs supportere ville gjort.
Total mangel på respekt for en skikkelig Arsenal legende. Adams er noe av det største jeg
også har opplevd og karakteren Tony Adams lyser det respekt av.
Det er historieløst og respektløst å kalle Kongen for drittsekk.
Together in Bergkamp Wonderland

MM
IPB Image

#27 Paddy

Paddy

Trener

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 2,140 posts

Posted 24 July 2006 - 11:18 AM

Er fullstendig einig at å kalle Adams for ein drittsekk, når ein ikkje veit kva som ligg bak er skivebom.

Dog må eg sei dette "fascinerar" meg litt. Kva er det eigentleg som ligg bak at Adams ikkje stiller? Eg må sei det kunne vore av interesse å finne ut.
Twitter: @SanderSmordal

#28 Good old Arsenal

Good old Arsenal

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 874 posts

Posted 24 July 2006 - 01:04 PM

Dumt at de ikkje fekk med spørsmålsteiknet bak. Det er ikkje nødvendigvis mi meining at Adams er ein drittsekk. Men eg forbeheld meg retten til å halde spørsmålet åpent inntil vidare. Elles er det å sei at desse reaksjonane ikkje var uventa.

Good old Arsenal,
medlem av Wenger-klanen

#29 Chaz

Chaz

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,338 posts

Posted 24 July 2006 - 01:08 PM

Elles er det å sei at desse reaksjonane ikkje var uventa.

Ventet du at vi skulle nikke annerkennende til utsagnet om at Adams var en "drittsekk"?

#30 Frank

Frank

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,367 posts

Posted 24 July 2006 - 01:36 PM

Dumt at de ikkje fekk med spørsmålsteiknet bak. Det er ikkje nødvendigvis mi meining at Adams er ein drittsekk. Men eg forbeheld meg retten til å halde spørsmålet åpent inntil vidare. Elles er det å sei at desse reaksjonane ikkje var uventa.

Samme pokker hva grunnen er til at han ikke stilte så skal han ikke kalles en drittsekk. Det er virkelig lavmål og sånt tull syns jeg man skal holde seg for gode til!

Bruk hodet og tenk gjennom hvor mye han har betydd for klubben vår, og selv om han ikke stiller på en slik kamp (kan ha mange årsaker som er grunnen til dette) så fortjener uansett Adams bedre enn å bli kalt noe sånt.
GOONER TILL I DIE!

Sometimes there is nothing better in life than being a Gooner.
Victoria Concordia Crescit.

#31 piscator

piscator

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,135 posts

Posted 24 July 2006 - 01:40 PM

Folk er ikke nødvendigvis drittsekker selv om de ikke stiller opp. Det kan jo hende de har en "gyldig" grunn. Så omtalen er helt malplassert også fra et generelt perspektiv, og den er totalt meningsløs og respektløs når det er snakk om en av de største personlighetene i Arsenals historie. Men naturligvis er mange av oss nysgjerrige på hvorfor ikke Adams stiller opp i slike sammenhenger....
"Ahhh, fotball er et fascinerende spill dere!"

Canal+ kommentator Arve Fuglum etter at Tottenham brente straffe, og Bendtner kom rett fra benken og skallet inn seiersmålet.

#32 Daddy Cool

Daddy Cool

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 891 posts

Posted 24 July 2006 - 02:39 PM

Som du sikkert skjønner har du trampet skikkelig i salaten...

Tenk å fornærme oss ekte supportere med slikt språkbruk om en spiller som gav ALT for Arsenal. Han stilte til og med opp til kamp skikkelig fyllesjuk. Prøv det du ;)

Ellers tror jeg innerst inne ikke at du mener Adams er en drittsekk. Jeg tror til og med at Adams var stor også for deg.

Ta det som en lærepenge GoA. Det er fler enn deg som har driti på leggen her inne B)

#33 Kim

Kim

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,012 posts
  • Interests:Arsenal<br />Tae Kwon Do

Posted 24 July 2006 - 07:48 PM

Det er faktisk veldig moromt at folk her inne kun velger å kommentere ordvalget til good old arsenal, istedet for å ta seg tid til å faktisk diskutere problemstillingen som han tar for seg.

Ja, det er å drite på leggen å kalle Adams for drittsekk, med tanke på alt han har gjort for klubben. Men jeg kunne også tenkt meg å vite hva som er årsaken til at han ikke stiller på slike arrangement

If I had the wings of a sparrow

If I had the arse of a crow

I'd fly over Tottenham tomorrow

And shit on the bastards below

Shit on, shit on, shit on the bastards below, below

Shit on, shit on, shit on the bastards below

#34 Chaz

Chaz

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,338 posts

Posted 24 July 2006 - 08:57 PM

Seriøst Kim, Tony Adams kan gjøre akkurat hva han vil resten av livet. Han har gitt SÅ MYE av seg selv gjennom en fantastisk karriere at han står ikke til ansvar for NOEN i klubben. Det er klubben som skylder ham noe, ikke motsatt. Og vi supportere skal være evig takknemlig for at vi fikk lov å oppleve Rodders.

#35 Wurku

Wurku

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 895 posts

Posted 24 July 2006 - 08:59 PM

Det er faktisk veldig moromt at folk her inne kun velger å kommentere ordvalget til good old arsenal, istedet for å ta seg tid til å faktisk diskutere problemstillingen som han tar for seg.

Ja, det er å drite på leggen å kalle Adams for drittsekk, med tanke på alt han har gjort for klubben. Men jeg kunne også tenkt meg å vite hva som er årsaken til at han ikke stiller på slike arrangement

Alltid gøy med "disse fest" ;) Er jo enig i at det blir for dumt å kalle Adams en drittsekk, men som andre sier; det ville vært spennende å visst om det lå noe bak, og evt hva??

#36 Eboue

Eboue

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,338 posts

Posted 24 July 2006 - 10:19 PM

Seriøst Kim, Tony Adams kan gjøre akkurat hva han vil resten av livet. Han har gitt SÅ MYE av seg selv gjennom en fantastisk karriere at han står ikke til ansvar for NOEN i klubben. Det er klubben som skylder ham noe, ikke motsatt. Og vi supportere skal være evig takknemlig for at vi fikk lov å oppleve Rodders.

Dette er helt greit, MEN:

Hva har Tony å tape på å i det minste showe up på disse arrangementene..? Bergkamp er en av de større spillerne i Arsenals historie, og han er verdig å få Adams til å møte opp og minst SE kampen.
Uansett hvor mye klubben skylder Adams så er det arrogant av ham å ikke møte opp, om det ikke er sykdom eller at han var på ferie eller noe.

Han kan risikere å miste en del respekt hos enkelte supportere p.g.a dette.

[Jeg stiller meg nøytral i denne diskusjonen siden jeg ikke kan huske Adams spille, utenom bare bittelitt på enkelte gamle sesong-filmer osv. så vær så snill å ikke slakt meg her, heller svar saklig og greit om du skal skrive noe.]

#37 Charlie George

Charlie George

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 3,787 posts
  • Interests:Arsenal Football Club

Posted 24 July 2006 - 10:57 PM

Egentlig gir jeg blanke i om Adams stiller opp eller ikke. Det blir hans eget valg, men jeg har ingen problemer med å skjønne at folk stiller et aldri så lite spørsmålstegn ved det hele.

Adams er den største Arsenal-spilleren gjennom tidene. Skulle gjerne sitt han som et fast inventar i Arsenal-miljøet.
Charlie George - The FA Cup Final 1971

#38 Sir J

Sir J

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 6,050 posts

Posted 24 July 2006 - 11:26 PM

Egentlig gir jeg blanke i om Adams stiller opp eller ikke. Det blir hans eget valg, men jeg har ingen problemer med å skjønne at folk stiller et aldri så lite spørsmålstegn ved det hele.

Adams er den største Arsenal-spilleren gjennom tidene. Skulle gjerne sitt han som et fast inventar i Arsenal-miljøet.

Det er en smule påfallende ja, men kan likefullt ha en helt kurant årsak.

forøvrig rangeres Adams bak Bergkamp med solid margin når det gjelder tittelen "den største", i alle fall av meg

#39 Good old Arsenal

Good old Arsenal

Rutinert spiller

• Arsenal Norway
  • PipPipPip
  • 874 posts

Posted 25 July 2006 - 01:43 AM

Som du sikkert skjønner har du trampet skikkelig i salaten...

Tenk å fornærme oss ekte supportere med slikt språkbruk om en spiller som gav ALT for Arsenal. Han stilte til og med opp til kamp skikkelig fyllesjuk. Prøv det du :(

Ellers tror jeg innerst inne ikke at du mener Adams er en drittsekk. Jeg tror til og med at Adams var stor også for deg.

Ta det som en lærepenge GoA. Det er fler enn deg som har driti på leggen her inne :D

Eg må naturlegvis sei meg lei for å ha fornærma alle dei ekte supportarane. Om det er dykk eller herrane Keown/Bergkamp som kan ha mest grunn til å være mest fornærma skal eg imidlertid la ligge her.

Lat det være heilt klart: Eg har ingen ting anna enn beundring og respekt for det Tony Adams opnådde i alle dei åra han var i klubben. Han hadde ein guts og fightervilje som ein diverre ser altfor lite av i dagens fotball. Han hadde ein posisjon som gjorde at mange såg opp til han, til slutt faktisk også utanfor vår klubb.
Når han har ein så høg profil, har vore så lenge i klubben og har oppnådd så mykje, vekkjer det oppsikt når han tilsynelatande ikkje vil ha meir med klubben å gjere. Ingen hadde brydd seg om dette gjaldt ein mindre profilert spelar a la Grimandi eller Luzhny, men dette dreier seg altså om Arsenal's kaptein i ei årrekkje, mannen som på mange måtar har symbolisert Arsenal's suksess dei seinare åra.

Eg har imidlertid ikkje noko religiøst forhold til Adams. Haldninga ser ut til å være at han er så stor at han ikkje kan kritiserast. Skulle han trø skjeivt er det berre å glatte over på beste måte. Til dømes såg sikkert dei fleste av oss stort på promille-dommen han sona nokre år attende. Greit nok det, det skal være tilgjeving for alt.
Eg tillet meg likevel å stille spørsmålsteikn ved Adams' opptreden ved desse tre tilstelningane, og viss dette for nokon er synonymt med "å drite på leggen", ja då lever eg godt med det.

Elles er det å sei at desse reaksjonane ikkje var uventa.

Ventet du at vi skulle nikke annerkennende til utsagnet om at Adams var en "drittsekk"?

Nei, og det ligg vel i det eg har skrive?

Good old Arsenal,
medlem av Wenger-klanen

#40 mmaelan

mmaelan

Assistant Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPip
  • 4,683 posts
  • Interests:Krim. Data og Fotball.Trening/turer

Posted 25 July 2006 - 07:59 AM

[Eg må naturlegvis sei meg lei for å ha fornærma alle dei ekte supportarane. Om det er dykk eller herrane Keown/Bergkamp som kan ha mest grunn til å være mest fornærma skal eg imidlertid la ligge her.

Eg har imidlertid ikkje noko religiøst forhold til Adams. Haldninga ser ut til å være at han er så stor at han ikkje kan kritiserast. Skulle han trø skjeivt er det berre å glatte over på beste måte. Til dømes såg sikkert dei fleste av oss stort på promille-dommen han sona nokre år attende. Greit nok det, det skal være tilgjeving for alt.
Eg tillet meg likevel å stille spørsmålsteikn ved Adams' opptreden ved desse tre tilstelningane, og viss dette for nokon er synonymt med "å drite på leggen", ja då lever eg godt med det.

[

Å stille spørsmål hvorfor ikke Adams var der er jo helt greit.Og har du fått med deg hva folk har skrevet her går det ikke på det ,men at du insinuerte at Adams var en drittsekk folk reagerte på.
Har absolutt ingenting med noe religiøst forhold til ham.

Når det gjelder promilledommen du nevner (har du lest addicted?)så var Adams stor her og.
Han gjemte seg ikke men stod fram med rak rygg og erkjente sine problemer.
Videre har Adams brukt mye tid på å hjelpe andre spillere med lignende problemer.

Vi snakker her om en person som har gitt mye av seg selv for Arsenal og det er selvfølgelig
synd at Adams ikke er tilstede på avskjedskampen og åpningen av det nye stadionet.
Men ser ingen grunn til å kritisere han for det.Han har sikkert sine grunner.
Together in Bergkamp Wonderland

MM
IPB Image

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users