Jump to content

2018.02.22 Östersund (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Der kom målet... men se på posisjoneringen til spillerne... alle løper inn mot mål, legget går i område uten spillere, der jeg mener vi skulle vært med noen. Bare flaks at de presterer å bomme på ballen, så skal Kolasniac ha ros for roen ved å finne åpning der.

Ta noe antidepressiva gutt. Det er lov å bare glede seg over et mål, uten å lete med lupenetter feil.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Der kom målet... men se på posisjoneringen til spillerne... alle løper inn mot mål, legget går i område uten spillere, der jeg mener vi skulle vært med noen. Bare flaks at de presterer å bomme på ballen, så skal Kolasniac ha ros for roen ved å finne åpning der.

Jepp, null plan eller samhandling.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere ser uinspirert ut. Laffer rundt og dårlig kroppsspråk.. Trenger i det minste en kaptein som går foran med et godt eksempel!

 

Wilshere har vært skikkelig ræva.

 

Eneste brukbare spilleren i dag har vært Xhaka. Og Kolasinac etter at Xhaka kom innpå.

Link to comment
Share on other sites

PS: Tar tilbake alt jeg har sagt om Giroud de siste årene. Alt annet enn Welbeck ass. Østersund sin spiss er enkelt bedre, og tjener sikkert 1/100 av hva Welbeck gjør.

Leste noe om at Ozil sin lønn alene hadde kjøpt hele Østersund laget ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er snart på tide å starte ny kamptråd til søndagskampen, men akkurat nå føles det som et realt ork.

 

Den praktiske jobben er liten (og ikke et ork), men å forfatte en førstepost som ikke oser av den negativiteten jeg føler akkurat nå blir en mye tøffere oppgave.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...