Jump to content

2018.01.30 Swansea (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Spillestilen vår er virkelig katastrofe. Skjønner ikke hva Wenger trener på lenger.

 

Når vi spilte ballbesittelse så spilte vi hvert fall ballbesittende fotball og hadde spillerne til det. Når vi spilte kontringsfotball (Wengerball) så spilte vi på kontringer og hadde spillerne til det.

 

Nå har vi spillere til kontringsspill, men spiller som et ballbesittende lag. Hva faen Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker Mustafi, Xhaka og Iwobi ut og Chambers, Mkhitaryan og Kola inn. Bare seier er godt nok.

 

Hadde gjerne sett det samme, men minus Kolasinac. Ville hatt Niles inn for han.

 

Men jeg forventer at Wenger starter annen omgang med samme laget.

 

Seff får vi det samme laget. Tror vi kan telle på en hånd antall ganger Wenger har gjort et bytte til pause/før pause såfremt det ikke har vært snakk om en skade.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå tar jeg alle signeringer imot med åpne armer, for dette spillet er ikke godt nok. Vi burde vært under med to tre mål her... og man fikk advarselen forje helg når de slo Liverpool. Tafatte greier! Men det kan kun gå en vei i andreomgang spillemessig, det er til det bedre!

Link to comment
Share on other sites

 

Hadde gjerne sett det samme, men minus Kolasinac. Ville hatt Niles inn for han.

 

 

Seff får vi det samme laget. Tror vi kan telle på en hånd antall ganger Wenger har gjort et bytte til pause/før pause såfremt det ikke har vært snakk om en skade.

Det er mer pondus og disiplin over Kola. Vi trenger noen som er der de skal være.

Link to comment
Share on other sites

Det er mer pondus og disiplin over Kola. Vi trenger noen som er der de skal være.

 

Er ikke overbevist om at Kolasinac er en god midtbanespiller.

 

Ikke bare det; Men dette Swansea laget skal vi spille av banen hver jævla dag i uka.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Lacazette kan byttes ut, Kolasinac inn som back og Monreal flyttes inn som spiss

 

Hadde gitt Nketiah sjansen. Kan ikke se for meg at han gjør det noe dårligere enn Lacazette har gjort det i dag.

 

Giroud skal til Chelsea uansett, så ville ikke risikert han.

Link to comment
Share on other sites

Der Elneny fungerte som en DM og tildels stopper mot Chelsea så er han i dag til tider Arsenals fremste midtbanespiller og Ramsey/Xhaka er ikke langt bak. Defensiv midtbane eksisterer ikke i det laget Arsenal stille med i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...