Jump to content

2018.02.15 Östersund FK (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Mon tro hvorfor ikke Wenger gir Kolasinac muligheten i denne kampen. Greit at Montreal er førstevalg, men han har vært skadeplaget. Skulle likt å hatt innsyn i hva Sead gjør på trening. Det er noe som skurrer.

Ja, kan heller ikke forstå helt hva han har gjort for å bli så tydelig satt ut av laget. Han var da frisk i starten og scoret noen særdeles viktige mål. Han gir oss også en fysisk tilstedeværelse som mangles ofte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Laget er overraskende sterkt mot en direkte, uten å være respektløs, svak motstander. Kampen spilles på kunstgress i minusgrader. Wenger kom med en uttalelse om at han prioriterte PL i tiden fremover foran EL. Jeg er personlig ikke fan av slik prioritering, slik ståa er for Arsenal Football Club denne sesongen klarer vi fint å kjempe på begge fronter. Laget viser at Wenger satser hardt på EL. Men mtp at vi spiller hjemmekampen sist, er jeg litt kritisk til laget. At Özil, Mkhitarian, Mustafi, Monreal, Bellerin og Welbeck alle er i førsteellveren synes jeg er i overkant sterkt. Jeg frykter skader mtp at vi knapt har spilt kamp på kunstgress før.

Link to comment
Share on other sites

Mon tro hvorfor ikke Wenger gir Kolasinac muligheten i denne kampen. Greit at Montreal er førstevalg, men han har vært skadeplaget. Skulle likt å hatt innsyn i hva Sead gjør på trening. Det er noe som skurrer.

 

Kan vel si at det er rovdrift til tider fra Wenger på enkelte spillere. Trodde Kolasinac var med og satt han opp i posten ovenfor før jeg innså at Monreal startet.

Link to comment
Share on other sites

Ok da blir det tolking om noen hadde tatt han igjen da ? Si han kommer seg forbi mustafi og løper rett mot mål, er det da en målsjans? Klar er den vel ikke akkurat nei.

 

 

Gult hadde vel vært lite å klaget på der. Yey 0-1

Syns det var et soleklart gult. Men dommerne skal gjerne se an hvem som har ballen og hvem som har noe som helst mulighet til å komme seg hjem.feks om det er Per eller Bellerin som ligger nærmest. Vanskelig for dommerne med tanke på rødt kort når det er så langt fra mål, så da forsvares det gjerne at de ikke gir det. Men Mustafi burde absolutt hatt gult der.
Link to comment
Share on other sites

Syns det var et soleklart gult. Men dommerne skal gjerne se an hvem som har ballen og hvem som har noe som helst mulighet til å komme seg hjem.feks om det er Per eller Bellerin som ligger nærmest. Vanskelig for dommerne med tanke på rødt kort når det er så langt fra mål, så da forsvares det gjerne at de ikke gir det. Men Mustafi burde absolutt hatt gult der.

Japp. Det var langt ute på kanten også. Mulig den kunne vært farligere om det var mer midt i banen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...