Jump to content

2018.01.30 Swansea (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

For meg så har det absolutt ikke noe med hvilke spillere vi bruker, men taktikk/formasjon (aka ledelse). Vi har ofte stilt spillere som er offensive og har fart, men likevel blir det for ofte gåfotball fremover fra Arsenals side!

 

Forsåvidt helt enig i det Polljen. Var mer et lite glimt av håp fra min side at det ville bli endringer.

 

PS: Ufattelig at vi får ligaens dårligste lag til å fremstå som peak Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

For at de skal blomstre fullt ut tror jeg det må inn mer defensiv trygghet, og den eneste DM vi hadde ble solgt. Ingen erstatter inn, kun fokus på Aubemyeyang.

Elneny har vært god han, men jeg aner ikke hva stoppere våre har drevet med.

 

Monreal to the rescue!

Link to comment
Share on other sites

 

 

PS: Ufattelig at vi får ligaens dårligste lag til å fremstå som peak Barcelona.

Helt enig . Det er lag nr 6 og laget på bunn av tabellen som møtes, Hvem er hvem? En tilskuer uten spesiell interesse for (engelsk) fotball ville sagt at de blå er på bunn.

 

Og der lager vi likevel mål og selvsagt er det vår beste angriper, Monreal

Link to comment
Share on other sites

Hva skal man si om dette egentlig? Det har vært ræva hele omgangen, slappe hjemoverløp og swans ser ut som de kjemper for noe, og vi ikke... så er vi griseheldig og tar ledelsen.. for så å bare totalt være ræva igjen. Fatter ikke hva det er med dere laget.

Link to comment
Share on other sites

Elneny har vært god han, men jeg aner ikke hva stoppere våre har drevet med.

 

Monreal to the rescue!

Joda, ingenting å utsette på Elneny i kampen, men har i hvert fall ikke tidligere fungert som DM men B2B.

 

Der ja, glir gjennom som smør på varm panne som vippes att og fram for å dekke flaten

Link to comment
Share on other sites

Kos, Mus, Xhaka og Lacazette har vært elendige.

 

Enig.

 

Xhaka har virkelig vært ræva. Lacazette sin touch har vært begredelig og KosMus har vært "all over the place". Synes også Ramsey har vært rimelig dritt minus taklingen tidlig i omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...