Jump to content

2018.05.13 Huddersfield Town (B)


Polljen

Recommended Posts

Fikk ikke sett kampen gitt. Et par punkter:

 

- Jeg sa for noen måneder siden at dersom Wenger ikke fikk oss til topp 4 eller seier i EL ønsket jeg at han sa takk for seg. Nå ser det vel ut til at han ble tvunget ut før EL var avklart, men der topp 4 var utenfor realistisk rekkevidde. Jeg står for det jeg sa, men er tross alt glad for at det ble gjort endringer. Det er spennende tider i vente og alt er bedre for en fotballklubb enn den apatien som mange følte på utover i sesongen.

 

- Vi har fått en sinnsyk spiss i Aubameyang. Han er lett vår beste siden van Persie og kan bli den beste siden Henry. Framover ser det i det hele tatt veldig bra ut for en manager som kan inspirere.

 

- Bakover ser det ikke så bra ut, men vi er bedre på papiret enn det resultat og spill skulle tilsi. Få inn en DM, en midtstopper og en keeper og vi har et knallbra lag. Vi kan godt selge Mustafi og Holding for min del. Og kanskje Xhaka, selv om jeg tror han har mye mer inne. Wilshere? Spilte strålende i noen kamper i vinter, skeptisk til salg.

 

- Når det kommer til manager har jeg ikke så fryktelig sterke meninger faktisk. Få inn en som kan skape entusiasme igjen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, atter en gang. Og kanskje skjer det enda en gang før vi åpner pakkene på julaften ?

 

PS! Vi har hatt mange kommentarer om våre målvakter små problemer, men i dag var Ospina en matchvinner.

Link to comment
Share on other sites

Nok et bevis på hvilken prestasjon gutta og 'comical Wenger' stod for.

 

 

Tror ikke det er noen som undervurderer det Arsenal invincible fikk til... Helt sykt rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tror ikke det er noen som undervurderer det Arsenal invincible fikk til... Helt sykt rett og slett.

Kanskje ingen som undervurderer det, men for hvert lag som er så nærme men likevel feiler gjør bare prestasjonen til Wenger og gutta bare enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...