Jump to content

2018.01.10 Chelsea (B) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Den der på Niles var like mye straffe som Chelsea fikk mot oss. Faen meg latterlig.

Litt gøy av VAR bekreftet at den var feil. Vi er for øvrig veldig gode til å gjøre kamper kjedelige om dagen.. grenser jo mot en god ting borte, men fortsatt

Link to comment
Share on other sites

Defensivt så er jeg positivt overrasket, offensivt er jeg skuffet. Angrepene skal bygges så tregt opp gang etter gang og Chelsea får en lett jobb med å forsvare seg.

 

Dommeren har brukt VAR tre ganger i "logiske" situasjoner og jeg mener det har fungert godt. I motsetning til andre her så finner jeg ikke at avgjørelsen i "straffesituasjonen" var latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis brukes VAR til det også

At det ikke ble noen reaksjon fra dommer er korrekt etter min mening, men dytten kan i teorien vurderes som en gjengjeldelse og det i værste fall en rødt kort hendelse derfor kan bruken av VAR forsvares.

 

Men i dette tilfellet og som vi nok også får se utover i kampen så er dette tross alt en "testkamp" når det gjelder VAR og da vil dommeren nok bruke muligheten oftere i dag enn når systemet blir mer vanlig.

Link to comment
Share on other sites

Defensivt så er jeg positivt overrasket, offensivt er jeg skuffet. Angrepene skal bygges så tregt opp gang etter gang og Chelsea får en lett jobb med å forsvare seg.

 

Dommeren har brukt VAR tre ganger i "logiske" situasjoner og jeg mener det har fungert godt. I motsetning til andre her så finner jeg ikke at avgjørelsen i "straffesituasjonen" var latterlig.

Det er bortekamp. Uavgjort er et helt topp resultat.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...