Jump to content

2017.09.25 West Bromwich Albion (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Dagens lag:

Cech

Koscielny - Monreal - Mustafi

Bellerin Kolasinac

Xhaka - Elneny

Ramsey - Lacazette - Sanchez

Tipper Ramsey blir flyttet opp i Özil-rollen ettersom Elneny og Xhaka også starter. Özil er forøvrig på benken.

Edit: Der kom du meg i forkjøpet med litt finere grafikk ja.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke bort fra at Wenger gjør det rette ved å sette Elneny sammen med Xhaka og får da inn litt mer defensive gener der, samtidig som en løpssterk Ramsey får en mer offensiv rolle.

 

Alt i alt så tror jeg dette er et bra laguttak av Wenger.

 

EDIT!

Hvis jeg skulle kommet med et ønske når det gjelder dette laguttaket så var det at Elneny får DM-rollen og Xhaka bekler B2B-rollen. Kreativiteten til Xhaka blir langt på vei nedprioritert når han skal være bakerste mann på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Synes ofte det blir litt treigt med Ramsey i den fremre treeren, men det kan være at det fungrer greit med er WBA som ligger dypt.

 

I all kritikken av Alexis tror jeg personlig han kan bli enda bedre nå som backplassen bak han er oppgradert. Har troen på at han og Kolasinac kan skape et dødelig partnerskap langs venstre flanke!

Link to comment
Share on other sites

Er ikke fan av at ramsey skal ut på høyre kanten der. Men laget bør være mer en godt nok til 3 poeng ikveld. Viktig at vi får moment fram mot city kampen!

Tror det kan funke i denne formasjonen. Er mer en offensiv midtbanerolle med Bellerin som vingback og mer frihet for Aaron til å vandre slik som Özil har gjort.

 

Edit: blir spennende å se hvordan Gibbs klarer seg mot Bellerin

Link to comment
Share on other sites

Norsk kommentatornivå:

Etter tre repriser så konkluderer TV2 sin kommentator at WBA er snytt for en straffe. Noen minutter senere, etter en reprise fra en annen vinkel så endrer han korrekt mening, men lurer da på hvorfor det ikke ble dømt for filming (av WBA spilleren).

 

Jeg misliker så inn i forjævlig kommentatorer som "dømmer" så lett ut i fra repriser som en dommer ikke kan se.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...