Jump to content

2017.11.26 Burnley (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Wilshere med et godt innhopp. Mustafi, Koscielny og Monreal var gode. Cech ditto for det meste (minus utsparkene).

 

Synes Xhaka var god. Var ekstremt alene på midtbanen, men dirigerte og var solid bakover. Ramsey var litt av og på, men brukbar.

 

Ellers var Lacazette veldig god spillemessig (pasninger etc.), men sliter med å komme seg til sjanser i dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Gørr kjedelig kamp, fyfaen så dårlige vi er..

 

Får jeg spørre hva du forventer borte mot Burnley? Jeg må si vi gjennomfører en meget sterk kamp mot et lag som er svært vanskelig å bryte ned hjemme. Tror ikke det er mange, om noen, som vil komme til Turf Moor og skaper en sjansebonanza.

Link to comment
Share on other sites

En vanskelig kamp der Burnley har oss på defensiven den første halvtimen. Arsenal kommer mer med mot slutten av første omgang og er det beste laget i andre omgang.

 

Først blir vi snytt for en straffe. Vanskelig vinkel for dommeren, men assistenten burde sett den. Den andre straffen er klar og særdeles klønete av Burnleyspilleren.

 

Alt i alt tre fortjente poeng, mot en veldig vanskelig motstander som flere kommer til å slite med denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Må få inn giroud, faen ingen som er aggressiv i boksen. Raidet til kola der.. lacazette står bare å ser på.

Hva hjelper det med Giroud i en slik situasjon. Når vi er på raid så er Giroud for treig. Han kan være fantastisk mot et slikt forsvarslag hvis vi ligger konstant og presser, men jeg tviler på at han hadde klart alt for mye i dag.

Link to comment
Share on other sites

 

Får jeg spørre hva du forventer borte mot Burnley? Jeg må si vi gjennomfører en meget sterk kamp mot et lag som er svært vanskelig å bryte ned hjemme. Tror ikke det er mange, om noen, som vil komme til Turf Moor og skaper en sjansebonanza.

Word!!

 

Sterkt resultat og en godt gjennomført kamp.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Synes Burnley lenge får lov til å bestemme premissene for kampen. Det lignet kampene mot Bolton under Allardyce for mange herrans år siden. Men heldigvis står vi imot og tar over etter hvert. Og til slutt er det bare dommeren som kan hindre oss i å vinne.

 

Burnley og deres likemenn er bortskjemte med hva de får lov til å gjøre for å "få oss ut av stilen", som de kaller det. To strake armer i ryggen, og likevel klager de som små skrikeunger. Og da hadde vi allerede gått glipp av et soleklart straffespark. Bare på balløya.

 

Flott resultat. Bare sånn passe imponert over prestasjonen. Men: mange sliter og kommer til å slite mot Burnley. Så. Kanskje var ikke prestasjonen så verst likevel?!

 

Mustafi er min MoM. Kun fordi laget blir så veldig mye bedre enn med Holding.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...