Jump to content

2018.01.10 Chelsea (B) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Helt enig!

 

Men ikke for enhver pris. En helt grei spiller som jobber godt, men som attpåtil er ganske mye skadet og trolig har en ganske høy lønning.

 

Jeg ser ikke hva han tilbyr laget mer enn en annen atletisk spiller som f.eks. Dasilva (et av våre unge talenter) ville gjort.

Link to comment
Share on other sites

DaSilva er forsvarsspiller og kan vel ikke helt sammenlignes med Welbeck. Du må ikke la deg lure av Welbecks resolutte defensive jobbing tidligere

 

Du kjenner ikke til Dasilva tydeligvis. Han startet faktisk som offensiv midtbane, men kan spille på sentral midtbane, vingback og venstreback. :)

 

Og eneste grunnen til at jeg sammenlignet han med nettopp Dasilva er fordi Welbeck sitt største bidrag i denne kampen var defensiv jobbing. Som det har vært siden han kom tilbake fra skade.

 

Før skaden derimot var han brukbar.

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Sluttsignalet går og fokus på Wenger. Som da har en journalist? Sittende bak seg med iPhone som tar video av han.

 

Herregud for en tidsalder vi bor i. Peller man en buse så blir det analysert. Gjesper man en gang blir det debattpanel. Nei jeg liker ikke utviklingen i samfunnet. Glad jeg opplevde 80 tallet som ung.

Link to comment
Share on other sites

Det finnes dårligere spiller enn welbeck i laget! Ingen tvil om det. Men han bør ikke være noe mer enn en i troppen. Han viser for lite stabilt godt spill

Og det er han ikke heller.

 

Gratulerer med en godt gjennomført kamp. Når vi ikke klarer å 'grind out results' så får Wenger og laget tyn av forumistene.

 

Nå klarte vi det og mange virker like misfornøyde. Selv er jeg fornøyd med resultatet og det er det eneste som betyr noe i dag.

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med resultatet, spillet var så som så, men det gjaldt begge lag. Preget av tøft kampprogram i det siste kanskje? Tipper Conte stiller et mer redusert lag i retueen, mtp omkamp i FA-cupen mot Norwich og nærmere spill i CL samtidig å holde kontakt i toppen i PL. Tror Conte stilte et sterkt lag for å prøve å få et godt utgangspunkt før returmatchen, der han kunne prøve å ri inn resultatet med en redusert startoppstilling. Om 14 dager tipper jeg vi møter et redusert Chelsea med et godt utgangspunkt. Vi får håpe det er nok til en finale mot Bristol R!

Link to comment
Share on other sites

Flott takling av Welbeck på Fabregas, det skal han ha. Og han tok seg litt opp etter at jeg skrev om ham.

 

God forsvarskamp av oss og et godt resultat på brua. (skal sies at vi roter litt innimellom og at Holding til tider ser ut som han aldri har hatt en ball i beina). Chambers synes jeg var solid i dag.

 

Godt utgangspunkt for omkampen og godt å se Sanchez jobbe hardt. Men er litt frustrerende at det tar så lang tid før resten av laget begynner å presse like hardt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Gratulerer med en godt gjennomført kamp. Når vi ikke klarer å 'grind out results' så får Wenger og laget tyn av forumistene.

 

Nå klarte vi det og mange virker like misfornøyde.

Du har sikkert rett i det, men samtidig så finnes også det motsatte her der noen roser Wenger når det går bra og ikke gir han noe ansvar når det går dårlig.

 

Slik er vi fans, vi har lett for å fremheve det som passer vårt "utgangspunkt" og er mindre flinke til å fremheve moment som passer våre meningsmotstandere sitt synspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...