Jump to content

2018.01.07 Nottingham Forrest (B) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

Nottingham Forrest nottinghamforest_0.png?itok=tKAgZdBd arsenal.png?2016-2017 Arsenal


Søndag 7. januar 2018, 17:00. The City Ground


FA-cup - 3. runde


Kampen vises direkte på Viasat 4




Jeg anser at skadesituasjonen i forhold til onsdagens kamp mot Chelsea sannsynligvis vil være uendret og utgangspunktet mitt er at vi i hovedsak skal bruke EL-laget i denne kampen. Samtidig skal vi ha i tankene at vi tre dager senere skal spille den første av to semifinaler mot Chelsea i Carabao-cup. Jeg vil likevel spare flest mulig PL-spillere i denne kampen mot Forrest.



Nottingham Forrest ligger midt på tabellen i Championship. Deres manager fikk sparken nyttårsaften og det var manageren for "akademiet" som ledet laget i kampen 1. nyttårsdag mot Leeds som endte 0-0. Når dette skrives så har jeg ingen info om eventuelt nyansatt manager.




Mitt lag:


Ospina


Chambers - Per - Holding


Debuchy - Coquelin - Elneny - Maitland-NIles


Nelson Iwobi


Nketiah



Jeg tipper at Wenger kommer til å velge Walcott og Welbeck i stedet for mine to unge offensive spillere.





Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Laget jeg vil se, men som vi garantert ikke får se. :)

Macey

Debuchy - Chambers - Holding - Kolasinac

Willock - Niles

Walcott - Nelson - Iwobi

Nketiah

Tipper det blir omtrent dette:

 

Ospina

Debuchy - Elneny - Holding

Nelson - Coquelin - Willock - Niles

Walcott - Iwobi

Welbeck

Link to comment
Share on other sites

Vi har mye god historie med Nottingham Forest, de forsynte oss med ball og drakter når arbeidere ved våpenfabrikken Dial Square fant ut de skulle starte fotballklubb.

 

Jeg tror en mix av unge og benkeslitere

 

Ospina

 

Debuchy Chambers Holding Maitland-Niles

 

Coquelin

 

Walcott Willock Jeff

 

Iwobi

 

Welbeck

Link to comment
Share on other sites

Han tenker å fintune markedsverdien hans ;D

 

Håper Nketiah og Adelaide får noen minutter. Er Coq skadet? Eller hvorfor er ikke han med i troppen?

Har ikke sett noe som tyder på at Coquelin er skadet. Årsaken til hans fravær kan være så mye, kanskje "spares" han til kampen mot Chelsea i Carabao Cup på onsdag (ren spekulasjon fra min side). Samtidig så virker det som at Willock har fått en relativt fast plass på midtbanen i vårt andrelag og da er det kanskje like greit å spare Coq helt. Coq er vel nærmere førstelaget enn Elneny.

 

Ellers er det verdt å merke seg at Steve Bould leder laget fra benken i dag (og i de to kommende kampene) siden Wenger har blitt henvist til tribunen av FA.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at vi ikke har noen bedre på benken? Kan fort ryke på en cup smell her, kan ikke se noen av rivalene har stilt så redusert mannskap

Laget er nær som forventet gjerne etter et tøft juleprogram, men helt enig i det du påpeker, ingen jokere på benken. En haug med lysende lovende, men som vi gjerne ikke kan sette lit til skal hente oss tilbake fra 0-1 eller kjøre på siste kvarteret ved et uavgjort resultat.
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...