Jump to content

2017.08.19 Stoke City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Mange var happy i første kampen men jeg mente jeg så det samme laget som tidligere sesonger. Naiviteten, ubesluttsomheten og all tråklinga. Ble bekreftet idag, skjønner fryktelig godt ikke alexis signerer. Etter idag burde vi kanskje droppe Ozil også...

Link to comment
Share on other sites

Jaja. Mange lag vil tape poeng her utover høsten. Men den måten man taper på er så komisk at man nesten må bare le av det. Man så det jo mot Leicester også, de hadde 3 målsjanser som ga 3 mål. Stoke har 2 målsjanser og scorer. Vi har 90% ball og en 6-7 sjanser iallefall. Men når man altså klarer å ha ballen så mye uten å være mer gjennombruddshissige kan godt den Wenger fotballen dra til pepperen for min del ;)

Link to comment
Share on other sites

Så lenge vi må stole på spillere som Welbeck, så får vi som fortjent egentlig. Han er på ingen måte en dårlig fotballspiller, men han må jo være den spissen på dette nivået med de dårligste avslutterkvalitetene.

 

Må jo finnes en måte å spille med både Giroud og Lacazette på topp sammen, Ramsey med de dype løpene sine, bare vi klarer å utnytte de bedre.

Virker nesten som Özil ikke har lyst å være i Arsenal, etter innsats å dømme. Da er det bare selge!! Om Alexis heller ikke ønsker være her, bare å selge. Klubben er bedre tjent med spillere som faktisk ønsker være i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Tja frykter vi har en kultur med overbetalte primadonnaer som mobiliserer til tider men for så å falle igjennom. Konsekvenser får det jo ikke. Lacazette som på ingen måte var bedre enn noen andre utpå der blåser ballen i mål hvor han er 1mm i offside. En herlig avslutning i det minste, og rett etterpå velger altså Wenger å ta han av banen?! For WALCOTT?! Måtte gni meg litt i øya for å se om det stemte.

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi ble sannsynligvis snytt for minst en straffe så det er muligens greit å klage på dommeren for tapte poeng.

 

Offside på Lacazette synes faktisk å være korrekt hvis den linjen som ble lagt på reprisebildet er i vater. Den ene fotballstøvelen til Lacazette er ørlite innenfor, men jeg nekter å tro at linjedommeren har ett så godt syn.

 

Men, et godt Arsenal lag skal vinne en slik kamp selv om man ikke får medhold i en eller flere diskutable straffesituasjoner. Dagens Arsenal lag er rett og slett for dårlig, kombinert med en "has been"-manager.

 

Det å sette inn på Giroud virket fornuftig, men hvorfor er det Kolasinac som må ut? Bellerin eller OX burde vært den som gikk av.

 

Men enda verre er det når hjelpeløse Walcott-type erstatter Lacazette. Med Giroud og Laca på banen så hadde vi et visst trykk, med dobbeltbyttet så ble det hjelpeløst.

 

Jeg skal medgi at Lacazette ikke hadde noen god dag, men selv en svak Lacazette er mye bedre enn en usynlig Walcott-type.

Link to comment
Share on other sites

Vi ble skikkelig fucked av dommeren i dag ja. Men burde vunnet likevel. Hadde f.eks welbeck hatt ett snev av finesse foran mål.. han burde også sentret til lacazette på åpen goal. Grusomt.

 

Walcott er helt talentløs desverre.

Jeg skulle ønske det var en måte å spille med både lacazette og giroud. Fikk skikkelig trykk da og lacazette ble mye bedre med en gang olli kom inn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...