Jump to content

2018.02.25 Manchester City (N) Carabao Cup - Finale


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Det blir obstruksjon. Agüero hindrer Mustafi i å bevege seg etter ball. Det er ikke lov i fotball. Uansett elendig av de tre bak og ikke minst Mustafi.

Veldig uenig. Agüero står stille og venter på ballen. At han må få lov til å holde plassen sin er udiskutabelt. Det er Mustafi som løper inn i han og Agüero er rett og slett sterkere.

Link to comment
Share on other sites

Det blir obstruksjon. Agüero hindrer Mustafi i å bevege seg etter ball. Det er ikke lov i fotball. Uansett elendig av de tre bak og ikke minst Mustafi.

Jeg er enig.

I tillegg synes jeg det kunne se ut som offside.

 

Men akkurat nå sa kommentatoren at det ikke er offside på 5-meter. Det var nytt for meg.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hoftesving er ikke lov i fotball. I tillegg ser du på reprisene at Agüero kun ser på mann. Enda større grunn til at det der er obstruksjon.

Var først uenig med deg, men etter å ha sett resprisen gjør Agüero en bevegelse mot Mustafi i forkant og blokkerer bevisst uten at ballen er i nærheten løpsbanen til Mustafi. Selve blokkeringen er "lett" men nok til å hindre Mustafi og oppnå en fordel ut i fra dette. Frispark.

Link to comment
Share on other sites

Xhaka elendig og vi spiller aldri Aubameyang i bakrom.

 

Skjønner ikke poenget med å ha en spiss som han eller Lacazette når vi praktisk talt aldri spiller langt.

 

Ironisk nok spilte vi en slik pasning mens jeg skrev dette innlegget.

Link to comment
Share on other sites

Xhaka er en type som egentlig skal være ypperlig å ha til å sende spissene i bakrom. Men vi har ikke spilt slik på flere sesonger og når vi nå først har mulighet til å spille slik gjør vi det ikke.. Tenk om Auba var litt mer våken på sjansen tidlig, og Cityforsvareren ikke like våken. Da hadde vi vært i ledelsen.

 

Uavhengig av at det burde vært frispark eller ikke er det elendig å la Agüero få komme igjennom så enkelt på et utspark fra mål. Juniorfeil nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...