Jump to content

2018.05.06 Burnley (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Det MÅ vel ikke tjenestetid og suksess til for å fortjene litt sentimentalitet? Jeg har alltid hatt sansen for Per, selv om jeg var noe kritisk i perioder. Når BFG og Kos var på toppen så var de et formidabelt stopperpar!!!

 

PS!! Jeg var faktisk veldig overrasket selv over de to tre tårene for de kommer veldig sjeldent frem (sannsynligvis for sjelden)

Joda. Beklager å ha satt dine følelser der i spørsmål. Dine følelser er dine egne, og i din fulle rett.

Link to comment
Share on other sites

Fikk dessverre ikke sett kampen i går, men ut ifra hilghlights og resultat virket det jo utrolig bra - og en verdig avslutning for Wenger!

 

Men et par spm til dere som fikk sett kampen i sin helhet:

Hvordan spilte han nye grekeren vår i midtforsvaret? Er han en fyr som kan brukes allerede neste sesong? Får bare håpe han ikke får samme utvikling som Rob Holdini etter han stengte sjappa mot Chelsea..

Og Kolasinac: Ny sterk forestilling virket det som? Håper det satses mer på han fremover, da jeg tror han kan bli en back helt i toppsjiktet på sikt.

Link to comment
Share on other sites

@noname

 

Grekeren virker interessant, men Burnley var ikke den rette motstanderen å vurdere han ut i fra. Men legger vi til at han også gjorde en bra figur mot United så er det noe lovende over han.

 

Personlig så mener jeg at vi har sett for lite av han og kombinert med at han har spilt relativt lite toppfotball (også i Hellas så vidt jeg vet) så er jeg skeptisk til å "oppgradere" han til en fast plass fra start. Foreløpig et meget bra 3./4. valg slik jeg ser det.

 

PS! Det er en stund siden jeg har sett en så tøff/sterk stopper i Arsenal drakta.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det minner Mavropanos litt om Gabriel da han kom. Fysisk i duellene og ikke redd for å gå knallhardt til. Ellers virker han ganske rolig med ball i beina(med unntak av et tilbakespill til Cech som nesten førte til corner i mot) og en langpasning som gikk rett i et par Burnleybein.

Virker dog roligere enn Chambers med ballen i beina, men er kanskje ikke en like god pasningsspiller som Chambers kan være.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...