IPB Style© Fisana

Jump to content

Photo

IPTV

1 reply to this topic

#1 Simbad

Simbad

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,440 posts

Posted 01 December 2017 - 03:32 PM

Dere som bruker iptv for å se på kamper, kunne dere gitt en liten anmeldelse for oss?
Gjerne da med navn på tjenesten(-e) dere har prøvd, samt problemer som har oppstått og hvordan de er blitt løst. Og hva med tjenesten som du er fornøyd med.

Takk på forhånd ^_^
"Sports teaches you character, it teaches you to play by the rules, it teaches you to know what it feels like to win and lose-it teaches you about life. Sports are a microcosm of society." — Billie Jean King

#2 Marius-

Marius-

Manager

• Arsenal Norway
  • PipPipPipPipPip
  • 5,900 posts

Posted 01 December 2017 - 08:36 PM

Siden dette forumet er åpent er jeg litt usikker på hvor fornuftig det blir å legge slikt ut her. Generelt kan man si at det finnes flere gode leverandører der det koster alt fra ca 50-200.- i mnd. Man får da sett det aller aller meste av fotball i hele Europa.

Jeg jag nå brukt min tjeneste i 2 år, jeg har vel opplevd at jeg har måttet starte tjenesten på nytt 2 ganger iløpet av den tiden, og kvaliteten er bedre enn feks sumo.
Fordelen med disse tjenestene er at de også er reklamefrie i motsetning til om man finner en vilkårlig stream på nett. (Aktuell kanals reklame vises selvsagt som på vanlig TV)

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users