Jump to content

2018.04.26 Atletico Madrid (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2016-2017 atleticomadrid_1.png?itok=yKk-cb_q Atletico Madrid


Torsdag 26. april, 21:05. Emirates Stadium


Europa League - Semifinale, kamp 1 av 2.


Kampen vises live på Max / Eurosport Player




Skadesituasjonen oppdatert etter kampen mot WH (22/4): Mhiki blir ikke klar til torsdag. Elneny pådro seg sannsyligvis ikke en så alvorlig skade som det kunne se ut som på tvbildene, men han blir ikke klar til torsdag. Özil har slitt med influensa og vil bli vurdert fortløpende. Wilshere har slitt med ankelen, men er sannsynligvis klar til torsdag. Cech som har slitt med hoften ble ikke nevnt i dagens oppdatering. Kolasinac ble heller ikke nevnt.



Når det gjelder Semien så er jeg pessimistisk optimist, jeg har nok ikke hatt den store troen på nåtidens Arsenallag men det er noe med denne klubben og Cup-spill. I tillegg så håper jeg (til tross for all min "negativitet") at Wenger avslutter sin regjeringstid med nok en vinnermedalje i beholdingen.



Av de på "skadelisten" så antar jeg at Özil og Wilshere blir klare til torsdagens oppgjør. Jeg vil i utgangspunktet ikke starte med Jack men skaden til Elneny gjør meg usikker, men Özil (hvis frisk) er en viktig brikke. Welbeck har ikke vært en av mine favoritter denne våren, men han har gjort fremskritt og alternativene er ikke mange, så han starter i mitt oppsett.



Ospina


Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal


Niles/Wilshere - Xhaka - Ramsey


Özil - Welbeck


Lacazette



Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

kapittel 1 av 2 i som kan definere neste sesong for oss, skrives idag. Selv er jeg meget spent, men usikker på hva jeg kan forvente ikveld. Håper det koker på tribunen idag,noe som kan hjelpe gutta til å overprestere. Pri en bør være å unngå bortemål i mot mener jeg. Atletico er et bra lag, med mye krutt i sentralinjen sin, redd at koke, gabi og saul kommer til å gjøre dagen til våres midtbanespillere til et helvete.

 

det er vell usannsynlig at mhiki blir involvert ikveld.

 

Laget jeg håper på

 

Cech

 

Bellerin- mustafi - kos- Nacho

 

Xhaka - AMN

 

Øzil-Ramsey-Welbeck

 

Laca

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært litt kult om noen møtte opp med Wenger Out plakat i dag. Det hadde vært spennende å se hvordan folk hadde reagert!

 

Det er få kamper igjen av denne sesongen, som fortsatt kan bli veldig bra. Jeg håper dette skjer:

 

1. Arsenal vinner EL

2. Liverpool blir slått ut av Roma

3. Chelsea sniker seg inn på fjerdeplass i serien, foran Tottenham (eventult Liverpool, men helst Tottenham).

4. Chelsea vinner FA-køppen

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært litt kult om noen møtte opp med Wenger Out plakat i dag. Det hadde vært spennende å se hvordan folk hadde reagert!

 

Det er få kamper igjen av denne sesongen, som fortsatt kan bli veldig bra. Jeg håper dette skjer:

 

1. Arsenal vinner EL

2. Liverpool blir slått ut av Roma

3. Chelsea sniker seg inn på fjerdeplass i serien, foran Tottenham (eventult Liverpool, men helst Tottenham).

4. Chelsea vinner FA-køppen

Nice?

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært litt kult om noen møtte opp med Wenger Out plakat i dag. Det hadde vært spennende å se hvordan folk hadde reagert!

 

Det er få kamper igjen av denne sesongen, som fortsatt kan bli veldig bra. Jeg håper dette skjer:

 

1. Arsenal vinner EL

2. Liverpool blir slått ut av Roma

3. Chelsea sniker seg inn på fjerdeplass i serien, foran Tottenham (eventult Liverpool, men helst Tottenham).

4. Chelsea vinner FA-køppen

JEPP ?

 

Fire rette av fire - neppe

Tre av fire - ikke umulig

To av fire - ikke urealistisk

En av fire - god sjanse

Null rette av fire - kan skje

 

Polljens sannsynlighetstips:

Chelsea blir topp fire - meget usannsynlig

Roma slår ut Pool - ønskelig, men ikke så veldig sannsynlig

Arsenal vinner EL - litt vaklete vurdering fra min side siden det er semien som er problemet. I en finale er Arsenal favoritter.

Chelsea vinner FA - jeg håper det, og det tipset jeg tror er nærmest ved å slå til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...