Jump to content

2018.03.01 Manchester City (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Tydelig man skulle ut å revansjere noe her, men utførelsen står til stryk. Det er den samme totalt «gon ho» tømmingen med å gå i angrep. I det ene angrepet var vi 7!!! mann inne i city sin 16m. Mål blir det ikke, samme city har utenom cornere eller faste situasjoner max hart 4 spillere inne i vår

16 meter, likevel er de 3 mål rikere og ett til kunne det blitt.

 

Det jeg savner mest av alt i Arsenal er en midtbane. Det finnes ingen midtbane i denne kampen. Det er kun angripere når vi har ball, mens det kun er angripere som forsvarer, samt Forsvaret selv når city har ball.

 

Det er totalt latterlig taktikk.

Link to comment
Share on other sites

...ikkje bra. City med 8 skudd på mål på 2 kamper.. 6 har gått inn. Arsenal 7 med null uttelling.

 

Japp, det har ikke vært noe sjansebonanza i noen av kampene, men herlighet så mye bedre muligheter city spiller seg frem til pga dyktighet. Våre "sjanser" er av de mer tilfeldige sakene. Ikke er de særlig godt utført heller. Klasseforskjell der også altså.

Link to comment
Share on other sites

For å si det rett ut så spiller hele laget elendig, er sikker på at vi hadde vært bedre med en annen manager. Er jo flere spillere som blir dårligere under wengers ledelse. Auba som ble kjøpt hadde jeg ikke tro på når han kom. Har sett han i flere kamper for BD og har ikke imponert meg. Vet ikke om det var wenger som ville ha ham. Forsetter wenger ut kontrakten så blir det enda ett år med elendighet. Trur ikke han gir seg men må bli sparket. Vi kan ikke være en klubb som ingen gidder å se på eller engasjere seg i. Ut med wenger har jeg sagt i mange år.

Link to comment
Share on other sites

 

Japp, det har ikke vært noe sjansebonanza i noen av kampene, men herlighet så mye bedre muligheter city spiller seg frem til pga dyktighet. Våre "sjanser" er av de mer tilfeldige sakene. Ikke er de særlig godt utført heller. Klasseforskjell der også altså.

---

ja, dette er jo sakens kjerne; Arsenal skaper ikke noe færre sjanser enn ManC, men det er stor forskjell på evnen til å utnytte de sjansene man skaper. Mens ManC griper sine sjanser besluttsomt, med stor presisjon og kraft, klarer Arsenal å rote bort de mest opplagte mulighetene. Som du skriver Marius virker alt mye mer tilfeldig. Når man så legger til at det er enda større forskjell på kvaliteten på forsvarsarbeidet, så blir det rått parti dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...