Jump to content

2017.10.24 Norwich (H) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2016-2017 norwichcity.png?itok=_0WhULYi Norwich City


Tirsdag 24.10.2017, 20:45. Emirates Stadium


Carabao Cup (aka Ligacupen), 4. runde


Kampen blir vist direkte på Viasport 3




Det er ikke en svak motstander vi møter på tirsdag. Norwich ligger på en sjetteplass i Championship.



Jeg velger i hovedsak å starte med samme lag som startet mot Røde Stjerne i Europa League. Jeg antar at Macey kommer til å vokte målet i denne kampen i Ospina sitt skadefravær.




Macey


Debuchy - Elneny - Holding


Nelson - Maitland-Niles


Coquelin - Willock


Walcott/Iwobi - Wilshere


Giroud




Jeg var egentlig så skuffet over Walcott på torsdag at jeg ikke vil ha noe i mot at Iwobi blir foretrukket.


Giroud imponerte ikke, men jeg velger (litt uvillig) å ta han med fra start.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Walcott og Giroud var målscorer og assistlegger i Serbia, men spillemessig var de ikke veldig gode. Håper vi får se mer spill mot Norwich. Willock har levert gode prestasjoner så langt, men tror han blir for lett i denne. Wilshere ned i hans posisjon og Iwobi med Theo bak Giroud.

Link to comment
Share on other sites

Macey

Debuchy - Mertesacker - Holding - Kolasinac

Coquelin - Niles

Nelson - Wilshere - Iwobi

Akpom

Hvis det var opp til meg å velge laget og formasjonen mot Norwich. Walcott og Giroud droppes fordi de spilte så vanvittig ræva forrige kamp.

 

Tipper dog laget blir det Polljen har satt opp i første posten.

Link to comment
Share on other sites

Du har alltid hatt en sweet spot for Akpom. Uvisst av hvilken grunn...

 

Det er innlysende at Gir og Wal skal starte.

 

Vil faktisk heller la Nketiah starte, men for å bli kvitt Akpom (dessverre) så er det greit at han får vist seg frem litt.

 

Giroud og Walcott kommer til å starte de, men hvis de ikke presterer bedre enn det de gjorde i 98% av forrige kamp så håper jeg vi ikke ser på lang lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt inn pasta carbonara for anledningen og gleder meg til å se ung-gutta i aksjon igjen! Gøy at den sendes på viasat. Om Chambers er klar igjen er det mulig han også er med i den knallharde konkurransen om en av plassene bak. Hadde likt å se hva Nelson kunne stelle i stand i en mer naturlig posisjon for han, men Walcott må vel "pleases" med et par mikke-mus-minutter.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke laget Arsenal har postet på Twitter?

Min feil..... Sitter på jobb og tok frem Twitter. Der kommer en lagoppstilling opp og undertegnede glemmer å sjekke datoen. Ved resjekk sier den 20. September..... En stor tabbe av undertegnede. Vil bli rettet opp.

Link to comment
Share on other sites

Haha støttes ;) Burde bare hett Mikki mus cup og ferdig med det.

Det er jo bare å få Disney til å sponse cup'en det ?

 

For de små måtte ønske å vite hva Carabao er, så er det visst nok en Thailandsk energidrikk

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...