Jump to content

2018.04.08 Southampton (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Jeg har nå i flere sesonger blitt fortalt at Chambers kan bli en fremtidig "stor" stopper i Arsenal. Hvor langt fram i framtiden må vi gå for å få se dette.

 

Ser vi på kampen mot Soton så måtte han ty til mange "på kanten knep" (og noen over kanten) for å hamle opp med motstander angripere. Chambers er en vandrende kort-bombe når han spiller for oss bak. Fremtidens Arsenals "førstevalg"? I så fall vil nedturen for vår defensive lagdel forsette.

 

Jeg ser at det er noe uenighet når det gjelder defensiv coaching og en leder i forsvaret.

Sett fra mitt ståsted så sliter vi med begge deler. Kos er det nærmeste vi har av en leder, og vi har behov for noe enda bedre her. Men det viktigste er å få inn en bedre defensiv struktur. Det er ingen enkel løsning her. Spillermateriellet i vår forsvarsfirer er bare et av flere momenter her. En mer defensivt disiplinert midtbane, helst med en "ekte" DM er et annet moment. Det siste momentet er at sportslig ledelse må ta våre defensive problemer mer på alvor, og her er coaching særdeles viktig.

Link to comment
Share on other sites

Heller definisjonen på møkk. Og alle ansatte der er møkkamenn.

Selvsagt, litt dårlig engelskkunnskaper fra min side, Manure er selvsagt møkk og Shit er dritt :genius:

 

Apropo Shit, var det ikke vår kjære venn Jack Wilshere som fra toppen på en dobbeldekker buss spurte fansen rundt: "What do we think of Tottenham", svaret som kom tilbake var "SHIT". "What do we think of Shit", svar "Tottenham" :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt, litt dårlig engelskkunnskaper fra min side, Manure er selvsagt møkk og Shit er dritt :genius:

 

Apropo Shit, var det ikke vår kjære venn Jack Wilshere som fra toppen på en dobbeldekker buss spurte fansen rundt: "

:D :D :D

Det var på podiet utenfor Emirates etter FA-cupen i 2014. Ble irettesatt av klubben og gjentok bedriften året etter ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...